Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Μπαταρίες: VW και Bosch θέλουν να «χτυπήσουν» την Κίνα

Ελλάδα 18:31
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Μπαταρίες: VW και Bosch θέλουν να «χτυπήσουν» την Κίνα

ΝΕΑ

Μπαταρίες: VW και Bosch θέλουν να «χτυπήσουν» την Κίνα

ΝΕΑ

Οι δύο εταιρείες θα προχωρήσουν στη σύσταση κοινοπραξίας, που, μεταξύ άλλων, προσβλέπει στη μετατόπιση του παγκόσμιου ενδιαφέροντος παραγωγής μπαταριών από την Κίνα στην Ευρώπη.

Advertisement
Advertisement

Στη σύσταση κοινοπραξίας έχουν δεσμευτεί οι VW και Bosch, για την ολιστική αναβάθμιση των εργοστασίων μπαταριών της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, κάτι που θα της χαρίσει αυτάρκεια στον τομέα της κατασκευής συσσωρευτών επί ευρωπαϊκού εδάφους.

Οι δύο εταίροι υπέγραψαν Μνημόνιο Συναντίληψης (ΜοU), το οποίο θα διασφαλίσει πως όλα τα απαραίτητα εξαρτήματα για τα μελλοντικά μοντέλα της VW θα αντλούνται από δικές της πηγές προϊόντων στην Ευρώπη, αναδεικνύοντας, ταυτόχρονα, την εταιρεία από το Βόλφσμπουργκ σε ηγέτιδα δύναμη στους τομείς των μπαταριών.

Οι προσπάθειες για την επίτευξη των παραπάνω στόχων θα διενεργηθούν μέσω μιας ολοκαίνουριας εταιρείας, που θα ιδρύσουν από κοινού οι VW και Bosch προς τα τέλη του 2022.

Advertisement
Advertisement

Ο Thomas, Scmall, μέλος του συμβουλίου τεχνολογίας του VW Group, εστίασε στον καθοριστικό ρόλο που διαδραματίζει για την ευόδωση του εγχειρήματος η επιλογή της κατάλληλης τοποθεσίας. Και όπως επισημαίνει «Η Ευρώπη έχει μια μοναδική ευκαιρία ώστε να κυριαρχήσει στον τομέα των μπαταριών».

Σημειώνεται ότι αυτή τη στιγμή, η Γηραιά Ήπειρος, βρίσκεται αρκετά πίσω συγκριτικά με την Ασία και ειδικά την Κίνα.

Advertisement

Η σύμπλευση της VW με τη Bosch ήδη ερμηνεύεται ως μια κίνηση στρατηγικής σημασίας. Η πρώτη έχει τεράστια εμπειρία πάνω στην κατασκευή αυτοκινήτων, ενώ έχει δεσμευτεί να αναβαθμίσει την παραγωγή μπαταριών, την ίδια ώρα που η Bosch διαθέτει σημαντικά αποθέματα τεχνογνωσίας πάνω στον εργοστασιακό αυτοματισμό.  

Μην ξεχνάμε ότι η VW έχει αναγγείλει την κατασκευή έξι εργοστασίων (gigafactories) παραγωγής μπαταριών στην Ευρώπη έως το 2030, με συνολική ενεργειακή ικανότητα  240 GWh ετησίως.

Advertisement

Τα δύο πρώτα θα λειτουργούν στη σουηδική πόλη Skellefteå και στο Salzgitter της Γερμανίας, 40 GWh το καθένα, και τροφοδοτούμενα με ηλεκτρισμό από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας. Στο πρώτο, σε συνεργασία με την Northvolt, θα κατασκευάζονται μπαταρίες για premium μοντέλα, και το δεύτερο (Salzgitter) θα αναλάβει την κατασκευή μπαταριών για αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
«Φιλί ζωής» στους κινητήρες diesel από τη VW
Τι κρύβει το μυστικό γρήγορο VW Golf που ετοιμάζεται;
Δείτε τα πρώτα VW Taigo που ήρθαν στην Ελλάδα

Advertisement