VW: Νέες προηγμένες τεχνολογίες για άνεση και ακρίβεια χειρισμού
ΝΕΑVW: Νέες προηγμένες τεχνολογίες για άνεση και ακρίβεια χειρισμού
ΝΕΑΤο νέο προηγμένο λογισμικό της εταιρείας υπόσχεται καλύτερη απόκριση του αυτοκινήτου στις εντολές του οδηγού, αλλά και θωράκιση των επιβατών από τις εγκάρσιες ανωμαλίες.
Να καταστήσει τις μετακινήσεις των επιβατών πιο άνετες και ευχάριστες επιθυμεί η VW, η οποία έχει επικεντρωθεί στην εξέλιξη νέων τεχνολογιών βασισμένων σε προηγμένο λογισμικό.
WHAT CAR
Ανάμεσα σε αυτές είναι και κάποια συστήματα για το πλαίσιο και το τιμόνι που παρουσιάστηκαν στο περιθώριο διαδικτυακού σεμιναρίου την περασμένη Δευτέρα, από τον επικεφαλής δυναμικής της εταιρείας, Karsten Schebsdat.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η νέα τεχνολογία πλαισίου θα συνδράμει στην βελτίωση της ποιότητας κύλισης του αυτοκινήτου, μειώνοντας καθοριστικά τους κραδασμούς που μεταφέρονται στην καμπίνα κατά την κίνηση σε δρόμους με λακκούβες.
Παράλληλα, αναφέρει πως ο μετριασμός των αναπηδήσεων στις εγκάρσιες ανωμαλίες θα κριθεί αναγκαίος στο μέλλον, ειδικά όταν τα αυτοκίνητα θα κινούνται αυτόνομα και οι επιβάτες θα είναι επικεντρωμένοι σε άλλες δραστηριότητες (π.χ. διάβασμα βιβλίου) εντός της καμπίνας.
Πέρα από την άνεση των επιβατών, η καινοτόμος τεχνολογία στο σασί των μοντέλων της – ηλεκτρικών και ντίζελ/βενζίνης – θα συνεισφέρει και στην ενίσχυση της δυναμικής συμπεριφοράς μέσω μείωσης των κλίσεων του αμαξώματος και της βελτίωσης της ακρίβειας χειρισμού.
Για τα παραπάνω θα φροντίζει και μια νέα τεχνολογία για το σύστημα διεύθυνσης τύπου “drive-by-wire”, όπου δεν υπάρχει φυσική σύνδεση μεταξύ του τιμονιού και των τροχών.
«Οι αναπηδήσεις και οι κλίσεις μειώνονται σημαντικά, την ίδια ώρα που η δυναμική συμπεριφορά βελτιώνεται, χάρη στην ταχύτερη απόκριση του αυτοκινήτου στις κινήσεις του τιμονιού […] Και αυτή η εξέλιξη είναι πολύ σημαντική για την αυτόνομη οδήγηση, μιας και διασφαλίζουμε ότι οι πελάτες νιώθουν άνετα κάτω από όλες τις συνθήκες», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Schebsdat.
Η VW έκανε επίδειξη των δυνατοτήτων της τεχνολογίας ενσωματώνοντάς της σε ένα Arteon.
Το νέο σύστημα διεύθυνσης της VW αναμένεται να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα και των συστημάτων υποβοήθησης όπως είναι τα Lane Assist και Travel Assist. Προσώρας, όμως, δεν είναι γνωστό ποια μοντέλα παραγωγής θα επωφεληθούν πρώτα από την εν λόγω τεχνολογία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;
Συγκριτική δοκιμή: Peugeot 208 1.2 PureTech 100 PS vs VW Polo 1.0 TSI 95 PS
Εξαγορά βόμβα από το VW Group