Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Έτσι θα είναι το 5θυρο Honda Civic

Ελλάδα 14:13
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Έτσι θα είναι το 5θυρο Honda Civic

ΝΕΑ

Έτσι θα είναι το 5θυρο Honda Civic

ΝΕΑ

Αντίστροφα μετράει ο χρόνος μέχρι την παρουσίαση της hatchback εκδοχής του δημοφιλούς ιαπωνικού μοντέλου – Τι πρέπει να περιμένουμε;

Advertisement
Advertisement

Μετά το επίσημο ντεμπούτο του Honda Civic σε σεντάν έκδοση, σειρά παίρνουν τα αποκαλυπτήρια και της hatchback εκδοχής του.

Ο Ιάπωνας κατασκευαστής έχει «κυκλώσει» την 23η Ιουνίου (Τετάρτη), ενώ φρόντισε να μας βάλει… στο κλίμα, μέσω της δημοσίευσης μιας teaser φωτογραφίας όπου αποκρύπτεται τεχνηέντως η εμφάνιση του μοντέλου.

Δεδομένης, όμως, της μεγάλης δημοφιλίας που ανέκαθεν γνώριζαν τα Civic, πολλοί ψηφιακοί καλλιτέχνες έχουν επιχειρήσει να σκιαγραφήσουν το design της νέας γενιάς. Πολλές, μάλιστα, από τις απόπειρες είναι ιδιαίτερα κατατοπιστικές.

Advertisement
Advertisement

Ανάμεσα σε αυτές, και αυτή του “CivicXI”. Όπως διακρίνουμε, η Honda έχει ακολουθήσει μια πιο μινιμαλιστική προσέγγιση, με πιο καθαρές επιφάνειες, ερήμην έντονων ακμών και αιχμηρών γωνιών. Στο προφίλ υπάρχει μια οριζόντια γραμμή που ενώνει τους κεντρικούς προβολείς με τα πίσω φώτα, ενώ λίγο πάνω από τα μαρσπιέ παρατηρείται μια ακόμη, σε ελαφρώς διαγώνια διεύθυνση.

Παράλληλα, πίσω από τη C-Pillar υπάρχει ένα επιπλέον παράθυρο, η κατάληξη του οποίου σχηματίζει έντονη γωνία, φτάνοντας μέχρι τη θύρα του πορτ-παγκάζ.

Advertisement

Όπως, λοιπόν, έχουμε δει και από τη sedan έκδοση, η 11η γενιά του Civic είναι λιγότερο «εκκεντρική», με τη Honda να έχει υιοθετήσει μια πιο ώριμη σχεδιαστική προσέγγιση.  

Στο ίδιο μήκος κύματος είναι και ο σχεδιασμός της καμπίνας, όπου έχει εφαρμοστεί το εργονομικό μότο “Man Maximum/Machine Minimum. Παράλληλα, ο διάκοσμος θα είναι σαφώς πιο premium, αλλά και hi-tech, με πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων (10,2”) και «ελεύθερη» οθόνη αφής 7,0” (προαιρετικά 9,0”).

Advertisement

Σχετικά με τα μηχανικά μέρη, κατά πάσα πιθανότητα δεν θα υπάρξουν εκπλήξεις. Έτσι, οι Αμερικανοί θα κληθούν να επιλέξουν ανάμεσα στον 1.500αρη turbo των 182 PS/239 Nm και τον 2.000 κ.εκ. ατμοσφαιρικό απόδοσης 160 PS/187 Nm. Αυτοί θα συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο CVT, με δημοσιεύματα ν’ αναφέρουν πως δεν αποκλείεται να υπάρχει και 6άρι μηχανικό.

Από τους παραπάνω, βέβαια, στην ευρωπαϊκή αγορά θα είναι διαθέσιμος μόνο ο 1.500αρης, αλλά και ο γνωστός 3κύλινδρος 1.000αρης τούρμπο των 1.000 κ.εκ.

Advertisement

Τέλος, αναμένουμε και την σκληροπυρηνική έκδοση Type R, που ενδεχομένως θα προσφέρεται και με μηχανικό κιβώτιο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Honda: Μπαταρίες ξηρού τύπου στα επόμενα χρόνια- Όλα ηλεκτρικά στις ΗΠΑ μέχρι το 2040
Volkswagen Golf GTI – Honda Civic Type R
Το επόμενο Honda Civic Type R δεν θα… “ηλεκτροποιηθεί”