Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

«Φιλί ζωής» στους κινητήρες diesel από τη VW

Ελλάδα 15:23
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

«Φιλί ζωής» στους κινητήρες diesel από τη VW

ΝΕΑ

«Φιλί ζωής» στους κινητήρες diesel από τη VW

ΝΕΑ

Η εταιρεία έχει ήδη εξελίξει κινητήρες TDI που είναι συμβατοί με το παραφινικό ντίζελ, το οποίο παράγει έως και 95% λιγότερους ρύπους.

Advertisement
Advertisement

Η VW συνεχίζει να δείχνει εμπιστοσύνη στο diesel. Στο πλαίσιο αυτό, έχει εξελίξει κινητήρες που είναι συμβατοί με ένα ειδικό είδος πετρελαίου κίνησης με έως και 95% χαμηλότερες εκπομπές CO2, συγκριτικά με το συμβατικό πετρέλαιο κίνησης.

Όλα τα μοντέλα της που παραδόθηκαν τον Ιούλιο του 2021 και έπειτα, και ενσωματώνουν τετρακύλινδρους TDI μπορούν να καταναλώσουν “παραφινικό ντίζελ”, το οποίο είναι πιστοποιημένο ως βιοκαύσιμο.

Μολονότι το VW Group έχει επικεντρωθεί στην ηλεκτρική κινητικότητα, η συγκεκριμένη πρωτοβουλία του ομίλου δείχνει πως αναζητά και άλλους τρόπους για τη μείωση του περιβαλλοντικού του αποτυπώματος.

Advertisement
Advertisement

Υπενθυμίζεται ότι στόχος του group είναι η μείωση των εκπομπών CO2 κατά 40% έως το 2030 και η επίτευξης ανθρακικής ουδετερότητας έως το 2050.

Τα τελευταία χρόνια η ζήτηση για αυτοκίνητα diesel βρίσκεται σε ελεύθερη πτώση, δίνοντας χώρο στα ήπια υβριδικά, υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

Χαρακτηριστικά είναι τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ, που δείχνουν ότι το διάστημα Ιανουάριος-Νοέμβριος 2021 το μερίδιο των αυτοκινήτων diesel στην ελληνική αγορά περιορίστηκε σε 17,7%, έναντι 26,9% το αντίστοιχο διάστημα του περασμένου έτους.

Advertisement

Η εμπορική πορεία των πετρελαιοκίνητων οχημάτων στη βρετανική αγορά είναι ακόμα πιο αποθαρρυντική, με το μερίδιό τους να φτάνει μετά βίας το 5%.

Advertisement

«Παράλληλα με τις επιταχυνόμενες προσπάθειες στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, η Volkswagen διευρύνει περαιτέρω την υπάρχουσα γκάμα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

»Με αυτό τον τρόπο, η εταιρεία ανταποκρίνεται στις διαφορετικές ανάγκες των πελατών, λαμβάνοντας ταυτόχρονα υπόψη τη μεγάλη ποικιλία προτιμήσεων για το σύστημα κίνησης σε διεθνώς επίπεδο, αλλά και τις ιδιαιτερότητες της εκάστοτε αγοράς», αναφέρεται σε ανακοίνωση του αυτοκινητικού brand.

Η εταιρεία πρόσθεσε ότι το παραφινικό ντίζελ θα μπορούσε να αποδειχθεί ιδιαίτερα δημοφιλές στις εταιρίες leasing και διαχείρισης στόλου, οι οποίες χρησιμοποιούν ένα μείγμα ηλεκτρικών και συμβατικών οχημάτων.

Advertisement

Σύμφωνα, μάλιστα, με τις εκτιμήσεις της, το μερίδιο αγοράς του συγκεκριμένου βιοκαυσίμου στον τομέα των οδικών μεταφορών στην Ευρώπη, θα μπορούσε να αυξηθεί στο 20-30% μέσα σε μια δεκαετία.

Αξίζει να διευκρινιστεί ότι το παραφινικό ντίζελ είναι ένα βιοκαύσιμο που μεταξύ άλλων παράγεται από υδρογόνωση φυτικών ελαίων (HVO).

Η VW αναφέρει ότι στο μέλλον θα προσφερθούν και άλλα βιοκαύσιμα, όπως, το λεγόμενο “PtL”, ένα υγρό καύσιμο που παράγεται μεταξύ άλλων από την πλεονάζουσα ηλεκτρική ενέργεια η οποία προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας (ΑΠΕ).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Φρέσκιες εικόνες με πρωταγωνιστή το νέο VW Amarok
Δοκιμή: VW Golf GTE
VW: Νέες προηγμένες τεχνολογίες για άνεση και ακρίβεια χειρισμού