Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Έρευνα: Κυρίαρχοι οι Κορεάτες στις νέες τεχνολογίες

Ελλάδα 7:21
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Έρευνα: Κυρίαρχοι οι Κορεάτες στις νέες τεχνολογίες

ΝΕΑ

Έρευνα: Κυρίαρχοι οι Κορεάτες στις νέες τεχνολογίες

ΝΕΑ

Η μεγάλη έρευνα της J.D. Power’s στην Αμερική σε ότι αφορά την τεχνολογία των αυτοκινήτων έχει για το 2021 δύο νέους πρωταγωνιστές. Και δεν είναι Γερμανοί!

Advertisement
Advertisement

Για όσους παρακολουθούν από λίγο πιο κοντά τα πράγματα στην σύγχρονη αυτοκίνηση, η είδηση δεν προκαλεί έκπληξη. Και οι Γερμανοί κατασκευαστές που φυσιολογικά έχουν την πρωτοκαθεδρία σε ότι αφορά την τεχνολογία των αυτοκινήτων τους, βλέπουν πλέον την πλάτη των Κορεατών, τουλάχιστον σε ότι αφορά την αγορά των ΗΠΑ.

Η μεγάλη και καταξιωμένη ετήσια έρευνα της J.D. Power’s κατέταξε μεταξύ άλλων και τις εταιρίες που διακρίνονται στην τεχνολογία των αυτοκινήτων τους. Η αναφορά η οποία βασίζεται σε απαντήσεις 110.827 ιδιοκτητών αυτοκινήτων που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά το 2021, και ήταν στην κατοχή των ιδιοκτητών τους για τουλάχιστον 90 μέρες μέσα στην χρονιά.

Advertisement
Advertisement

Με βάση αυτή τις απαντήσεις δημιουργήθηκε και η κατάταξη για το πόσο ικανοποιημένοι είναι οι καταναλωτές για την τεχνολογία των αυτοκινήτων τους. Στην πρώτη θέση γενικής βρέθηκε η Genesis με 634 πόντους, ενώ στην δεύτερη θέση ήταν η Cadillac με 551, η Volvo με 550, η BMW με 545 και η Mercedes-Benz με 523 βαθμούς.

Στους μαζικούς κατασκευαστές και πάλι η Hyundai βρέθηκε στην πρώτη θέση με 519 πόντους, ακολουθούμενη από την Κia με 510, τη Nissan με 502, την Subaru με 499 και την GMC με 498.

Advertisement

Αξίζει πάντως να σταθούμε λίγο και στα σχόλια που συνοδεύουν την έκθεση, μέσα από τα οποία εντοπίζεται το γεγονός ότι τα αυτοκίνητα έχουν ακριβύνει πάρα πολύ, και σ’ αυτό μεγάλη ευθύνη έχει το γεγονός ότι έχουν “φορτωθεί” με δεκάδες νέες τεχνολογίες, πολλές εκ των οποίων είναι και “αχρείαστες”.

Η έρευνα μάλιστα έδειξε ότι για μία στις τρεις εξελιγμένες τεχνολογίες, οι περισσότεροι από τους μισούς που αγόρασαν τα αυτοκίνητα δεν της χρησιμοποίησαν ποτέ στις πρώτες 90 ημέρες που είχαν στην κατοχή τους τα οχήματα.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Επίσημο: Genesis GV60 με Drift Mode και έως 435 ίππους
Genesis GV70: Ο εξ ανατολών αντίπαλος των Γερμανών (+video)
Η Hyundai παρουσιάζει το σύστημα κλιματισμού του μέλλοντος