Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsAUTOChoice

Γιατί η Toyota έχει το πιο φανατικό κοινό;

  • newsautoteam

Το μεγαλύτερο προσόν και το πιο δύσκολο πράγμα για μία μάρκα είναι να κερδίσει φανατικούς πελάτες. Και είναι ελάχιστες αυτές που καταφέρνουν να το κάνουν.

Το ονομάζουν Brand Loyalty, που σε απλά ελληνικά σημαίνει “εμπιστοσύνη στην μάρκα”. Και πρόκειται για μία σημαντική κατάκτηση μιας εταιρίας μέσα στην πάροδο των χρόνων, όταν καταφέρνει να έχει το δικό της φανατικό κοινό, που την ακολουθεί τυφλά, ακόμα και αν κάποιες φορές η επιλογή δεν είναι η καλύτερη στην εκάστοτε κατηγορία.

Ο παράγοντας αυτός είναι δύσκολος να κερδηθεί και ακόμα πιο δύσκολος να διατηρηθεί στην πάροδο των χρόνων. Είναι όμως μία ισχυρή αξία για κάθε μάρκα, καθώς της εξασφαλίζει αμέσως μία κρίσιμη μάζα αγοραστών σε κάθε νέο μοντέλο της, χωρίς να χρειάζεται να προσπαθήσει πολύ ή να ξοδέψει εκατομμύρια σε διαφημίσεις.

Η εταιρική εμπιστοσύνη είναι κάτι μετρήσιμο, και αυτό έκανε για ακόμα μια φορά η εταιρία J.D. Power’s η οποία μελέτησε τα ήθη της αγοράς των ΗΠΑ για το 2022. Μία χρονιά εξαιρετικά δύσκολη για όλες τις εταιρίες με τα δεκάδες προβλήματα που υπήρξαν στην παραγωγή και την διάθεση στην αγορά νέων μοντέλων.

Όπως αποκαλύπτει η έρευνα, μεγάλο μέρος των αγοραστών νέων αυτοκινήτων παρέμειναν πιστοί στην μάρκα που είχαν και πριν, όχι μόνο από εμπιστοσύνη στις αξίες της εταιρίας, αλλά και γιατί ήταν πιο εύκολο να βρουν καινούργιο αυτοκίνητο και να αντικαταστήσουν το παλαιό τους.

Η εταιρία που βρέθηκε στην κορυφή της εμπιστοσύνης του αγοραστικού κοινού για τα premium μοντέλα ήταν η Porsche με ποσοστό 57,4% των ιδιοκτητών αυτοκινήτων της εταιρίας, να το ανταλλάσσουν με ένα καινούργιο της ίδιας.

Στην δεύτερη θέση ήταν η Genesis (η μάρκα πολυτελείας της Hyundai) με 54,6%, ενώ στα μεγάλα SUV κυριάρχησε η BMW με 58,6%, μπροστά από την Lexus με 56,4%.

Στην γενική κατάταξη πάντως, και στους κατασκευαστές μαζικής παραγωγής, η Toyota παραμένει ακλόνητη στον θρόνο της με ένα 62,2% για όλες τις κατηγορίες, και ένα 63,6% για τα SUV.

Στην δεύτερη θέση βρέθηκε η Kia, η οποία σημείωσε και αυτή ένα εξαιρετικό ποσοστό, φθάνοντας το 54,1% για την γενική αγορά, ενώ η Subaru βρέθηκε στο 62,1% για τα SUV.

H κυριαρχία της Toyota ήταν μάλλον αναμενόμενη καθώς η ιαπωνική εταιρία έχει επενδύσει πολλά και έχει χτίσει μία μοναδική σχέση με τους πελάτες της. Και όλα αυτά σε μία δύσκολη χρονιά όπου κανείς θα περίμενε ότι η εταιρική εμπιστοσύνη θα μπορούσε να διαρραγεί, με τους αγοραστές να αναγκάζονται να πάνε σε άλλη μάρκα αν δεν έβρισκαν αυτοκίνητο.

H Toyota πάντως δεν αντιμετωπίζει τέτοια θέματα, παραμένοντας ακόμα και στις πιο δύσκολες εποχές μία σταθερή αξία για τους πελάτες της. Μένει να δούμε αν αυτό θα ισχύσει και στη νέα πρόκληση που έρχεται να δοκιμάσει το brand loyalty,

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:την κυριαρχία των ηλεκτρικών μοντέλων και τις πολλές νέες μάρκες που κάνουν την εμφάνισή τους στην αγορά.
Η Toyota είπε «ντασβιντάνια» στη Ρωσία
Δοκιμή: Toyota Aygo X
Πόσο κοστίζει η νέα Toyota Corolla Cross στην Ελλάδα;

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto