Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΟΡΑ

Εκθέσεις αυτοκινήτων: Το τέλος η μία νέα αρχή;

Ελλάδα 16:55
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Εκθέσεις αυτοκινήτων: Το τέλος η μία νέα αρχή;

ΑΓΟΡΑ

Εκθέσεις αυτοκινήτων: Το τέλος η μία νέα αρχή;

ΑΓΟΡΑ

Στην ψηφιακή εποχή που έχει περάσει και η προβολή, το βιωματικό marketing αλλάζει…

Advertisement
Advertisement

Αναμφίβολα οι παραδοσιακές, μεγάλες διεθνείς εκθέσεις αυτοκινήτου έχουν τα θέματα τους τη μετά covid εποχή. Όμως παραμένουν, παρά τις όποιες απουσίες.

Για παράδειγμα η διεθνής έκθεση της Γενεύης, η οποία ήταν το βασικό Ευρωπαϊκό ραντεβού της αυτοκίνησης. Είναι η πιο κοστοβόρα για τις εταιρείες έκθεση αυτοκινήτου, με το κοστολόγιο για κάθε συμμετέχοντα να ξεπερνάει ακόμα και τα δύο εκατομμύρια.

Ε ναι, αυτή η έκθεση με αυτά τα κόστη δύσκολα θα επιζήσει και αυτός είναι ο λόγος που οι Γερμανοί (BMW, η Mercedes, η VW και η Audi) θα απέχουν φέτος από αυτή, ενώ έδωσαν βροντερό παρόν τον Σεπτέμβριο στην αντίστοιχη Γερμανική έκθεση αυτοκινήτου (Mobility) που έγινε στο Μόναχο και η οποία σημείωσε μεγάλη επιτυχία για τους συμμετέχοντες.  Μάλιστα μετρήθηκε ότι οι εταιρείες που δεν κατέβηκαν στο Μόναχο, έχασαν

Advertisement
Advertisement

Μπορεί λοιπόν, κάποιοι ευρωπαίοι να λειτουργούν τοπικιστικά στις εκθέσεις (στο Μόναχο οι Γερμανοί, στο Παρίσι οι Γάλλοι κλπ), όμως πλέον δυναμικό παρόν σε όλες δίνουν οι Κινέζοι οι οποίοι παίζουν την… μπάλα τους σε Ευρωπαϊκό έδαφος. Η Γενεύη θα είναι γεμάτη με Κινέζικες εταιρείες, όπως είχαν πιάσει το 42% των περιπτέρων στο Μόναχο!
Οι Ευρωπαϊκές εκθέσεις αυτοκινήτων στηρίζονται λοιπόν και με το παραπάνω από τους Κινέζους και τους ΝοτιοΚορεάτες, οι οποίοι φαίνεται να παρασύρουν και την αυτοκρατόρισσα Toyota…

Ο κλάδος εξελίσσεται, με πολλές πιο τοπικές εκδηλώσεις, και σίγουρα με μία διαφορετική προσέγγιση από τις παραδοσιακές εκθέσεις αυτοκινήτων που γνωρίζαμε. Το Παρίσι, Το Μόναχο, το Τόκιο αλλά και η Αθήνα θα συνεχίσουν να έχουν τις δικές τους εκθέσεις αυτοκινήτων, πάντα προσαρμοσμένες στα νέα δεδομένα της εποχής.

Η Γενεύη τώρα, δείχνει φέτος να αντέχει με τους Κινέζους. Όμως εφόσον τα κόστη διατηρηθούν τόσο ψηλά, δύσκολα θα είναι βιώσιμη μία τέτοια επένδυση.

Advertisement

Αναμφίβολα το βιωματικό marketing, παραμένει απαραίτητο και το βλέπουμε στις εκθέσεις που επισκεπτόμαστε ανά τον κόσμο.
Είναι απαραίτητο ιδιαίτερα στο αυτοκίνητο. Γιατί ένα αυτοκίνητο, πάντα θα θέλεις να το αγγίζεις, να το χαϊδεύεις, να το μυρίζεις, να το οδηγείς, πριν το κάνεις δικό σου…

 

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ξεκίνησε η MOBILITY στο Golden Hall
IAA Mobility 2023: Όλες οι πρεμιέρες του Μονάχου (+ video)
Τα πέντε αστέρια της Έκθεσης της Σαγκάης
ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ – ELECTROMOBILITY 2023 στο Κλειστό Γήπεδο Π.Φαλήρου

 

 

Advertisement