Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Mobility 2021

ΑΓΩΝΕΣ

Με το Puma Rally1 θα τρέξει στην υβριδική εποχή του WRC η Ford

  • Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)

Η M-Sport Ford World Rally Team (WRT) επέλεξε το Goodwood Festival of Speed για να αποκαλύψει τα πλάνα της για τη νέα, εξηλεκτρισμένη εποχή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι που αρχίζει το 2022!

Πλάνα που αφορούν επιλογή του Puma αντί του Fiesta, το οποίο αποκαλύφθηκε στην πρωτότυπη εκδοχή του στο περιθώριο της μεγάλης γιορτής της αυτοκίνησης που λαμβάνει χώρα στο West Sussex του Ηνωμένου Βασιλείου. Το Ford Puma Rally1 της M‑Sport υιοθετεί μία νέα γενιά υβριδικού συστήματος κίνησης που συνδυάζει άριστα τις επιδόσεις ενός επιτυχημένου υπέρ-τροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα EcoBoost 1.6L με ένα προηγμένο ηλεκτροκινητήρα 100 kW και μπαταρία 3.9 kWh.

Το πρωτότυπο θα κάνει μία επίδειξη των συναρπαστικών του ικανοτήτων στη διάσημη ανάβαση του Goodwood, έχοντας στο τιμόνι του τον οδηγό της M-Sport Ford WRT, Adrien Fourmaux, καθώς και τον δοκιμαστή της, Matthew Wilson, ενώ στη συνέχεια θα χρησιμοποιηθεί ως αυτοκίνητο εξέλιξης εν όψει της αγωνιστικής σεζόν του 2022.

«Η Ford είναι 100% δεσμευμένη στην ηλεκτροκίνηση και οι πολύ απαιτητικές αγωνιστικές συνθήκες έχουν φέρει στο προσκήνιο πολλές από τις καινοτομίες που υιοθετούν τα σημερινά αυτοκίνητα» δήλωσε ο Mark Rushbrook, global director, Ford Performance. «Το MSport Ford Puma Rally1 θα υποβάλλει το υβριδικό σύστημα κίνησης στην απόλυτη δοκιμασία και θα αποδείξει ότι η τεχνολογία μπορεί να προσφέρει συναρπαστικές επιδόσεις».

Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, η ομάδα του Malcolm Wilson ανακοίνωσε τη δέσμευσή της σε μία νέα, τριετή συμφωνία για την εισαγωγή της υβριδικής τεχνολογίας στην κορυφαία κατηγορία του WRC. Το νέο και προηγμένο plug-in υβριδικό σύνολο θα προσφέρει επιδόσεις αγωνιστικού επιπέδου, σε συνδυασμό με τη δυνατότητα το όχημα να μπορεί να διασχίζει πόλεις και να πηγαίνει στα service parks μεταξύ των ειδικών διαδρομών, χρησιμοποιώντας αμιγή ηλεκτροκίνηση.

Το υβριδικό σύστημα κίνησης του Puma Rally1 βασίζεται σε παρόμοιες αρχές λειτουργίας με αυτές του Puma EcoBoost Hybrid. Το κινητήριο σύνολο συλλέγει την ενέργεια που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα (coasting) και την αποθηκεύει σε μία μπαταρία για την τροφοδοσία ενός ηλεκτροκινητήρα με σκοπό είτε τη μείωση της κατανάλωσης του αυτοκινήτου δρόμου ή την ενίσχυση των επιδόσεων – στην περίπτωση του Puma Rally1 με έως και 100 kW για πολλαπλές αυξήσεις ισχύος διάρκειας έως και 3 δευτερολέπτων σε αγωνιστικές συνθήκες.

Όπως η plug-in υβριδική τεχνολογία που διατίθεται σε μοντέλα Ford μεταξύ των οποίων το Kuga Plug-In Hybrid, η μπαταρία μπορεί να επαναφορτίζεται από μία εξωτερική πηγή ισχύος σε σημεία σέρβις μεταξύ των ειδικών διαδρομών, σε 25 περίπου λεπτά. Το υβριδικό σύστημα βάρους 95 kg είναι υγρόψυκτο και αερόψυκτο και τοποθετείται σε ένα εξαιρετικά ανθεκτικό κέλυφος ώστε να αντέχει τόσο την επαφή με τα χαλίκια όσο και τις δυνάμεις G που αναπτύσσονται σε περίπτωση ατυχήματος. Επιπλέον, οι αγωνιζόμενοι στο FIA WRC Rally1 δεν θα χρησιμοποιούν ορυκτά καύσιμα από τη σεζόν του 2022, αλλά ένα καύσιμο 100% βιώσιμο που παράγεται από τη μίξη συνθετικών και βιοδιασπώμενων στοιχείων.

«Η νέα εποχή των αυτοκινήτων WRC είναι μία από τις μεγαλύτερες τεχνολογικές εξελίξεις στο θεσμό μέχρι σήμερα. Η εισαγωγή υβριδικών συνόλων σημαίνει ότι τα αυτοκίνητα θα είναι ισχυρότερα από ποτέ, αντανακλώντας άμεσα τα χαρακτηριστικά των αντίστοιχων μοντέλων δρόμου», δήλωσε ο Wilson. «Η επιλογή του Puma είναι άκρως συναρπαστική, με ένα όνομα με παράδοση στους αγώνες ράλι. Το αυτοκίνητο δείχνει φανταστικό και ανυπομονώ να το δω στη γραμμή εκκίνησης του διάσημου Monte Carlo Rally στις αρχές του 2022. Το λανσάρισμα του νέου αυτοκινήτου στο Goodwood είναι επίσης πολύ ξεχωριστό καθώς πρόκειται για μία από τις πιο εμβληματικές διοργανώσεις στο καλεντάρι του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Εγώ και όλη η MSport ανυπομονούμε να συνεχίσουμε την πολύ επιτυχημένη συνεργασία με τη Ford που θα αποφέρει καρπούς και θα διατηρήσει τη Ford στην πρώτη γραμμή κατά τη διάρκεια αυτής της νέας και πολύ συναρπαστικής εποχής».

Η Ford συνεργάζεται ανελλιπώς με την M-Sport από το 1997, έχοντας διασφαλίσει επτά τίτλους στο FIA World Rally Championship και πάνω από 1.500 νίκες σε ειδικές διαδρομές. Το νέο Puma Rally1 θα αντικαταστήσει το M-Sport Ford Fiesta WRC, το οποίο έχει κατακτήσει τρεις τίτλους στο WRC από το 2017 που λανσαρίστηκε.

Διαβάστε επίσης:
Αυτό είναι το hypercar της Peugeot για τους αγώνες αντοχής (vid)
Ιταλική Formula 4: Πολύτιμα μαθήματα για Μαρκογιάννη
WRC Ράλι Σαφάρι: Καταστροφή για Neuville, θρίαμβος Ogier (videos)

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto