Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoChoice: PHEV

ΝΕΑ

Έτσι θα ήταν το σύγχρονο αγροτικό Hyundai Pony

  • newsautoteam

Ψηφιακός καλλιτέχνης καταθέτει μια ενδιαφέρουσα πρόταση για την εκμοντερνισμένη εκδοχή του πρώτου pick-up της Hyundai, και… βάζει σκέψεις στη μάρκα.

Με τη ζήτηση για pick-up να είναι παροιμιώδης στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, η Hyundai ήταν αδύνατο να μην εμπλακεί δυναμική στη συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων και να διεκδικήσει κομμάτι από την πίτα.

Το δυναμικό μπάσιμο των Νοτιοκορεατών μετουσιώθηκε στο Santa Cruz, ένα διπλοκάμπινο αγροτικό που βασίζεται στο νέας γενιάς Hyundai Tucson και κεντρίζει το ενδιαφέρον με όπλα του το αθλητικό λουκ, την πρακτικότητα και τις σύγχρονες τεχνολογίες.

Πολλοί θα υποθέσουν πως το Santa Cruz αποτελεί την πρώτη απόπειρα της μάρκας στο πεδίο των ημιφορτηγών. Όμως θα διαψευσθούν. Διότι η Hyundai διέθετε στην αγορά και ένα ακόμη pick-up, υπό την ονομασία “Pony”. Αυτό έφτασε στη χώρα μας το 1979, ενώ το 1983 παρουσιάστηκε η δεύτερη γενιά του, η οποία ήταν και αυτή που έμελλε να γνωρίσει τη μεγαλύτερη δημοφιλία στην ελληνική αγορά.

Το pick-up των Νοτιοκορεατών, εν τέλει απομακρύνθηκε οριστικά και αμετάκλητα από την γκάμα της μάρκας το 1985, και κατά συνέπεια δεν μπόρεσε ποτέ να συμπεριληφθεί ανάμεσα στους ηγέτες της κατηγορίας, όπως είναι τα Ford Raptor και Toyota Hilux.

Αυτό, βέβαια, δε σημαίνει πως δεν διατηρεί οπαδική βάση. Ευχάριστες αναμνήσεις από το Pony pick-up έχει και ένας ψηφιακός καλλιτέχνης που αποφάσισε να αποτίνει φόρο τιμής στο μοντέλο, καταθέτοντας μια ενδιαφέρουσα πρόταση για τη σύγχρονη εκδοχή του.

Όπως βλέπουμε στις εικόνες, σχεδιαστικά το σύγχρονο Pony βασίζεται πλήρως στο αμιγώς ηλεκτρικό Ioniq 5. Οπτικό highlight συνιστά το μπροστινό μέρος, με τα τετράγωνα LED φώτα ημέρας. Στο προφίλ διακρίνουμε μοντέρνες ζάντες 20 ιντσών, με τις χειρολαβές στις πόρτες να… λάμπουν δια της απουσίας τους.

Εικόνα για το εσωτερικό δεν έχουμε, αλλά όπως διακρίνουμε, αυτό είναι διθέσιο. Παράλληλα, δεδομένου ότι πρόκειται για rendering, ο ψηφιακός καλλιτέχνης δεν ήταν υποχρεωμένος να δώσει πληροφορίες για το σύστημα πρόωσης.

Σε περίπτωση, όμως, που το εικονιζόμενο μοντέλο περνούσε τη γραμμή παραγωγής, πιθανότητα θα ενσωμάτωνε τα κινητήρια σύνολα του Ioniq 5. Δηλαδή, είτε δύο ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής απόδοσης 232 PS/605 Nm, είτε ένα ηλεκτρικό μοτέρ 168 PS/ 350 Nm.

Οι ενδιαφερόμενοι θα καλούνταν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο εκδόσεις μπαταριών χωρητικότητας 58 ή 72,6 kWh, με τη μέγιστη αυτονομία να αγγίζει τα 480 χλμ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Hyundai Kona 1.6T 198 PS 2WD
Hyundai: Αυτόνομο πρωτότυπο για το Μόναχο
To αγροτικό Hyundai Santa Cruz σε έκδοση SUV

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto