Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoChoice: PHEV

Mobility

Στην τελική ευθεία το Renault Austral

  • newsautoteam

Η Renault αποκαλύπτει περισσότερα στοιχεία για το νέο της SUV, με την ονομασία Αustral που βρίσκεται στο τελικό στάδιο εξέλιξης πριν να πάρει το πράσινο φως για παραγωγή.

Η εξέλιξη του νέου Renault Austral φτάνει στο τέλος της και ακολουθεί μια σειρά από αυστηρούς ελέγχους που αφορούν την αξιοπιστία.

Η πλατφόρμα CMF-CD3 έχει δώσει ένα τελείως διαφορετικό πλαίσιο για να εξελιχθεί το νέο μοντέλο, που εκτός των άλλων επιλογών, θα είναι διαθέσιμο και ως αμιγώς ηλεκτρικό. και των επιλογών αμιγώς ηλεκτρικού κινητήρα. Το νέο Renault Austral πρόκειται να πραγματοποιήσει έναν γύρο δοκιμών που είναι γνωστοί ως «Confirmation Runs», κατά τη διάρκεια των οποίων επιβεβαιώνονται οι επιλογές των τεχνικών της εταιρείας.

Κατά τη διάρκεια αυτών, ένας στόλος περίπου 100 οχημάτων ξεκινά για να διανύσει 2 εκατομμύρια χιλιόμετρα και αυτό είναι το τελικό στάδιο των δοκιμών πριν το πράσινο φως για την παραγωγή του μοντέλου ή τις όποιες διορθωτικές κινήσεις. Το νέο Renault Austral έχει πλέον εισέλθει στο τελικό στάδιο εξέλιξής του. Κάθε φορά που λανσάρεται ένα νέο μοντέλο από τη Renault, περνούν ολόκληροι μήνες εντατικών δοκιμών με τα αυτοκίνητα προ-παραγωγής. Έτσι διασφαλίζεται η μέγιστη ποιότητα και αξιοπιστία.

Στην προκειμένη περίπτωση, το νέο SUV της Renault θα διασχίσει τη Γαλλία, την Ισπανία, τη Γερμανία και τη Ρουμανία προκειμένου να επιβεβαιωθούν τα αποτελέσματα των προηγούμενων ελέγχων. Εννιακόσιοι οδηγοί θα διανύσουν 600.000 χιλιόμετρα σε δρόμους κάθε είδους (αυτοκινητόδρομοι, πόλη, επαρχιακό οδικό δίκτυο, κλ.π.), ενώ τα υπόλοιπα 1,4 εκατομμύρια χιλιόμετρα θα πραγματοποιηθούν στην πίστα. Σε αυτές τις δοκιμές θα μπορέσουν οι τεχνικοί της Renault να εγκρίνουν τις προσαρμογές που έγιναν στη νέα πλατφόρμα CMF-CD3 και τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, καθώς και την ηχομόνωση και την άνεση της ανάρτησης.

Το Renault Austral θα έχει μια σειρά βενζινοκίνητων υβριδικών μηχανικών συνόλων, με καινούργιες επιλογές κινητήρων. Σε αυτές, θα περιλαμβάνεται μια τελευταίας γενιάς υβριδική E-Tech, μια μονάδα 1,3 TCe ήπια υβριδική (12 V) και, για πρώτη φορά στη γκάμα της Renault, μονάδα 1,2 TCe με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V. Με το μηχανικό σύνολο E-Tech, η Renault είναι έτοιμη να προσφέρει αποδοτικότητα με κορυφαίες επιδόσεις σε ότι έχει να κάνει με τις εκπομπές ρύπων, την κατανάλωση αλλά και την απόδοση. Για τις εκπομπές CO2, η Renault κάνει λόγο για 105 γρ./χλμ. στον κύκλο WLTP (αναμένεται επιβεβαίωση), ενώ η μέγιστη ισχύς που θα δούμε από το E-Tech σύνολο θα είναι 200 ίπποι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Renault Megane E-Tech Electric
Renault Arkana: Η υβριδική τεχνολογία στα καλύτερά της
Ρώσοι επενδυτές σώζουν την Spyker

 

 

 

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto