Το νέο Audi RS 5 Avant δοκιμάζεται στο δρόμο!
ΝΕΑ
Η Audi πρόκειται να παρουσιάσει τον αντικαταστάτη του RS 4 Avant εντός της επόμενης χρονιάς. Το νέο μοντέλο θα αλλάξει ονομασία και θα έχει σύστημα Plug-in Hybrid.
Ο εξηλεκτρισμός των μοντέλων της Audi αφορά στην πλήρη γκάμα της κάτι που σημαίνει ότι -σταδιακά- θα ισχύσει και στις κορυφαίες εκδόσεις αυτών. Οι άνθρωποι της γερμανικής εταιρείας έχουν αρχίσει τις δοκιμές εξέλιξης του αυτοκινήτου που θα αντικαταστήσει το RS 4 Avant (φωτογραφίες).
WHAT CAR
Ήδη έχουν εντοπιστεί τα πρωτότυπα οχήματα με τα οποία αυτές πραγματοποιούνται και το αμάξωμά τους είναι station wagon.
Όμως, το νέο μοντέλο θα μετονομαστεί σε RS 5 Avant, έπειτα από τη νέα πρακτική ονομαδοτοσίας που έχουν αποφασίσει στην Audi.
Θυμίζουμε ότι τα στελέχη της εταιρείας επέλεξαν πλέον να δίνουν μονούς αριθμούς στα μοντέλα της που θα έχουν θερμικό κινητήρα και ζυγό στα αμιγώς ηλεκτροκίνητα.
Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύτηκαν στο βρετανικό Autocar, το RS 5 Avant θα έχει σύστημα Plug-in Hybrid στον κινητήρα του και θα είναι το πρώτο μοντέλο της Audi Sport που θα διαθέτει υβριδική διάταξη αυτής της τεχνολογίας .
Θυμίζουμε ότι το RS 4 Avant έχει τον 3.0 TFSI V6 κινητήρα ο οποίος αποδίδει 450 ίππους/5.700- 6.700 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 600 Nm/1.900-5.000 σ.α.λ.
Όπως αναφέρει το βρετανικό μέσο, η αλλαγή δεν αφορά μόνο στο RS 5 Avant αλλά στο νέο A5, γενικά. Δηλαδή, όλες οι εκδόσεις του καινούργιου μοντέλου, το οποίο θα βασίζεται στην πλατφόρμα «MLB», θα είναι διαθέσιμες με εξηλεκτρισμένο σύστημα κινητήρα, μεταξύ των οποίων και με PHEV.
Σε ό,τι αφορά στο RS 5 Avant, ο Ρόλφ Μίχλ, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Audi Sport, δήλωσε σχετικά: «Ακόμη και η Audi Sport εξηλεκτρίζεται και σκεπτόμαστε και συζητούμε τη λύση των Plug-in Hybrids.
»Δεν θα αναφερθώ λεπτομερώς στο νέο κινητήρα αλλά θα επισημάνω το γεγονός ότι το DNA των μοντέλων RS θα αντικατοπτρίζεται σε αυτόν. Αυτό σημαίνει ότι θα διατηρηθεί η ικανότητα, η αγνή οδηγική συμπεριφορά και οι επιδόσεις».
Ο Μίχλ, δεν επιβεβαίωσε ότι θα υπάρξει και τετράθυρη έκδοση του RS 5 και άφησε να εννοηθεί ότι το καινούργιο μοντέλο θα είναι μόνο με station wagon αμάξωμα.
Όταν ρωτήθηκε από τον Βρετανό συνάδελφο για το πώς θα αντιδρούν οι πελάτες της Audi στο ενδεχόμενο εξηλεκτρισμού των οχημάτων της Audi Sport απάντησε: «Νομίζω ότι ακολουθούμε τον ίδιο δρόμο με τους πελάτες μας. Εξετάζουμε κάθε αυτοκίνητό μας χωριστά και έχουμε σαφή άποψη για το πώς χρησιμοποιείται καθένα από αυτά.
»Κάνουμε μικρά και σταδιακά βήματα (κάθε φορά). Συνεργαζόμαστε με την Audi A.G. στον τεχνολογικό τομέα, συνεπώς όποια οριστική απόφαση θα λάβουμε θα το πράξουμε μέσω του τρόπου που προσεγγίζουμε το κάθε μοντέλο μας.
»Τα RS 4 και RS 6 είναι αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται καθημερινά και για μακρύτερες αποστάσεις. Άρα, πιθανόν η πορεία (προς τον εξηλεκτρισμό τους) δεν είναι (απότομη). Θα χρησιμοποιήσουμε τη λύση της υβριδικής διάταξης κινητήρα και θα δούμε τι θα πουν οι πελάτες μας γι’ αυτό και εάν θα είναι ευχαριστημένοι από την προστιθέμενη αξία του εξηλεκτρισμού (των μοντέλων μας)» κατέληξε ο Μίχλ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Συγκριτική δοκιμή: Mercedes-AMG C63 S Ε Performance vs BMW M3 Touring vs Audi RS4 Avant
Το επόμενο Audi RS 5 θα είναι plug-in υβριδικό
Η Audi χορηγός της ΕΟΧΑ