Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

VW: Νέες προηγμένες τεχνολογίες για άνεση και ακρίβεια χειρισμού

Ελλάδα 22:56
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

VW: Νέες προηγμένες τεχνολογίες για άνεση και ακρίβεια χειρισμού

ΝΕΑ

VW: Νέες προηγμένες τεχνολογίες για άνεση και ακρίβεια χειρισμού

ΝΕΑ

Το νέο προηγμένο λογισμικό της εταιρείας υπόσχεται καλύτερη απόκριση του αυτοκινήτου στις εντολές του οδηγού, αλλά και θωράκιση των επιβατών από τις εγκάρσιες ανωμαλίες.

Advertisement
Advertisement

Να καταστήσει τις μετακινήσεις των επιβατών πιο άνετες και ευχάριστες επιθυμεί η VW, η οποία έχει επικεντρωθεί στην εξέλιξη νέων τεχνολογιών βασισμένων σε προηγμένο λογισμικό.

Ανάμεσα σε αυτές είναι και κάποια συστήματα για το πλαίσιο και το τιμόνι που παρουσιάστηκαν στο περιθώριο διαδικτυακού σεμιναρίου την περασμένη Δευτέρα, από τον επικεφαλής δυναμικής της εταιρείας, Karsten Schebsdat.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η νέα τεχνολογία πλαισίου θα συνδράμει στην βελτίωση της ποιότητας κύλισης του αυτοκινήτου, μειώνοντας καθοριστικά τους κραδασμούς που μεταφέρονται στην καμπίνα κατά την κίνηση σε δρόμους με λακκούβες.

Advertisement
Advertisement

Παράλληλα, αναφέρει πως ο μετριασμός των αναπηδήσεων στις εγκάρσιες ανωμαλίες θα κριθεί αναγκαίος στο μέλλον, ειδικά όταν τα αυτοκίνητα θα κινούνται αυτόνομα και οι επιβάτες θα είναι επικεντρωμένοι σε άλλες δραστηριότητες (π.χ. διάβασμα βιβλίου) εντός της καμπίνας.

Πέρα από την άνεση των επιβατών, η καινοτόμος τεχνολογία στο σασί των μοντέλων της – ηλεκτρικών και ντίζελ/βενζίνης –  θα συνεισφέρει και στην ενίσχυση της δυναμικής συμπεριφοράς μέσω μείωσης των κλίσεων του αμαξώματος και της βελτίωσης της ακρίβειας χειρισμού.

Για τα παραπάνω θα φροντίζει και μια νέα τεχνολογία για το σύστημα διεύθυνσης τύπου “drive-by-wire”, όπου δεν υπάρχει φυσική σύνδεση μεταξύ του τιμονιού και των τροχών.

Advertisement

«Οι αναπηδήσεις και οι κλίσεις μειώνονται σημαντικά, την ίδια ώρα που η δυναμική συμπεριφορά βελτιώνεται, χάρη στην ταχύτερη απόκριση του αυτοκινήτου στις κινήσεις του τιμονιού […] Και αυτή η εξέλιξη είναι πολύ σημαντική για την αυτόνομη οδήγηση, μιας και διασφαλίζουμε ότι οι πελάτες νιώθουν άνετα κάτω από όλες τις συνθήκες», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Schebsdat.

Η VW έκανε επίδειξη των δυνατοτήτων της τεχνολογίας ενσωματώνοντάς της σε ένα Arteon.

Advertisement

Το νέο σύστημα διεύθυνσης της VW αναμένεται να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα και των συστημάτων υποβοήθησης όπως είναι τα Lane Assist και Travel Assist. Προσώρας, όμως, δεν είναι γνωστό ποια μοντέλα παραγωγής θα επωφεληθούν πρώτα από την εν λόγω τεχνολογία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα το VW Taigo;
Συγκριτική δοκιμή: Peugeot 208 1.2 PureTech 100 PS vs VW Polo 1.0 TSI 95 PS
Εξαγορά βόμβα από το VW Group