Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Bugatti Bolide: Νέο hypercar με 1.850 PS

Ελλάδα 3:49
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Bugatti Bolide: Νέο hypercar με 1.850 PS

ΝΕΑ

Bugatti Bolide: Νέο hypercar με 1.850 PS

ΝΕΑ

Είναι προφανώς ότι πιο ακραίο έχει παρουσιάσει μέχρι στιγμής η Bugatti. Το Bolide με αναλογία 0,67 κιλών ανά ίππο, υπόσχεται συγκλονιστικές επιδόσεις.

Advertisement
Advertisement

Η Bugatti αποκάλυψε το hypercar Bolide με μερικές εκπληκτικές λεπτομέρειες και ακόμη πιο εκπληκτικά νούμερα απόδοσης και επιδόσεων.

Το «Bolide» που κανείς δεν χρειάζεται μετάφραση για να καταλάβει τι σημαίνει, είναι το όνομα του εκρηκτικού μοντέλου του οποίου η απόδοση μπορεί να απελευθερώσει συγκλονιστικές επιδόσεις. Το 8λιτρο W16 με τα 4 turbo, αποδίδει 1.850 PS και 188,7 kgm ροπής που καταλήγουν στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά ταχυτήτων. Ο Bugatti ισχυρίζεται πως για τα 100 χλμ./ώρα από στάση, το Bolide χρειάζεται μόνο 2,1 δευτερόλεπτα, ενώ συνεχίζοντας την επιτάχυνση, τα 200 χλμ./ώρα έρχονται σε 4,3 δευτερόλεπτα. Ενδεικτικό των ικανοτήτων του αυτοκινήτου είναι πως τα 300 χλμ./ώρα από στάση, έρχονται σε μόλις 7,3 δευτερόλεπτα και κάπως έτσι, η Bugatti φτάνει να θεωρεί πως για ένα γύρο στο Nurburgring το Bolide χρειάζεται μόλις 5 λεπτά και 23 δευτερόλεπτα.

Advertisement
Advertisement

Στον W16 κινητήρα που χρησιμοποιείται εδώ, οι υπερσυμπιεστές είναι καινούργιοι, οι βαλβίδες είναι μεγαλύτερες σε σχέση με αυτά του κινητήρα της Chiron και ένα σύστημα ψύξης κατά παραγγελία χρησιμοποιεί ενδιάμεση ψύξη για την οποία η Bugatti ισχυρίζεται ότι είναι πιο αποδοτική σε σύγκριση με ένα μονοθέσιο της Formula 1. Είναι το πλαίσιο και οι ακραίες τεχνικές εξοικονόμησης βάρους που οδηγούν πραγματικά το Bolide στο επόμενο επίπεδο των Hypercars. Με (στεγνό) απόβαρο 1.240 κιλών, που σημαίνει πως η σχέση κιλών ανά ίππο είναι στο 0,67, το Bolide μπαίνει στα «χωράφια» των κατασκευών για χρήση αποκλειστικά σε ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Όλες οι βίδες είναι κατασκευασμένες από τιτάνιο και χρησιμοποιούνται τρισδιάστατες εκτυπώσεις εξαρτημάτων από κράμα τιτανίου. Η αεροδυναμική παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, όπως και στις επιδόσεις. Οι τροχοί του αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένοι από μαγνήσιο και στα αξιοσημείωτα, συγκαταλέγεται και το βάρος του κάθε ψαλιδιού της ανάρτησης, που δεν ξεπερνά τα 100 γραμμάρια. Το Bolide έχει ύψος μικρότερο από ένα μέτρο και έχει πόρτες όπως στα αγωνιστικά πρωτότυπα της κατηγορίας LMP1. «Στα 16 χρόνια μου στην Bugatti, δεν έχω δουλέψει ποτέ σε πιο ακραίο concept», λέει ο επικεφαλής της Bugatti, Achim Anscheidt. «Είναι η πρώτη φορά που η ομάδα μου είχε την ελευθερία να δημιουργήσει έναν απολύτως μινιμαλιστικό σχεδιασμό γύρω από τον κινητήρα W16».

Advertisement

Advertisement

Δείτε ακόμα:

Ένα μυστήριο teaser για το νέο hypercar της Bugatti

H μετάδοση με μονό γρανάζι κάνει το Koenigsegg Regera να ξεχωρίζει (VIDEO)

Advertisement

To launch control της Bugatti Chiron (VIDEO)