Ενός λεπτού σιγή για τη Renault Sport – Αναλαμβάνει η Alpine
ΝΕΑΕνός λεπτού σιγή για τη Renault Sport – Αναλαμβάνει η Alpine
ΝΕΑΈπεσαν οι τίτλοι τέλους για το εμβληματικό τμήμα “RS”, το οποίο παρέδωσε τα σκήπτρα στην Alpine.
Ενός λεπτού… σιγή κρατούν οι φίλοι των σπορ αυτοκινήτων της Renault, μιας και το τμήμα Renault Sport (RS) έκλεισε τις πύλες του, παραδίδοντας τα σκήπτρα στην Alpine.
WHAT CAR
Οι άνθρωποι του τμήματος RS έσπευσαν να αποχαιρετίσουν τους οπαδούς τους μέσω Twitter, σηματοδοτώντας τα εγκαίνια ενός νέου κεφαλαίου για τις σπορ προτάσεις του brand: «Ήταν μια συναρπαστική περιπέτεια».
Τα νέα, φυσικά, δεν σκάνε σαν κεραυνός εν αιθρία, δεδομένου ότι το τέλος του τμήματος είχε προαναγγελθεί από την περασμένη άνοιξη, όταν και παρουσιάστηκε το στρατηγικό πλάνο “Renaulution” (διαβάστε περισσότερα εδώ) δια στόματος του αφεντικού της γαλλικής εταιρείας, Luca de Meo.
It’s been a wild ride! From everyone at the Renault Sport team thank you for following along with us on this adventure.
From 1st January keep following us on your local Renault page pic.twitter.com/WITTMqWf07AdvertisementAdvertisement— Renault Sport (@RenaultSport) December 31, 2021
Οι ευθύνες πλέον μετατίθενται στην Alpine, η οποία δεν αναλαμβάνει τα ηνία αποκλειστικά στη Formula 1, αλλά επωμίζεται την ευθύνη εξέλιξης και των σπορ αυτοκινήτων του ομίλου Renault.
Η ατζέντα της Alpine, η οποία θα μετατραπεί σε αμιγώς ηλεκτρική μάρκα, περιλαμβάνει πολλά ενδιαφέροντα μοντέλα, που θα συνδυάζουν τις υψηλές περιβαλλοντικές επιδόσεις με τον fun-to-drive χαρακτήρα.
Σε πρώτο πλάνο βρίσκεται παράλληλα η αξιοποίηση της πλατφόρμας CMF-B-EV, ως επιστέγασμα της συνεργασίας της Renault με τις Nissan και Mitsubishi.
Στην εν λόγω πλατφόρμα θα βασίζεται και το επερχόμενο Alpine R5, η «καυτή» δηλαδή έκδοση της ηλεκτρικής αναβίωσης του Renault 5. Ακόμα, μεγάλο ενδιαφέρον συγκεντρώνει και ένα μεγάλο σπορ SUV με δύο ηλεκτροκινητήρες και torque vectoring για άρτια κατανομή της ροπής.
Το τμήμα Renault Sport συστάθηκε το 1976, από τη συγχώνευση της Alpine με τη Gordini, και αμέσως σήμανε την είσοδο των Γάλλων στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Φυσικά, η δραστηριοποίηση της ομάδας “RS” δεν περιορίστηκε αποκλειστικά στη F1 και τους αγώνες Ράλλυ, μιας και έβαλε το «χεράκι» της στην εξέλιξη μιας σειράς εμβληματικών «πολιτικών» μοντέλων, όπως τα Clio RS και Megane RS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Renault Clio 1.0 TCe LPG
Renault: Μόνο ηλεκτρικά από το 2030
Στην τελική ευθεία το Renault Austral