Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Ηλεκτρικά

ΝΕΑ

Έρχεται ηλεκτρικό Ford Focus με πλατφόρμα έκπληξη;

  • Αναστάσης Γαλάνης (ag@newsauto.gr)

Δημοσιεύματα αναφέρουν ότι το αμιγώς ηλεκτρικό μικρομεσαίο hatchback δεν θα εξελιχθεί αποκλειστικά από τη Ford, καθώς θα φέρει την υπογραφή και ενός ακόμα πασίγνωστου brand.

Ελάχιστοι είναι αυτοί που θυμούνται την ύπαρξη του ηλεκτρικού Ford Focus. Αυτό κυκλοφόρησε από το 2013 έως το 2017 στην Ευρώπη, χωρίς ωστόσο να εντυπωσιάζει με τις πωλήσεις του.

Λίγο πριν πέσει η αυλαία του πεντάθυρου hatchback με τους μηδενικούς ρύπους, αυτό ενσωμάτωνε έναν ηλεκτροκινητήρα 143 ίππων και μια μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 33,5 kWh που εξασφάλισε έως και 225 χλμ. αυτονομίας (σε κύκλο NEDC). Και με το συγκεκριμένο οπλοστάσιο καλείτο να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως τα Renault Zoe, BMW i3, VW e-Golf και Kia Soul EV.

«Οι πωλήσεις δεν είναι αρκετά δυνατές», είχε αναφέρει ένας εκπρόσωπος της Ford, σηματοδοτώντας τον τερματισμό της εμπορικής πορείας του ηλεκτρικού Focus.

Από τότε, όμως, το αυτοκινητικό τοπίο είναι τελείως διαφορετικό, και οι συνθήκες για μετάβαση στο καθεστώς της ηλεκτροκίνησης είναι πιο ώριμες από ποτέ: Υπάρχουν περισσότεροι φορτιστές, και τα κράτη “καίγονται” για την προώθηση της ηλεκτρικής κινητικότητας. Μην ξεχνάμε, άλλωστε, πως και η Ford έχει εξαγγείλει ότι μέχρι το 2030, το σύνολο των επιβατικών της θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά.

Υπάρχει, λοιπόν, χώρος για το μεγάλο comeback; Υπάρχει. Αυτό τουλάχιστον αναφέρει το ειδησεογραφικό Μέσο Autocar, το οποίο επικαλείται δηλώσεις του επικεφαλής σχεδίασης της εταιρείας, Murat Gueler.

Για τη διαφαινόμενη αναβίωσή του, μάλιστα, η Ford δεν θα βασιστεί εξολοκλήρου στις δικές της δυνάμεις, αλλά θα λάβει τη συνδρομή του VW Group, αξιοποιώντας την πλατφόρμα MEB.

Άλλωστε, δεν είναι μυστικό πως η Ford θα είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία εκτός του ομίλου VW που θα δώσει ψήφο εμπιστοσύνης στην αρθρωτή αρχιτεκτονική Modular Electric Platform, αρχής γενομένης για την εξέλιξη –πιθανότατα- ενός 100% ηλεκτρικού crossover.

Για να ακολουθήσει στη συνέχεια ένα δεύτερο μοντέλο με βάση του τη MEB, το οποίο φαίνεται πως θα είναι το ηλεκτροκίνητο Focus.

Επομένως, μόνο έκπληξη δεν θα προκαλούσε αν το μοντέλο αποτελούσε το… αδερφάκι του VW ID.3, ενσωματώνοντας έναν ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων και μια μπαταρία που θα εξασφάλιζε έως και 550 χλμ. αυτονομίας.

Διευκρινίζεται ότι οι φωτογραφίες απεικονίζουν το τρέχον, ανανεωμένο Ford Focus με τους θερμικούς κινητήρες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ford Kuga PHEV: Ο κυρίαρχος των plug-in υβριδικών
Νέο Ford Fiesta ST: Ανανεωμένο και ακόμα πιο απολαυστικό
Ford Puma ST: Έκρηξη αδρεναλίνης στα compact SUV

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto