Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Ηλεκτρικά

Ford: Τα σπορ αυτοκίνητα γίνονται άνετα

  • newsautoteam

Η Ford αλλάζει τα δεδομένα και υποστηρίζει πως τα σπορ αυτοκίνητα μπορούν να είναι και άνετα, αρκεί να έχουν τα κατάλληλα καθίσματα. Δείτε για παράδειγμα τα σπορ καθίσματα του Ford Puma ST.
Τα καθίσματα της Ford Performance, για το Puma ST, είναι εγκεκριμένα από έναν κορυφαίο οργανισμό που ασχολείται με την υγεία της σπονδυλικής στήλης.

 

Στο παρελθόν, η ιδιοκτησία ενός σπορ αυτοκινήτου μεταφράζονταν σε θυσίες, ως ένα βαθμό, στην άνεση στο ταξίδι υπέρ μιας πιο σταθερής και σπορτιβ  οδικής συμπεριφοράς που δίνει τη δυνατότητα στους λάτρεις της οδήγησης να νιώθουν καλύτερα το δρόμο.

 

Εδώ και αρκετό καιρό, η Ford προσφέρει τεχνολογίες, όπως εξελιγμένες αναρτήσεις και προσαρμοζόμενα σπορ καθίσματα με κορυφαία στήριξη για το σώμα, που καθιστούν τα μοντέλα επιδόσεων της μάρκας εξίσου άνετα και διασκεδαστικά στην οδήγηση – αλλά και ακόμα πιο προσιτά σε περισσότερους οδηγούς ως προς τη δυναμική συμπεριφορά που προσφέρουν.

Τώρα, η εταιρεία προχωρά ένα βήμα παρακάτω προάγοντας την παρεχόμενη άνεση των καθισμάτων υψηλών επιδόσεων στο επόμενο επίπεδο, παρουσιάζοντας τα εμπρός καθίσματα Ford Performance – που έχουν εξελιχθεί εσωτερικά – για το Puma ST. Μάλιστα, τα καθίσματα αυτά είναι πιστοποιημένα από τον κορυφαίο οργανισμό υγείας της σπονδυλικής στήλης Aktion Gesunder Rücken e.V. (AGR), στο πλαίσιο της καμπάνιας για Πιο Υγιείς Πλάτες.

Ένας καθοριστικός παράγοντας για την επίτευξη της πιστοποίησης AGR είναι ότι τα καθίσματα μπορούν να ρυθμίζονται σε 14 κατευθύνσεις, για μέγιστη άνεση και στήριξη, ώστε να ταιριάζουν με το σωματότυπο των επιβατών – αντί ο επιβάτης να προσαρμόζει τη θέση τους στο κάθισμα.

«Οι οδηγοί μπορούν να απολαύσουν στο μέγιστο βαθμό τη δυναμική συμπεριφορά του εξαιρετικά ευέλικτου Puma ST εάν μπορούν να νιώσουν άνετα. Γι’ αυτό σχεδιάσαμε τα νέα μας καθίσματα Ford Performance έχοντας κατά νου την πιστοποίηση AGR από τη πρώτη κιόλας ημέρα» δήλωσε ο  Michael Janzen, supervisor, Seats Application, Ford Ευρώπης.

Η πιστοποίηση AGR απονέμεται από μία ανεξάρτητη επιτροπή ειδικών από διάφορους ιατρικούς κλάδους, που έχουν δεσμευτεί να βοηθούν τους πελάτες να επιλέγουν προϊόντα φιλικά προς την πλάτη. Ο πόνος χαμηλά στην πλάτη είναι η κύρια αιτία αναπηρίας σε όλο τον κόσμο, και σε σχετική έρευνα διαπιστώθηκε ότι το 63% των οδηγών υπέφεραν από πόνους στην πλάτη που επηρέαζαν τις καθημερινές τους δραστηριότητες.

Εκτός της τυπικής ρύθμισης του καθίσματος εμπρός/πίσω και της αντίστοιχης για τη γωνία της πλάτης – που περιλαμβάνει το εμπνευσμένο από τους αγώνες ενσωματωμένο προσκέφαλο – οι επιβάτες του Puma ST μπορούν επίσης να ρυθμίζουν την προέκταση του μαξιλαριού της έδρας του καθίσματος καθώς και τη γωνία του, σύμφωνα με τη προτιμώμενη θέση οδήγησης.

