Έρχεται η εξηλεκτρισμένη αναβίωση της Ferrari Dino
ΝΕΑΈρχεται η εξηλεκτρισμένη αναβίωση της Ferrari Dino
ΝΕΑΜετά από μακροχρόνια αποχή, η Ferrari επαναφέρει τον V6 με την ευκαιρία της εξηλεκτρισμένης διαδόχου της F8 Tributo.
Στις αρχές της δεκαετίας του ’60, οι φίλοι της Ferrari, συμπεριλαμβανομένου του ίδιου του Enzo Ferrari, πίστευαν ακράδαντα πως τα πλέον χαρακτηριστικά μοντέλα της μάρκας θα πρέπει να έχουν έναν 12κύλινδρο κινητήρα τοποθετημένο μπροστά.
WHAT CAR
Με την Porsche 911 του 1963, ωστόσο, να τυγχάνει τεράστιας ζήτησης, η Ferrari απέκλινε από την κεντρική στρατηγική της, κατασκευάζοντας τη Dino. Ένα σπορ μοντέλο με κινητήρα με έξι κυλίνδρους και τοποθετημένο στο κέντρο.
Έκτοτε κανένα αυτοκίνητο της μάρκας δεν κινείτο από έναν V6. Αυτό, ωστόσο, αναμένεται να αλλάξει, μιας και… καταφτάνει η Ferrari F171 που ενδέχεται επίσημα να ονομάζεται Ferrari 486.
Πρόκειται για το μοντέλο που θα αντικαταστήσει την F8 Tributo, ενώ θα είναι το δεύτερο plug-in υβριδικό supercar κανονικής παραγωγής από το Μαρανέλο, μετά τη SF90 Stradale.
Όπως σας έχουμε ενημερώσει, το σύστημα πρόωσής της θα αποτελείται από έναν V6 twin-turbo 3.000 κ.εκ. των 600 PS και έναν ηλεκτροκινητήρα (110 PS), συνδεδεμένο με τον στροφαλοφόρο. Συνδυαστικά θα παράγονται 710 PS, μόλις 10 λιγότερα από τον V8 4λιτρο της F8 Tributo (720/770 Nm ροπής).
Σημειώνεται πως η ηλεκτρική ενέργεια θα αποθηκεύεται σε μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου που θα προσφέρει έως και 32 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας.
Η Ferrari F171, που θα αποτελέσει τον αντίπαλο της McLaren Artura, θα λανσαριστεί το 2022.
Υπενθυμίζεται πως πριν από λίγες εβδομάδες, η Ferrari επιβεβαίωσε πως το 2025 θα παρουσιάσει και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό της μοντέλο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Έτσι επισκευάζεται μια τρακαρισμένη Ferrari F430 (+video)
Απίστευτο: Παρκαδόρος έδωσε την Ferrari του, σε άλλον…
Τα 331 χλμ./ώρα είναι «εύκολα» για τη Ferrari 812 Superfast (+video)