Αυτή είναι η σούπερ υβριδική Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
ΝΕΑ
H Mercedes-AMG παρουσίασε με κάθε επισημότητα τη μέχρι στιγμής κορυφαία εξηλεκτρισμένη λιμουζίνα.
Επίσημη πρεμιέρα λίγες ημέρες πριν από την έναρξη της έκθεσης του Μονάχου στην οποία επίσης θα δώσει το παρόν για τη Mercedes–AMG GT 63 S E Perfrormance. Το πρώτο σπορ plug-in υβριδικό μοντέλο της AMG αλλά και την πιο ισχυρή εξηλεκτρισμένη λιμουζίνα που μπορεί να αγοράσει κανείς.
WHAT CAR
Και αυτό γιατί ο γνωστός bi turbo V8 των 4.000 κυβικών της μάρκας που αποδίδει εδώ 639 ίππους συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων (150 kW) στον πίσω άξονα, ο οποίος αποτελεί ένα ενιαίο σύνολο τόσο με το κιβώτιό του των δύο σχέσεων όσο και με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό.
Το αποτέλεσμα είναι μια συνδυασμένη απόδοση 843 ίππων και 1.400 Nm, που εξασφαλίζει ένα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,9 δεύτερα καθώς και μια τελική ταχύτητα 316 χλμ./ώρα.
Το βασικό κιβώτιο είναι ένα αυτόματο 9 σχέσεων της AMG, ενώ η μπαταρία του συστήματος έχει ενεργειακή χωρητικότητα μόλις 6,1 kWh, αλλά και διπλάσια ενεργειακή πυκνότητα (1,7 kW/kg) σε σχέση με τις στάνταρ μπαταρίες ιόντων λιθίου. Έτσι ζυγίζει μόλις 89 κιλά -το βάρος είναι ως γνωστόν μεγάλος εχθρός των σπορ μοντέλων- και με τη θέση της πάνω από τον πίσω άξονα συμβάλλει στην όσο το δυνατόν καλύτερη κατανομή βάρους.
Η καθαρά ηλεκτρική αυτονομία που εξασφαλίζει είναι 12 χιλιόμετρα, υπάρχουν τέσσερα προγράμματα ανάκτησης ενέργειας, ενώ για τη φόρτισή της -σε οικιακό δίκτυο, wallboxes ή δημόσια σημεία- υπάρχει ένα εσωτερικός φορτιστής 3,7 kW. Ενδιαφέρον στοιχείο είναι και το εξελιγμένο σύστημα ψύξης της καθώς και η ύπαρξη ενός συστήματος μίζας-γεννήτριας που παίρνει κίνηση από ιμάντα, αποδίδει 10 kW (14 PS) και τροφοδοτεί με ηλεκτρική ενέργεια όλους τους δευτερεύοντες καταναλωτές.
Από κει και πέρα η Mercedes–AMG GT 63 S E Performance έχει στάνταρ κεραμικά φρένα και την ενεργή πνευματική ανάρτηση AMG Ride Control+ με συνολικά πέντε προγράμματα λειτουργίας, ενώ τα προγράμματα οδήγησης είναι συνολικά εφτά.
Οπτικά το κορυφαίο τετράθυρο κουπέ της AMG ξεχωρίζει κυρίως χάρη στην παρουσία του προφυλακτήρα του κουπέ με τους μεγαλύτερους αεραγωγούς, τις ζάντες των 20 ή 21 ιντσών και τα απαραίτητα λογότυπα E-Performance, ενώ στο εσωτερικό η πιο εμφανής διαφοροποίηση είναι το καινούργιο τιμόνι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Έρχεται η Mercedes-AMG GT PHEV των 816 ίππων
Δοκιμή: Mercedes-AMG A 45 S vs Tesla Model 3 Long Range
Mercedes-AMG GT 4-Door: Εσωτερική ανανέωση