Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Continental GT Ηybrid: Tο νέο plug-in υβριδικό «χτύπημα» της Bentley

Ελλάδα 13:43
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Continental GT Ηybrid: Tο νέο plug-in υβριδικό «χτύπημα» της Bentley

ΝΕΑ

Continental GT Ηybrid: Tο νέο plug-in υβριδικό «χτύπημα» της Bentley

ΝΕΑ

Η Bentley εφαρμόζει με συνέπεια το στρατηγικό της πλάνο για εξηλεκτρισμό της γκάμας της – Ποια είναι η στάση των πελατών της;

Advertisement
Advertisement

Το ένα μετά το άλλο πέφτουν τα προπύργια των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Porsche, Ferrari και Lamborghini είναι μόλις μερικές από τις μάρκες που ενέδωσαν στα… πηνία και τους ρότορες σε μια προσπάθεια να συμμορφωθούν με τα ολοένα και αυστηρότερα όρια ρύπων.

Λευκή σημαία έχει υψώσει και η Bentley, μια εταιρεία με μακρά παράδοση στην εξέλιξη πανίσχυρων μοντέλων με πολυκύλινδρα μοτέρ. Η αρχή έγινε με τις plug-in υβριδικές Bentayga και Flying Spur, για να πάρει (σύντομα) σειρά η Continental GT.

Προσώρας δεν υπάρχει κάποια ειλημμένη απόφαση για το κινητήριο σύνολο του πολυτελούς Grand Tourer, με τους διοικούντες της μάρκας να εξετάζουν διάφορα σενάρια και προσπαθούν να σφυγμομετρήσουν τις προθέσεις και τα «θέλω» του καταναλωτικού κοινού. Κατά πάσα πιθανότητα θα υιοθετηθεί η αρχιτεκτονική των προαναφερθέντων μοντέλων (Bentayga & Flying Spur) όπου έχουν ως σημείο αναφοράς έναν 6κύλινδρο κινητήρα σε διάταξη “V”, πλαισιωμένο από ηλεκτρομοτέρ.

Advertisement
Advertisement

Παρ’ όλα αυτά δεν αποκλείεται να επιλεχθεί ένα V8 μοτέρ –τεχνικά παρεμφερές με αυτό της Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid –  ώστε να μπορεί να λογιστεί ως άξιος αντίπαλος της «φρέσκιας» και πανίσχυρης Mercedes-AMG GT 63 S Performance των 843 ίππων.

«Εξετάζουμε πολλές επιλογές στο πλαίσιο της εξέλιξης του πρωτότυπου μοντέλου. Αλλά συνεχίζουμε να συνομιλούμε με τους πελάτες μας και να διερευνούμε τις τάσεις της αγοράς», ανέφερε ο αρχιμηχανικός της μάρκας, Matthias Rabe, προτού γνωστοποιήσει την ύπαρξη μιας μερίδας πελατών που διάκειται θετικά στον εξηλεκτρισμό των μοντέλων της μάρκας.

«Υπάρχει κάποιο ενδιαφέρον πάνω σε μια εξηλεκτρισμένη Continental GT. Από κάποιους πελάτες που ζουν σε μητροπόλεις και χρειάζονται ένα αυτοκίνητο με δυνατότητα κίνησης με μηδενικούς ρύπους, ώστε να μπορούν να εισέλθουν σε “πράσινες” ζώνες».

Advertisement

Άνθρωποι που έχουν άριστη γνώστη των όσων συμβαίνουν στους κόλπους της Bentley, αναφέρουν πως η θυσία των πολυκύλινδρων μοτέρ στον βωμό της αποφυγής των προστίμων για υπέρβαση των ορίων ρύπων, ίσως δεν έχει τα προσδοκώμενα αποτελέσματα. Διότι η ενδεχόμενη κατάργηση των V8 ή W12 κινητήρων ίσως απογοητεύσει τους πελάτες της, κάτι που θα είχε δυσμενείς επιπτώσεις στα οικονομικά της βρετανικής εταιρείας.

Advertisement

Ανεξαρτήτως των διάφορων εκτιμήσεων και προβλέψεων, η Bentley έχει ανακοινώσει πως μέχρι το 2030 η γκάμα της θα απαρτίζεται αποκλειστικά από ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο από το Crew της Αγγλίας θα κυκλοφορήσει το 2025  και θα χρησιμοποιήσει μια νέα, ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Bentley «ξεφεύγει» με ζάντες 22 ιντσών από ανθρακόνημα στη Bentayga
Bentley Flying Spur Hybrid Odyssean: Σημάδι των πραγμάτων που έρχονται
Αυτή είναι η πιο ακριβή μη ειδική Bentley

Advertisement