Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Επίσημο: Αυτή είναι η Bugatti W16 Mistral των 5 εκατομμυρίων!

Ελλάδα 20:16
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Επίσημο: Αυτή είναι η Bugatti W16 Mistral των 5 εκατομμυρίων!

ΝΕΑ

Επίσημο: Αυτή είναι η Bugatti W16 Mistral των 5 εκατομμυρίων!

ΝΕΑ

Το κύκνειο άσμα της Chiron και του φημισμένου κινητήρα W16 είναι ίσως και η πιο όμορφη σύγχρονη Bugatti.

Advertisement
Advertisement

Έχοντας πλέον κάνει τον κύκλο της ως μοντέλο και αναμένοντας τα νέα που έρχονται από την συνεργασία-εξαγορά από την Rimac, η Bugatti βγάζει στην παραγωγή ίσως την πιο ελκυστική Chiron που κατασκεύασε μέχρι σήμερα.

Η ανοιχτή Mistral παίρνει το όνομά της από τον δυνατό αέρα που φυσά στη Νότιο Γαλλία και είναι ένα όνομα που έχουμε ξανασυναντήσει παλαιότερα σε αυτοκίνητο της Maserati. Είναι η πρώτη ανοιχτή Chiron και το πρώτο roadster της εταιρίας από την εποχή της Veyron Grand Sport Vitesse, η οποία ήταν σε παραγωγή μέχρι το 2015.

Η Bugatti σκοπεύει να κατασκευάσει 99 κομμάτια από την Mistral (προφανώς έχουν όλα πωληθεί), με τους υποψήφιους πελάτες να χρειάζεται να περιμένουν μέχρι το 2024 όταν θα αρχίσουν οι πρώτες παραδόσεις.

Advertisement
Advertisement

Ο κινητήρας είναι και πάλι ο 8λιτρος W16 ο οποίος αποδίδει 1.600 ίππους και 1.600 Nm ροπής και είναι δανεισμένος από την έκδοση Super Sport 300+ που είχε φτιαχτεί για ρεκόρ ταχύτητας (έχει καταγράψει τελική 490,5 χλμ/ώρα).

Το αμάξωμα έχει στοιχεία από την 300+ αλλά έχει ειδικές μετατροπές από τους ειδικούς μηχανικούς της εταιρίας, για να την μετατρέψουν σε ένα ανοιχτό roadster.

Advertisement

Αν και τα μηχανικά μέρη και το πλαίσιο είναι κοινά με την υπόλοιπη γκάμα της Chiron, η εμφάνιση της Mistral ξεφεύγει αρκετά από τα δεδομένα του μοντέλου.

To αυτοκίνητο του λανσαρίσματος που βλέπουμε στις φωτογραφίες κάνει χρήση του συνδυασμού μαύρο αμάξωμα με κίτρινο σαλόνι, κάτι που άρεσε ιδιαίτερα στον ιδρυτή της εταιρίας Ettore Bugatti.

Advertisement

Η ανοιχτή Chiron διαφοροποιείται από την υπόλοιπη γκάμα όχι μόνο χάρη στην απουσία της οροφής, αλλά και με πολλές αλλαγές στο αμάξωμα, τις μεγάλες εισαγωγές για την ψύξη του κινητήρα πάνω από τα καθίσματα, και τα πολύ εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα που είναι αποκλειστικά για αυτή την έκδοση.

Στο μπροστινό μέρος, υπάρχουν νέα φωτιστικά σώματα με τέσσερις σειρές LED σε κάθετη διάταξη και διαφοροποιημένη μάσκα, το παρμπρίζ έχει έντονη κλίση και θυμίζει αρκετά το La Voiture Noire στον τρόπο που “δένει” με τα πλευρικά παράθυρα, ενώ στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά σώματα σχήματος X θυμίζουν την Bolide.

Advertisement

To σαλόνι δεν διαφοροποιείται αισθητά από τις υπόλοιπες εκδόσεις πέρα από κάποιες μικρές χαρακτηριστικές λεπτομέρειες, όπως τον επιλογέα ταχυτήτων με τον μικρό ελέφαντα που χορεύει, ο οποίος είχε σχεδιαστεί από τον αδελφό του ιδρυτή της εταιρίας.

Υπάρχει επίσης κάλυμμα για την οροφή, αλλά είναι μόνο για να χρησιμοποιείται όταν το αυτοκίνητο είναι ακίνητο και για την προστασία των επιβατών σε περίπτωση βροχής.

Μεγάλη έμφαση δόθηκε στην αεροδυναμική σχεδίαση και στην διαχείριση του αέρα γύρω από το αμάξωμα έτσι ώστε να παραμείνει σταθερό στις πολύ υψηλές ταχύτητες και παράλληλα να μην ενοχλούνται οι επιβάτες από τον αέρα.

Όσο για τις επιδόσεις της, η Bugatti θέλει να κλείσει την αυλαία της Chiron κερδίζοντας τον τίτλο του γρηγορότερου ανοιχτού μοντέλου στην ιστορία. Κάτι που διεκδικεί και το Hennessey Venom F5 Spyder που παρουσιάστηκε και αυτό στο Monterey των ΗΠΑ, αν και η μέχρι τώρα παράδοση είναι ξεκάθαρα υπέρ της Bugatti.

Με την πανέμορφη Mistral κλείνει ο κύκλος όχι μόνο της Chiron αλλά και του μοναδικού κινητήρα W16, ο οποίος άφησε ανεξίτηλο το στίγμα του σε μία ολόκληρη εποχή.

Μετά και από αυτή την έκδοση, η Bugatti θα ανοιχτεί σε περισσότερο ηλεκτρικούς δρόμους μέσω της συνεργασίας με τον Rimac. Μία συνεργασία που εγγυάται μία εξίσου συναρπαστική συνέχεια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ένα εκατομμύριο ευρώ για μία Bugatti του 1927 (+video)
W16: Η ιστορία του τεχνολογικού θαύματος της Bugatti (+video)
Ο απίθανός λόγος που η Bugatti δεν «παίρνει» την όπισθεν (+video)