Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

ΝΕΑ

Γιατί η Ferrari δεν σκεφτόταν καν το όνομα Dino για το τελευταίο της μοντέλο;

  • newsautoteam

Η ολοκαίνουρια 296 GTB είναι η μοναδική Ferrari, μετά την Dino, με V6. Η εταιρεία από το Μαρανέλο, ωστόσο, δεν νιώθει εξίσου… περήφανη για τα δύο μέλη της οικογένειάς της.

Πριν λίγες εβδομάδες, η Ferrari αποκάλυψε τη Ferrari 296 GTB, ένα plug-in υβριδικό κομψοτέχνημα που από πολλοί το υποδέχτηκαν ως τη νέα Dino. Ο λόγος, φυσικά, έγκειται στο γεγονός πως συνιστά το πρώτο μοντέλο από το Μαρανέλο, μετά το εμβληματικό sportscar, που κινείτο από κινητήρα V6.

Μολονότι, λοιπόν, η Ferrari έδωσε στη δημοσιότητα κάθε πτυχή της 296 GTB, υπάρχει ένα ερώτημα που παραμένει αναπάντητο. Γιατί η Ferrari δεν ονόμασε το νέο της αυτοκίνητο “Dino”;

Την απάντηση έδωσε ο Υπεύθυνος Μάρκετινγκ της Ferrari, Enrico Galliera, μιλώντας στο Autocar. Όπως ανάφερε, φιλοσοφικός πυρήνας πίσω από τη δημιουργία της Dino ήταν η εξέλιξη ενός πιο προσιτού μοντέλου, που θα διεύρυνε το πελατολόγιο της μάρκας με όσους μέχρι πρότινος επέλεγαν την Porsche 911.  

Η Ferrari Dino

Σύμφωνα με τον Galliera, για τις ανάγκες εξέλιξης του μοντέλου απαιτήθηκαν να γίνουν πολλές παραχωρήσεις στο πεδίο των διαστάσεων, των επιδόσεων και των τιμών. Ακριβείς λεπτομέρειες δεν δόθηκαν, αλλά όπως προκύπτει από τα λεγόμενα, η Dino δεν συμβάδιζε με τα στάνταρ της μάρκας.

Στον αντίποδα, η 296 GTB συνιστά ένα μοντέλο για το οποίο οι άνθρωποι της Ferrari είναι ιδιαίτερα περήφανοι, μιας και ικανοποιεί τα αυστηρότερα πρότυπα που έχουν θέσει οι διοικούντες της και επιβάλλει η λαμπρή ιστορία της μάρκας. Παρόλο, λοιπόν, που το εξακύλινδρο σε διάταξη V μοτέρ δημιουργεί νοερούς δεσμούς συγγένειας ανάμεσα στα δύο supercars, το ένα εκ των δύο (Dino) δεν χαίρει ιδιαίτερης εκτίμησης σε κάποιους κύκλους του Μαρανέλο. Ως εκ τούτου, δεν υπήρξε καν η σκέψη να επιστρατευτεί ξανά η ονομασία της.

Υπενθυμίζεται πως η νέα Ferrari 296 GTB συνιστά ένα κεντρομήχανο πισωκίνητο supercar που ενσωματώνει έναν V6 twin-turbo απόδοσης 663 PS. Παράλληλα, στον πίσω άξονα εδρεύει και ένα ηλεκτρικό μοτέρ που συνεπικουρεί με 167 PS και εκτοξεύει τη συνδυαστική απόδοση στους 830 ίππους και 740 Nm ροπής.

Το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 2,9 δλ., το 0-200 χλμ./ώρα έρχεται σε 7,3 δλ. και η τελική υπερβαίνει τα 330 χλμ/ώρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Ferrari επεκτείνεται σε ένδυση και εστίαση
Προς πώληση μια «ιαπωνική» Ferrari J50
Η Ferrari 296 GTB και σε έκδοση Spider;

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto