Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Έρχεται πλήρως υβριδικό Ford Puma ST;

Ελλάδα 8:25
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Έρχεται πλήρως υβριδικό Ford Puma ST;

ΝΕΑ

Έρχεται πλήρως υβριδικό Ford Puma ST;

ΝΕΑ

Μία… πόρτα σε ένα πρόσφατο βίντεο της Ford ρίχνει λάδι στη φωτιά των σεναρίων που θέλουν να καταφτάνει ένα εξηλεκτρισμένο Puma ST με εκρηκτικές επιδόσεις και χαμηλές τιμές κατανάλωσης και ρύπων.

Advertisement
Advertisement

Εξ αφορμής της παραγωγής του υπ’ αριθμόν 1.000.0000 αυτοκινήτου στο εργοστάσιο της Ford στην Κραϊόβα, η εταιρεία προχώρησε στην αποκάλυψη του υβριδικού M-Sport Ford Puma Rally1, το οποίο θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο στο WRC, στο Ράλι Μόντε Κάρλο τον Ιανουάριο.

Μάλιστα, φρόντισε να ανακοινώσει τα χαρμόσυνα μέσω ενός συναρπαστικού βίντεο, όπου το σκληροπυρηνικής εμφάνισης μοντέλο κινείται «μαινόμενο» στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου.

Οι πιο παρατηρητικοί, ωστόσο, δεν «έμειναν» αποκλειστικά στο show που έδωσε το Μ-Sport Ford Puma Rally1, αλλά κέντραραν το βλέμμα τους σε μια κλειστή πόρτα εντός του εργοστασίου, η οποία κοσμείτο από ένα μεγάλο λογότυπο “ST”, αλλά και την προειδοποιητική φράση “TOP SECRET”.

Advertisement
Advertisement

Στη θέα, λοιπόν, των ανωτέρω τα δημοσιογραφικά πληκτρολόγια δεν άργησαν να πάρουν… φωτιά, με πολλούς να αναφέρουν πως η Ford εργάζεται πάνω στην εξέλιξη ενός υβριδικού Puma ST.

Λάδι στη φωτιά των σεναρίων ρίχνει και η πρόσφατη παρουσία ενός πρωτότυπου στο Nurbugring. Και παρόλο που το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έφερε το λογότυπο “ST-Line”, το αμάξωμά του είχε πολλές σχεδιαστικές λεπτομέρειες – συμπεριλαμβανομένων των ζαντών αλουμινίου, των προφυλακτήρων και των δαγκάνων των φρένων – που απαντώνται αποκλειστικά στο υπάρχον ST.

Advertisement

Παράλληλα, στο αριστερό πάνω άκρο του πίσω παρμπρίζ υπήρχε και ένα κίτρινο στρογγυλό αυτοκόλλητο που υποδηλώνει την εξηλεκτρισμένη φύση του υπό δομική Puma.

Και δεδομένου ότι δεν εντοπίστηκε κάποιο πορτάκι για τη φόρτιση της μπαταρίας από εξωτερική παροχή, εκμηδενίζονται οι πιθανότητες για ένα plug-in hybrid κινητήριο σύνολο, και επομένως όλα δείχνουν πως θα είναι είτε ήπια υβριδικό είτε full hybrid, με επικρατέστερο το δεύτερο σενάριο.

Ford Puma ST

Advertisement

Αξίζει να αναφέρουμε ότι το υπάρχον Ford Puma ST κινείται από έναν 1.500αρη turbo βενζινοκινητήρα απόδοσης 200 PS και 320 Nm ροπής, πλαισιωμένος από 6άρι μηχανικό κιβώτιο.

Πρόκειται για τιμές που αναμφίβολα θα είναι αυξημένες, εφόσον γίνει το Puma ST Hybrid πραγματικότητα, χάρη στη συνδρομή ενός ηλεκτρικού μοτέρ. Παράλληλα, βελτιωμένη θα είναι και η κατανάλωση καυσίμου, την ίδια ώρα που θα μειωθούν και οι εκπομπές CO2.

Ψήφο εμπιστοσύνης στη full-hybrid τεχνολογία δίνει και το αγωνιστικό Μ-Sport Ford Puma Rally1 που χρησιμοποιεί τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα EcoBoost των 1,6 λίτρων, πλαισιωμένο από ηλεκτροκινητήρα 134 ίππων και μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου 3,9 kWh για την αποθήκευση της ενέργειας κατά την επιβράδυνση.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αύξηση αυτονομίας για τη Ford Mustang Mach-E
Το Ranger δίνει ζωή στο νέο SUV της Ford (+video)
Ford Kuga Plug-in Hybrid: Πρωταθλητής πωλήσεων στα PHEV SUV στην Ευρώπη