Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Τα πέντε αστέρια της Έκθεσης της Σαγκάης

Ελλάδα 6:36
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τα πέντε αστέρια της Έκθεσης της Σαγκάης

Mobility

Τα πέντε αστέρια της Έκθεσης της Σαγκάης

Mobility

Η Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης άνοιξε τις πύλες της για το κοινό στις 23 Απριλίου και από τα πολλά και ενδιαφέροντα μοντέλα που παρουσιάστηκαν, εδώ έχουμε ξεχωρίσει τα πέντε πιο ιδιαίτερα.

Advertisement
Advertisement

Στη Σαγκάη παρουσιάστηκαν κατά κύριο λόγο ηλεκτρικά και plug in υβριδικά μοντέλα, ενώ δεν έλειψαν και οι ιδιαίτερες περιπτώσεις.

Ανάμεσα στα μοντέλα που ξεχώρισαν στη Σαγκάη, υπάρχουν και υδρογονοκίνητες προτάσεις, για τις οποίες αξίζει να πούμε πως γίνεται προσπάθεια για να βρουν το δρόμο τους και να μη μένουν σε πολύ μακρινή τροχιά από τις πραγματικές ανάγκες των αγορών. Η αναβαθμισμένη αισθητική και η προηγμένη τεχνολογία, κάνουν τις προτάσεις των Κινέζικων εταιρειών να εμφανίζονται πιο «απειλητικές» από ποτέ για όλες τις καθιερωμένες μάρκες.

iCar 03

Advertisement
Advertisement

Η νέα ηλεκτρική μάρκα iCar ανήκει στην Chery και απευθύνεται σε νεότερους αγοραστές. Πρώτα είδαμε ένα σπορ GT μοντέλο, ενώ ακολούθησε το SUV 03. Το 03, «ξεχωρίζει» καθώς «πατάει» πάνω στα αισθητικά πρότυπα της Land Rover και πιο συγκεκριμένα, του Defender, με τη γωνιακή προσέγγιση να είναι η κυρίαρχη διάθεση για την εμφάνιση του μοντέλου.

Η Chery ανέφερε πως το 03 θα ξεκινήσει να παράγεται μέσα στο έτος που διανύουμε, ενώ πρόκειται να το δούμε και στην Ευρώπη, κάποια στιγμή μέσα στο 2024. Στις ιδιαιτερότητες του αυτοκινήτου, πρέπει να προστεθεί και η ύπαρξη ηλιακών πάνελ στην οροφή, που επεκτείνουν την αυτονομία του, φέρνοντάς τη στα επίπεδα των 400 χιλιομέτρων.

Nio EL6 (για την Ευρώπη)

Advertisement

Πολύ δυναμικό είναι το παρόν της Nio στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης, στο χώρο της εταιρείας την παράσταση «κλέβει» το ES6 (που στην Ευρώπη θα έρθει ως EL6). Με το μοντέλο αυτό, η Nio που έχει κερδίσει στην Κίνα τον τίτλο της premium μάρκας, λανσάρει τα νέο της αισθητικό πρότυπο, εισάγοντας περισσότερες καμπύλες στο αμάξωμα.

Advertisement

Δεν αποκαλύφθηκαν προδιαγραφές, κάτι που αναμένεται να γίνει το Μάιο που το μοντέλο θα κυκλοφορήσει. Αυτό που ξέρουμε είναι πως οι επιλογές των μπαταριών θα είναι δύο, με χωρητικότητα 75 και 100 kWh, οι οποίες θα μπορούν να αντικατασταθούν σε περίπου πέντε λεπτά, στους σταθμούς ανταλλαγής μπαταριών Power Swap της εταιρείας.

BYD Song L

Advertisement

Το Song L είναι ένα πρωτότυπο SUV υψηλών προδιαγραφών που σχεδιάστηκε από τον επικεφαλής σχεδιασμού της BYD, Wolfgang Egger, ο οποίος έχει «παράσημα» ως επικεφαλής των Alfa Romeo, Audi και Lancia κατά τη διάρκεια της μέχρι τώρα καριέρας του. Το Song L που προωθείται για παραγωγή μέσα στο έτος που διανύουμε.

Το Song L είναι μέρος της πιο πολυτελούς σειράς «Dynasty» της μάρκας και θα χρησιμοποιεί την μπαταρία Blade της μάρκας, με τις κυψέλες της να είναι ενσωματωμένες στο πλαίσιο του αυτοκινήτου. Με βάση τις διαστάσεις του, το νέο αυτό coupe- SUV θα μπορούσαμε να πούμε πως τοποθετείται «απέναντι» από το Tesla Model Y.

Aion Hyper GT

Η μάρκα Aion, ανήκει στον Όμιλο GAC που στην αγορά της Κίνας, είναι ένας από τους μεγαλύτερους «παίκτες». Το Hyper GT παρουσιάστηκε το 2022 αλλά τις τιμές για το μοντέλο η εταιρεία τις ανακοίνωσε φέτος στη Σαγκάη και όπως προκύπτει, είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικές για το premium ύφος με το οποίο πλασάρεται το μοντέλο, με το σχεδιαστικό του highlight να είναι οι μπροστινές πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω.

Το Hyper GT θα είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις μπαταρίας, με το βασικό (που κοστολογείται στα 29.000 ευρώ) θα έχει μπαταρία 60 kWh και αυτονομία 560 χιλιομέτρων. Η κορυφαία έκδοση είναι εκείνη με την μπαταρία των 80 kWh, που σε αυτονομία θα ξεπερνά τα 710 χιλιόμετρα.

Αξίζει να σημειωθεί πως στην ενδιάμεση έκδοση, η μπαταρία των 70 kWh, θα έχει τη δυνατότητα αντικατάστασης κάτι που συμπιέζει ιδιαίτερα το χρόνο αναπλήρωσης της ενέργειας.

GAC Trumpchi Space

Το πρωτότυπο Trumpchi Space της GAC, χρησιμοποιεί την τεχνογνωσία της μάρκας στα μίνι βαν και προβάλλει ένα μέλλον όπου τα ταξίδια με αυτοκίνητο είναι σχεδόν εξ ολοκλήρου αυτόνομα.

Ταυτόχρονα, το πρωτότυπο παρουσιάζει και την εξέλιξη της τεχνολογίας που έχει να κάνει με τη χρήση του υδρογόνου.

Το πρωτότυπο έχει ένα υβριδικό σύστημα που συνδυάζει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης με χωρητικότητα 2,0 λίτρων που λειτουργεί με υδρογόνο και όχι με βενζίνη και έναν ηλεκτροκινητήρα.

Από τις πρώτες δοκιμές, η GAC κάνει λόγο για κάλυψη 100 χιλιομέτρων με ηλεκτρική ενέργεια και επιπλέον 400 χιλιόμετρα με τη χρήση του υδρογόνου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρώτη διαρροή για το ανανεωμένο Tesla Model 3
Το νέο υδρογονοκίνητο Space της GAC δεν το λες και όμορφο…
Από την Κίνα το πιο αεροδυναμικό ηλεκτρικό (+video)