Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Eπιδόσεις με συνδρομή; Ευχαριστώ δεν θα πάρω!

Ελλάδα 3:55
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Eπιδόσεις με συνδρομή; Ευχαριστώ δεν θα πάρω!

ΝΕΑ

Eπιδόσεις με συνδρομή; Ευχαριστώ δεν θα πάρω!

ΝΕΑ

Κάποιες εταιρίες άνοιξαν τον δρόμο για αγορά έξτρα ισχύος και καλύτερων επιδόσεων στα ηλεκτρικά τους μέσω συνδρομής. Κάποιες άλλες όμως λένε όχι.

Advertisement
Advertisement

Το θέμα του βλέπουμε να επανέρχεται διαρκώς τον τελευταίο καιρό, και μάλλον βρισκόμαστε στην αρχή μίας καινούργιας “μπίζνας” για τις εταιρίες, η οποία φαίνεται να είναι και αρκετά επικερδής.

Ο λόγος για την αγορά με συνδρομή διαφόρων υπηρεσιών στο αυτοκίνητό μας. Από τα καθίσματα μέχρι τα φώτα και τα συστήματα πολυμέσων, οι περισσότεροι κατασκευαστές μελετούν πλέον την δυνατότητα για να μετατρέψουν την καθημερινή μας σχέση με το αυτοκίνητο σε μία συνδρομητική υπηρεσία.

Το κοινό φαίνεται να αντιδρά σε αυτό το ενδεχόμενο, όμως οι εταιρίες προχωρούν και επεκτείνουν σε περισσότερα πεδία αυτή την νέα πρακτική. Και πρόσφατα, η Mercedes-Benz ανακοίνωσε ότι προσφέρει συνδρομητικά προγράμματα μέσω των οποίων ο ιδιοκτήτης μπορεί να “ξεκλειδώσει” περισσότερη ισχύ στους κινητήρες των ηλεκτρικών της μοντέλων.

Advertisement
Advertisement

Τον δρόμο αυτό, σε ότι αφορά την ισχύ των ηλεκτροκινητήρων, δεν θέλει να ακολουθήσει η BMW. Μιλώντας στην CES του 2023 ο τεχνικός διευθυντής της εταιρίας Frank Weber επιβεβαίωσε ότι η εταιρία του δεν θέλει να προσφέρει over the air αναβαθμίσεις της ισχύος και των επιδόσεων στα ηλεκτρικά της μοντέλα.

Το θέμα είναι ότι αν αλλάξεις τα δεδομένα ισχύος σε ένα μοντέλο το οποίο βρίσκεται ήδη στην αγορά, θα πρέπει να αναφέρεις όλες αυτές τις αλλαγές στις αρμόδιες αρχές, σύμφωνα με την BMW.

Προφανώς η εταιρία δεν θέλει να ξοδεύει χρόνο και χρήμα σε αυτού του είδους της διαδικασίες κάθε φορά που θα μπορούσε να αναβαθμίζει το ηλεκτρικό της αυτοκίνητο. Αυτό ίσως να οφείλεται στο ότι τα έσοδα από τις συνδρομές να μην είναι αρκετά ώστε να καλύψουν τα έξοδα που πρέπει να γίνουν στις αρμόδιες αρχές για έγκριση του αυτοκινήτου.

Advertisement

Αν αυτή η διαδικασία δεν γίνει πιο σύντομη και με μικρότερο κόστος, τότε η BMW θα αποφύγει μέχρι νεωτέρας την συνδρομητική αύξηση της ισχύος.

Πάντως η Mercedes-Benz έχει ανακοινώσει ήδη ένα πρόγραμμα με 1.200 δολάρια ετήσια συνδρομή, μέσω του οποίου μπορεί να αυξηθεί η ισχύς σε κάποια μοντέλα της σειράς EQ.

Advertisement

To πρόγραμμα προς το παρόν ισχύει μόνο για τις ΗΠΑ καθώς στην Ευρώπη υπάρχουν ακόμα νομικές δυσκολίες. Σίγουρα όμως το μέλλον ανήκει σε τέτοιου είδους “παροχές” και μάλλον όλοι θα πρέπει να συμβιβαστούμε με την ιδέα ότι το αυτοκίνητό μας θα είναι μία ακόμα από τις δεκάδες συνδρομητικές υπηρεσίες που έχουμε στην καθημερινότητά μας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Καθίσματα με συνδρομή: Εξέλιξη ή κοροϊδία;
Είναι η συνδρομητική υπηρεσία αυτοκινήτου το μέλλον στις μετακινήσεις μας;
Γιατί η BMW επιμένει στις υπηρεσίες μέσω συνδρομής;