Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

BMW Proactive Care: Νέα υπηρεσία τεχνητής νοημοσύνης

Ελλάδα 3:28
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

BMW Proactive Care: Νέα υπηρεσία τεχνητής νοημοσύνης

ΝΕΑ

BMW Proactive Care: Νέα υπηρεσία τεχνητής νοημοσύνης

ΝΕΑ

Ο Γερμανός κατασκευαστής αναβαθμίζει την προσέγγισή του στους πελάτες.

Advertisement
Advertisement

Η αυτοκινητοβιομηχανία στο σύνολό της βιώνει μια σημαντική μεταμόρφωση, που οδηγείται από την τεχνητή νοημοσύνη.

Η τεχνολογία AI ενσωματώνεται ολοένα και περισσότερο στα οχήματα, για να βελτιώσει την ασφάλεια, την αποτελεσματικότητα και τη συνολική εμπειρία οδήγησης.

Από προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού (ADAS) που παρέχουν δυνατότητες όπως προσαρμοστικό cruise control και υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, έως δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης, η τεχνητή νοημοσύνη βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας του αυτοκινήτου.

Advertisement
Advertisement

Τώρα, η BMW βρήκε έναν άλλο τρόπο να εφαρμόσει τη νέα τεχνολογία Ο Γερμανός κατασκευαστής θέλει να κάνει το επόμενο βήμα στην εξυπηρέτηση πελατών με την τελευταία του προσφορά, το Proactive Care που συνδυάζει δεδομένα και τεχνητή νοημοσύνη. Αυτή η νέα υπηρεσία δίνει τη δυνατότητα στα οχήματα BMW να εντοπίζουν αυτόνομα τις υπάρχουσες και προβλέψιμες απαιτήσεις σέρβις, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να προβλέπουν προληπτικά τις ανάγκες των πελατών και να προσφέρουν έγκαιρες λύσεις. Οι αρχικές εφαρμογές είναι πλέον ζωντανές και η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει συνεχείς βελτιώσεις για το μέλλον.

Για χρόνια, τα οχήματα BMW στέλνουν δεδομένα που σχετίζονται με το σέρβις απευθείας στους αντιπροσώπους, διευκολύνοντας στενευμένες αλληλεπιδράσεις μεταξύ πελατών και αντιπροσωπειών. Ωστόσο, η αλλαγή παραδείγματος με το Proactive Care είναι ότι η BMW αναλαμβάνει την πρωτοβουλία να προσεγγίσει πελάτες. Δεν είναι πλέον αποκλειστικά ευθύνη του πελάτη να επικοινωνήσει με τον συνεργάτη του. Τώρα, η BMW προσεγγίζει τον πελάτη, υποστηρίζει η εταιρεία.

Η βαυαρική εταιρεία υποστηρίζει, επίσης, ότι η προσέγγιση με την ψηφιακή πρώτη διασφαλίζει ότι οι πελάτες ειδοποιούνται μέσω των καναλιών που προτιμούν, είτε πρόκειται για την εφαρμογή My BMW, ειδοποιήσεις αυτοκινήτου, email, τον επιλεγμένο αντιπρόσωπό τους ή μια κλήση από την Οδική Βοήθεια.

Advertisement

Το Proactive Care ενισχύει επίσης τη μακροχρόνια εμπειρία εξυπηρέτησης, που ποικίλλει από συμβουλές αυτοβοήθειας έως ευέλικτη υποστήριξη που εξασφαλίζει αδιάκοπη κινητικότητα. Προτείνει ακόμη και τον κατάλληλο αντιπρόσωπο στο παγκόσμιο δίκτυο, όταν απαιτείται επίσκεψη σε συνεργείο. Ο προγραμματισμός διαδικτυακών ραντεβού και τα εξατομικευμένα βίντεο υπηρεσιών με επιλογές ηλεκτρονικής πληρωμής είναι μεταξύ των πολλών διαθέσιμων λειτουργιών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
To Mazda2 Hybrid ανανεώθηκε και υπάρχει λόγος
Το κάθισμα με… δόνηση που σε κάνει μάγκα!
Lamborghini και Ducati σε μια… σύνδεση ασφαλείας (+video)

Advertisement