Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ford: Νέο αυτόματο κιβώτιο για τα Puma & Fiesta EcoBoost Hybrid

Ελλάδα 11:20
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ford: Νέο αυτόματο κιβώτιο για τα Puma & Fiesta EcoBoost Hybrid

ΝΕΑ

Ford: Νέο αυτόματο κιβώτιο για τα Puma & Fiesta EcoBoost Hybrid

ΝΕΑ

Η Ford μεριμνά και για τους φίλους των αυτόματων κιβωτίων, και έτσι εξοπλίζει τις ήπια υβριδικές εκδόσεις των δύο μοντέλων και με 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Advertisement
Advertisement

Μέχρι στιγμής οι ενδιαφερόμενοι για τα Ford Fiesta και Puma με τον ήπια υβριδικό 1.000αρη βενζινοκινητήρα EcoBoost Hybrid, απόδοσης είτε 125 είτε 155 ίππων, περιορίζονται σε ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.

Αυτό, πλέον, αλλάζει, καθώς όπως ανακοίνωσε η Ford, προστίθεται η επιλογή ενός 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, το οποίο καθιστά την οδήγηση πιο άνετη και λιγότερο απαιτητική.

Στα «ατού» του εν λόγω κιβωτίου περιλαμβάνεται και η δυνατότητά του να αλλάζει με ιδιαίτερα ομαλό τρόπο ταχύτητες, αλλά και… ακαριαία, συμβάλλοντας στην απογείωση της οδηγικής απόλαυσης.

Advertisement
Advertisement

Όπως αναφέρει η Ford, το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο επιτρέπει στο ήπια υβριδικό Puma με τον 1.000αρη των 125 ps να είναι κατά 4% ταχύτερο από τη μη mild hybrid έκδοση.

Όσον αφορά την έκδοση ισχύος των 155 ps, αυτή μέσω της συμβολής του αυτόματου κιβωτίου επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 8,7 sec, κατά 0,3 sec δηλαδή γρηγορότερα από την αντίστοιχη έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο.

Advertisement

Σημειώνεται ακόμη, πως εφόσον επιλεχθεί το πρόγραμμα οδήγησης “Sport”, το κιβώτιο επιλέγει τις μικρότερες σχέσεις, ενισχύοντας τη σπορ οδήγηση. Επιπλέον, στις εκδόσεις Puma ST-Line X και ST-Line Vignale πίσω από το τιμόνι υπάρχουν paddles τα οποία επιτρέπουν στον οδηγό να αλλάξει τις ταχύτητες και με μηχανικό τρόπο.

Advertisement

Υπενθυμίζεται πως η ήπια υβριδική τεχνολογία του 1.0 λτ. EcoBoost, πλαισιώνεται από μια μίζα/γεννήτρια (BISG) με κίνηση μέσω ιμάντα, αντί εναλλάκτη.  Σκοπός της είναι να ανακτά ενέργεια κατά την επιβράδυνση του οχήματος, φορτίζοντας την μπαταρία ιόντων λιθίου. Ειδικότερα, η μίζα/γεννήτρια παρέχει έως και 24 Nm ροπής… με στόχο να ενισχύσει το έργο του κινητήρα εσωτερικής καύσης και συνάμα να παρέχει πιο γρήγορες επιταχύνσεις.

«Μέσω της προσθήκης του 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου για τον EcoBoost Hybrid, κάνουμε ένα ακόμη βήμα ώστε να καταστήσουμε την ηλεκτροκίνηση προσβάσιμη σε όλους τους πελάτες μας», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Roelant de Waard, Γενικός Διευθυντής, επιβατικών οχημάτων, στη Ford Europe.

 

Advertisement

Διαβάστε επίσης:
H Mustang Mach-E κονταροχτυπιέται με το… pit crew της Ford (video)
Χωμάτινες περιπέτειες με το νέο Ford F-150 Raptor (video)
Έκπτωση και σημαντικά οφέλη για τα μοντέλα της Ford