Επίσης, προσφέρεται η δυνατότητα ρύθμισης του ύψους του καθίσματος, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για τους ψηλότερους οδηγούς, καθώς τους επιτρέπει να κάθονται άνετα στη χαμηλότερη, πιο όρθια θέση που συχνά προτιμούν οι πιο ενθουσιώδεις. Η ρύθμιση οσφυϊκής υποστήριξης τεσσάρων κατευθύνσεων ελέγχεται ηλεκτρονικά από έναν διακόπτη στο πλάι του καθίσματος.

Οι μηχανικοί της Ford πειραματίστηκαν με διαφορετικά αφρώδη υλικά, επενδύσεις και δομικά σχέδια, προκειμένου να βρουν τη σωστή ισορροπία άνεσης στα ταξίδια και την καθημερινή οδήγηση, αλλά και τη δέουσα υποστήριξη για το σώμα για την ολοκλήρωση της οδηγικής εμπειρίας του Puma ST.

Δέκα πρωτότυπα δοκιμάστηκαν σε πίστες δοκιμών της Ford – που προσομοιώνουν πραγματικές συνθήκες και επιφάνειες που συναντά κανείς σε όλο τον κόσμο – αλλά και σε δημόσιους δρόμους. Οι δοκιμές αντοχής διεξήχθησαν επίσης χρησιμοποιώντας το “Robutt” της Ford, ένα ρομποτικό προσομοιωτή που αναπαραγάγει τη χρήση ενός καθίσματος σε ορίζοντα δεκαετίας σε μόλις τρεις ημέρες, καθώς κάθεται, αναπηδά και στριφογυρίζει σε αυτό 7.500 φορές.

Σύμφωνα με στοιχεία της Ford, τα σπορ μοντέλα ST που εξελίχθηκαν από την Ford Performance και τις εμπνευσμένες από αυτή εκδόσεις ST-Line αντιπροσώπευαν σχεδόν το ήμισυ (44%) των πωλήσεων Puma, Focus και Fiesta το 2021. Τα στοιχεία της Ford δείχνουν επίσης ότι η ζήτηση για σπορ εκδόσεις είναι σε άνοδο, με το συνολικό αριθμό των μοντέλων Fiesta ST και ST-Line που πουλήθηκαν στην Ευρώπη να αυξάνεται από 25% το 2019 σε 34% το 2021.

Αναβαθμισμένο με την προηγμένη σουίτα τεχνολογιών Sports Technologies που περιλαμβάνει ένα προαιρετικό μπλοκέ διαφορικό, τα πατενταρισμένα ελατήρια ανακατανομής πλευρικών φορτίων καθώς και επιλέξιμα Προφίλ Οδήγησης, το Puma ST των 200 ίππων είναι το πρώτο SUV της Ford στην Ευρώπη με την υπογραφή της Ford Performance το οποίο εξελίχθηκε με στόχο να συνδυάζει την σπορ οδηγική εμπειρία με την άνεση και την ευελιξία ενός SUV.

Τα νέα καθίσματα Ford Performance αποτελούν μέρος μιας σειράς προηγμένων τεχνολογιών που έχουν σχεδιαστεί για να βελτιώνουν την οδηγική άνεση των μοντέλων Ford Performance. Για παράδειγμα, η ρυθμιζόμενη ανάρτηση MagneRide που διατίθεται στην Ford Mustang– και προσφέρεται στάνταρ στην αμιγώς ηλεκτρική Mustang Mach-E GT – ελέγχει ηλεκτρονικά τo μαγνητοροϊκό υγρό μέσα στα αμορτισέρ, ώστε τα τελευταία να ανταποκρίνονται σε πραγματικό χρόνο στις μεταβαλλόμενες συνθήκες του δρόμου για μεγαλύτερη άνεση και άμεση απόκριση.

Η Ford προσφέρει επίσης αυτή τη στιγμή ρυθμιζόμενα καθίσματα 18 κατευθύνσεων με πιστοποίηση AGR για τα μοντέλα Focus, Galaxy και S‑MAX.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Συγκριτική δοκιμή: Ford Puma ST vs Hyundai Kona 1.6T-GDI 7DCT 4WD
Όλα όσα γνωρίζουμε για το ηλεκτρικό Ford e-Puma
Συγκριτική δοκιμή: BMW i4 M50 Gran Coupe vs Ford Mustang Mach-E GT

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto