H εταιρεία που επιμένει στo diesel
ΝΕΑH εταιρεία που επιμένει στo diesel
ΝΕΑΗ αυτοκινητοβιομηχανία είναι αποφασισμένη να αφουγκραστεί τον παλμό των πελατών της.
Η ζήτηση για πετρελαιοκίνητα οχήματα μειώνεται σταθερά τα τελευταία χρόνια, μετά το σκάνδαλο Dieselgate.
WHAT CAR
Ενώ τα λιπαντικά δεν ήταν ποτέ ιδιαίτερα δημοφιλή στη Βόρεια Αμερική, τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα και τα SUV ήταν πραγματικό χτύπημα στην Ευρώπη, πριν από περίπου πέντε χρόνια.
Τον περασμένο μήνα, ωστόσο, οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων ξεπέρασαν τις παραδόσεις μοντέλων diesel στη Γηραιά Ήπειρο, για πρώτη φορά στην ιστορία, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρόκειται να εγκαταλείψουν αυτήν την τεχνολογία. Στην πραγματικότητα, η Mazda λέει ότι θα το διατηρήσει διαθέσιμο, όσο το θέλουν οι πελάτες.
Πέρυσι, η ιαπωνική εταιρεία εξέπληξε τη βιομηχανία λανσάροντας δύο νέους εν σειρά εξακύλινδρους κινητήρες, συμπεριλαμβανομένου ενός υπερτροφοδοτούμενου diesel 3,3 λίτρων.
Στην Ευρώπη, είναι διαθέσιμο για τοόπου η μέγιστη απόδοση του είναι έως και 251 ίππους σε ήπια υβριδική μορφή. Αυτοί είναι σταθεροί αριθμοί για ένα μη premium μεσαίο crossover στην Ευρώπη και η Mazda δήλωσε πρόσφατα ότι θα διατηρήσει την προσφορά diesel διαθέσιμη εάν υπάρχει αρκετή ζήτηση για αυτό.
«Εάν οι πελάτες θέλουν diesel, εφόσον μπορούμε να συμμορφωνόμαστε με τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων, με αποτελεσματικό τρόπο, όσο μπορούμε να το κάνουμε αυτό, θα θέλαμε να συνεχίσουμε να παρέχουμε diesel», αναφέρει ο διευθυντής προγράμματος της Mazda CX-90, Μιτσούρου Γουακίε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Blink: Όλα όσα θέλετε να μάθετε για την ηλεκτροκίνηση!
Αυτή θα είναι η τελική μορφή του νέου Kia EV5
Γιατί είναι τόσο δύσκολο να σβήσουν οι φωτιές στα ηλεκτρικά;