Έτσι θα είναι τα καθίσματα στις καινούργιες Ferrari
ΝΕΑΈτσι θα είναι τα καθίσματα στις καινούργιες Ferrari
ΝΕΑΗ αυτοκινητοβιομηχανία του Μαρανέλο φέρεται να έχει εξελίξει μία νέα τεχνολογία μέσω της οποίας θα αλλάξει εντελώς η προσαρμοστικότητα των καθισμάτων.
Η Ferrari έχει εξελίξει έναν νέο, καινοτόμο τρόπο με τον οποίο ελπίζει να φέρει το επόμενο στάδιο του έξυπνου καθίσματος.
WHAT CAR
Προβλέπει μάλιστα πως αυτή η τεχνολογία θα διευκολύνει τον οποιοδήποτε μπαίνει στο supercar της, ανεξαρτήτως βάρους και σωματότυπου.
Η λύση που προσφέρει η Ferrari δεν αφορά απλά την ατέρμονη προσαρμοστικότητα του καθίσματος σε όποιον βρεθεί πίσω από το τιμόνι ενός supercar της, αλλά και την ελαχιστοποίηση του βάρους.
Έτσι λοιπόν τα καθίσματα που έχουν εξελίξει οι Ιταλοί είναι συνδεδεμένα με το κεντρικό μέρος της καμπίνας και κινούνται μέσω ενσωματωμένων ηλεκτρονικών εξαρτημάτων, με την υποβοήθηση υδραυλικών χειριστηρίων.
Αυτός ο καινοτόμος τρόπος προσαρμογής του καθίσματος λειτουργεί μέσω των επτά μερών από τα οποία αποτελείται το κάθισμα. Κάθε ένα από αυτά τα μέρη έχει τρία επίπεδα κίνησης και μπορεί να κινηθεί ανεξάρτητα, μέχρι να ικανοποιηθούν οι απαιτήσεις του εκάστοτε χρήστη.
Όλο αυτό το πολύπλοκο σύστημα λειτουργεί ηλεκτρονικά, διότι εάν έπρεπε ο χρήστης να το κάνει χειροκίνητα, το πιθανότερο είναι ότι θα του… έσπαγε τα νεύρα για τα καλά πριν μπορέσει να βολευτεί.
Μάλιστα, αυτό το «έξυπνο κάθισμα» της Ferrari έχει… μνήμη και αφού θα βρει κανείς την ιδανική του θέση θα αποθηκεύσει στη μνήμη τις επιλογές του.
Μάλιστα η ιταλική εταιρεία έχει προσθέσει κάμερα προκειμένου το κάθισμα να… αντιλαμβάνεται τις επιλογές του καθήμενου. Συνεπώς, θα μπορεί εύκολα μετά να θυμάται πώς ακριβώς βολεύτηκε.
Μπορεί σε κάποιους να ακούγεται κάπως αχρείαστη η τόση λεπτομέρεια όσον αφορά τη θέση οδήγησης, όμως στη Ferrari φαίνεται να το θεωρούν υψίστης σημασίας. Για αυτό και νέα αυτή η τεχνολογική εξέλιξη θα μπει στην παραγωγή και δε θα μείνει στα… χαρτιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αυτή η Ferrari SF90 είναι αφιερωμένη στη θρυλική F40
Οδεύει προς Χρυσό Βατόμουρο η ταινία «Ferrari» (+video)
Η Ferrari ψηφίζει V12