Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Επιμένουν: Αργεί το τέλος των βενζίνης και diesel

Ελλάδα 1:15
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Επιμένουν: Αργεί το τέλος των βενζίνης και diesel

ΝΕΑ

Επιμένουν: Αργεί το τέλος των βενζίνης και diesel

ΝΕΑ

Αν και η γερμανική εταιρία επενδύει μεγάλα ποσά στα ηλεκτρικά, θεωρεί ότι και τα συμβατικά της μοντέλα έχουν ακόμα πολύ δρόμο μπροστά τους.

Advertisement
Advertisement

Η BMW παρουσιάζει φέτος μια σημαντική αύξηση στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, με στόχο το 15% των οχημάτων της να τροφοδοτούνται από μπαταρίες για το 2023.

Η εταιρεία επιταχύνει μάλιστα τις επενδύσεις της στην ηλεκτροκίνηση για να επωφεληθεί από την έκρηξη των EV. Η εισαγωγή του i5 και του επερχόμενου ηλεκτρικού crossover iX2 θα οδηγήσει στο να είναι το 40% των οχημάτων που παράγονται στο μεγαλύτερο ευρωπαϊκό εργοστάσιο της BMW ηλεκτρικά το επόμενο έτος.

Παρά την εστίαση στα ηλεκτρικά, η BMW δεν είναι έτοιμη να ορίσει ημερομηνία για το πλήρες τέλος της παραγωγής οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Advertisement
Advertisement

Οι σημαντικές πωλήσεις των αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης σε μεγάλες αγορές όπως η Κίνα και οι ΗΠΑ έχουν οδηγήσει την εταιρεία να αναβάλει οποιαδήποτε απότομη αλλαγή.

Ο διευθύνων σύμβουλος της BMW, Oliver Zipse, πιστεύει ότι οι καθαρότεροι κινητήρες εσωτερικής καύσης μπορούν ακόμη να συμβάλουν στη μείωση των παγκόσμιων εκπομπών CO2.

Επίσης κάθε αγορά έχει τους δικούς της ρυθμούς ενσωμάτωσης της ηλεκτροκίνησης. Για παράδειγμα στην Κίνα, η κυβέρνηση προωθεί την ηλεκτρονική κινητικότητα, αλλά δεν υπάρχουν σχέδια για την απαγόρευση του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Στην Ιαπωνία επίσης, η υβριδική κίνηση και το υδρογόνο παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον.

Advertisement

Ο στόχος της BMW για το 15% ηλεκτρικών πωλήσεων την τοποθετεί μπροστά από τους Γερμανούς αντιπάλους της, τη Mercedes και την Porsche, των οποίων οι πωλήσεις EV αντιπροσωπεύουν σήμερα περίπου το 11% του συνολικού όγκου τους.

Ενώ το μερίδιο EV της Porsche αναμένεται να αυξηθεί με την εισαγωγή νέων ηλεκτρικών μοντέλων όπως η Macan, ούτε η Porsche ούτε η BMW έχουν δεσμευτεί για συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για τη σταδιακή κατάργηση της παραγωγής κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Advertisement

Αντίθετα, η Mercedes έχει δεσμευτεί να καταργήσει σε μεγάλο βαθμό τους κινητήρες εσωτερικής καύσης από τα επιβατικά της οχήματα μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας.

Ακόμη και αν η BMW συνεχίζει να παράγει κινητήρες εσωτερικής καύσης, τα περισσότερα από αυτά είναι ήδη ήπια υβριδικά και η εταιρεία σχεδιάζει να εισαγάγει κάποια μορφή ηλεκτρικής υποβοήθησης για να εξασφαλίσει την επιβίωσή τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ποιο σπορ στοιχείο θα έχει η πρώτη ηλεκτρική BMW M
Η BMW θέλει να βάλει στην πρίζα τις επόμενες Μ3 και M4
Η ηλεκτρική BMW M θα ακούγεται σαν αγωνιστικό

Advertisement