Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Choice: Ηλεκτρικά

ΝΕΑ

H πλήρως ανακαινισμένη Ferrari Dino 246 GT είναι κούκλα

  • newsautoteam

Σας αρέσουν οι αναπαλαιώσεις; Δείτε την μοναδική αυτή Dino 246 GT, που είναι σαν καινούργια και ίσως λίγο καλύτερη από τη στιγμή που βγήκε από το εργοστάσιο.

Αυτή η Ferrari Dino ήταν το εκθεσιακό αυτοκίνητο της Ferrari στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 1969 και το 7ο από τα μόλις 357 «Σειρά L», που κατασκεύασε η Ferrari.

 

Μετά την έκθεσή στη Φρανκφούρτη, η Ferrari Dino «μετακόμισε» από τη Γερμανία, στη Γαλλία, τον Καναδά και τις ΗΠΑ, αλλά κάλυψε μόνο 86.000 χλμ. Παρά τα λίγα χιλιόμετρα δεν την… φρόντιζαν όσο έπρεπε. «Η κακή κατάσταση, στην οποία βρισκόταν η Dino, έδειχνε πως ήταν πολύ δύσκολο να επιστρέψει στην παλιά της αίγλη», εξηγεί ο Peter Ensor της Bell Sport & Classic, η οποία ανέλαβε την αναπαλαίωση.

Αφού «έγδυσαν» το πλαίσιο από τα ατσάλινα και αλουμινένια τμήματα του και είδαν την κακή του κατάσταση ξεκίνησε ο αγώνας της αποκατάστασης. Μετά από πολλούς μήνες δεκάδες ανταλλακτικά, που βρέθηκαν ή κατασκευάστηκαν από την αρχή, ήρθε η ώρα του κινητήρα. Ο V6 των 2,4 λίτρων, μαζί με τα φρένα και την ανάρτηση, ήταν μία διαφορετική κατάσταση. Τα φθαρμένα εξαρτήματα αντικαταστάθηκαν ή ανακατασκευάστηκαν και μόλις η εργασίες ολοκληρώθηκαν το μοτέρ «δέθηκε» ξανά και δυναμομετρήθηκε στους 191 ίππους.

Το μεγάλο πρόβλημα ήταν τελικά το αμάξωμα. Ακόμη και μετά την αναπαλαίωση χρειάστηκαν δύο ολόκληρες εβδομάδες για ταιριάξουν τις πόρτες και το τεράστιο κυρτό παρμπρίζ, αφού όλα ήθελαν ευθυγράμμιση. Το αυτοκίνητο βάφτηκε στο  χαρακτηριστικό«Rosso Dino». Το εσωτερικό «ντύθηκε» με μαύρο δέρμα και βρέθηκε και νέο ταμπλό.

Στην Bell Sport & Classic πιστεύουν ότι η Ferrari Dino είναι ακόμα καλύτερη από όταν βγήκε από την γραμμή παραγωγής στο Maranello το 1969. Τώρα μένει να πάρει την έγκριση από το θρυλικό Ferrari Classiche, κάτι που είναι μεγάλη υπόθεση και θα επιβεβαιώσει πως έγινε πολύ καλή δουλειά από τους μηχανικούς και τους φανοποιούς της Bell Sport & Classic. Επίσης μόλις πάρει αυτό το χαρτί θα περάσει αυτόματα από τα project της εταιρίας στα προς πώληση οχήματα με τιμή κοντά στο 1.000.000 λίρες.

Ο επικεφαλής της, Tim Kearns, δήλωσε:Με τον κινητήρα V6 που είναι τοποθετημένος στη μέση, η Dino διαφέρει από τα άλλα μοντέλα Ferrari με τους V12 κινητήρες, που προηγήθηκαν. Αντιπροσωπεύει ένα θεμελιώδες σημείο στην ιστορία της εταιρείας και αποτελεί έναν κατάλληλο φόρο τιμής στον Alfredo ‘Dino’ Ferrari”

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Γιατί η Ferrari δεν σκεφτόταν καν το όνομα Dino για το τελευταίο της μοντέλο;
Έρχεται η εξηλεκτρισμένη αναβίωση της Ferrari Dino
Στα σκαριά και οι «έξυπνες» Ferrari!

 

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto