Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Car Of The Year 2022 | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Ferrari: Έρχονται και άλλες Icona

  • newsautoteam

Μολονότι θα έχουν εκρηκτικές επιδόσεις, η εταιρεία ξεκαθαρίζει πως στόχος των μοντέλων της σειράς Icona δεν είναι οι επιδόσεις, αλλά το στιλ.

Το τρίτο κατά σειρά μέλος μετά τις Monza SP1 και SP2 εγκαινίασε πριν από περίπου ένα μήνα τη σειρά “Icona” της Ferrari, καλωσορίζοντας την ελκυστική Daytona SP3.

Πρόκειται για ένα μοντέλο των 2 εκ. ευρώ που αποτίνει φόρο τιμής στο λαμπρό αγωνιστικό παρελθόν της εταιρείας από το Μαρανέλο, και χρησιμοποιεί ως πηγή έμπνευσης τις 300 P3/4 και 412P που είχαν θριαμβεύσει στον 24ωρο αγώνα της Daytona.

Η οικογένεια “Icona”, μάλιστα, δεν φαίνεται πως έχει ολοκληρωθεί, με τους ηγέτες της Ferrari να καταστούν σαφές πως εντοπίζεται πολύς χώρος ακόμα για την περαιτέρω διεύρυνσή της. Ακόμα πιο ξεκάθαρος ήταν ο επικεφαλής επικοινωνίας και μάρκετινγκ του ιταλικού brand, Enrico Galliera, που γνωστοποιήσε ότι υπάρχουν τέσσερα ή πέντε πιθανά πρότζεκτ στα οποία θα μπορούσε να εργαστεί η μάρκα.

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο επικεφαλής σχεδιασμού, Flavio Manzoni: «Υπάρχουν ακόμα πολλά ενδιαφέροντα concepts για το μέλλον. Ο πλούτος της Ferrari είναι μεγάλος, και στόχος είναι ο ουρανός».

Γνωστή για τα εντυπωσιακά τετράτροχα στολίδια της η Ferrari, έχει γιγαντώσει τον θρύλο της χάρη στην πληθώρα πανίσχυρων μοντέλων που έχει κατασκευάσει. Και εξαίρεση δεν θα μπορούσε να αποτελεί η Daytona SP3 που κινείται από έναν V12 6.500 κ.εκ. με 840 ίππους. 

Daytona SP3

Σύμφωνα, ωστόσο, με τους ανθρώπους της μάρκας, τα Icona δεν πρεσβεύουν τις εκρηκτικές επιδόσεις, μιας και φιλοσοφικός πυρήνας τους είναι το ξεχωριστό στιλ.

«Ένα supercar είναι η επιτομή της τεχνολογίας. Όταν κατασκευάζουμε ένα υπερ-αυτοκίνητο πάντα εισάγουμε νέες τεχνολογίες. Εδώ (σ.σ. στα μοντέλα της σειράς Icona) δεν αναζητούμε τις κορυφαίες επιδόσεις. Σε πρώτο πλάνο βρίσκεται ο οδηγός. Και γι’ αυτό προσελκύουμε τόσους συλλέκτες», συμπληρώνει η Ferrari.

Σημειώνεται ότι το ιταλικό brand δεν αποσκοπεί στη μετατροπή των συγκεκριμένων μοντέλων της σε αντικείμενα νοσταλγίας, παρόλο που υμνούν την αγωνιστική της κληρονομιά. Αλλά τα έχει χρίσει ως τη γέφυρα που ενώνει το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον, με φόντο το «πάντρεμα» της κληρονομιάς με το όραμα της εταιρείας για το μέλλον.

Τέλος, σε δηλώσεις τους στο Autocar, στελέχη της Ferrari υποστήριξαν πως η νέα Icona θα μπορούσε να ενσωματώνει ένα V12 μοτέρ, αντιστεκόμενη στη νέα τάση εξηλεκτρισμού των τετράτροχων προϊόντων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
H ΒR20 είναι η νέα μοναδική Ferrari
Kι όμως κάποιος αγόρασε αυτή την ταλαίπωρη Ferrari 400i Limo
Πάει για ένα ακόμα ρεκόρ η Ferrari το 2021

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto