Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Car Of The Year | newsautoMOTO

ΝΕΑ

Επανέρχεται η Byton με την έμμεση βοήθεια της Apple

  • newsautoteam

Η Foxconn, η ταϊβανέζικη εταιρεία που είναι γνωστή για τη συνεργασία της με την Apple στην παραγωγή ηλεκτρονικών προϊόντων, είναι αυτή που «βάζει πλάτη» στην κινέζικη start up Byton που έχει στο χαρτοφυλάκιό της κάποια ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Οι δύο εταιρείες έχουν υπογράψει ένα «μνημόνιο στρατηγικής συνεργασίας» με σκοπό να τεθεί τελικά το πρώτο ηλεκτρικό crossover της Byton, το M-Byte, στην παραγωγή έως το 2022.

Σύμφωνα με το μνημόνια συνεργασίας η Foxconn θα συμβάλλει στη συνεργασία καταθέτοντας κατασκευαστική εμπειρογνωμοσύνη, καθώς και επιχειρησιακή εμπειρία στη διαχείριση των διαδικασιών της κατασκευής. Η Foxconn θα επενδύσει επίσης περίπου 200 εκατομμύρια δολάρια για την προώθηση της παραγωγή, σύμφωνα με έκθεση του Bloomberg. Το crossover M-Byte θα κατασκευαστεί στο εργοστάσιο της Byton στο Nanjing της Κίνας. Τα οχήματα προπαραγωγής είχαν ξεκινήσει και παράγονταν από τις αρχές του 2020 αλλά η οικονομική δυσπραγία λόγω της εξάπλωσης της πανδημίας καθυστέρησε τις εξελίξεις.

Εν αναμονή αυτού του αρχικού χρονοδιαγράμματος κυκλοφορίας, η Byton καθιέρωσε εταιρική παρουσία στις ΗΠΑ από το 2019 και ανακοίνωσε μια συνεργασία σε ότι είχε να κάνει με τους φορτιστές οχημάτων, με την Electrify America. Το ίδιο το M-Byte παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2018, στην Consumer Electronics Show (CES). Το χαρακτηριστικό του ήταν πως αντί να δίνει έμφαση στην απόδοση ή την αυτονομία όπως όλα τα ηλεκτροκίνητα, η Byton επέλεξε να επικεντρωθεί στην υψηλή τεχνολογία ψυχαγωγίας, εγκαθιστώντας μια καμπύλη οθόνη πάνω στο ταμπλό, με διαγώνιο 48 ιντσών.

Από την πλευρά της, η Foxconn εμφανίζεται παραπάνω από «πρόθυμη» να εισέλθει στην αυτοκινητοβιομηχανία. Το 2020 η εταιρεία ανακοίνωσε τη δική της πλατφόρμα για ηλεκτροκίνητα οχήματα καθώς και εξέλιξη τεχνολογίας μπαταριών στερεάς κατάστασης. Η Foxconn και η Fiat Chrysler Automobiles (FCA) συμμετείχαν επίσης σε συνεργασία πριν από σχεδόν ένα χρόνο, με αντικείμενο κυρίως την τεχνολογία στις μπαταρίες και τη συνδεσιμότητα.

Δείτε ακόμα:

Το παρόν και το μέλλον της Byton

Ψηφιακή η CES το 2021

Το 2024 θα δούμε το αυτόνομο της Apple

 

Δημοφιλή στο Protothema.gr