Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsMOTO

ΝΕΑ

Aqua: Το εναλλακτικό υβριδικό Toyota Yaris με την προηγμένη μπαταρία

  • newsautoteam

Η Toyota λανσάρει τη δεύτερη γενιά Aqua, με υβριδικό σύστημα κίνησης που έχει πολλά κοινά με το Prius αλλά είναι στις διαστάσεις του Yaris.

Το Toyota Aqua στην αγορά της Ιαπωνίας, δεν ήταν και λίγες οι φορές που ξεπερνούσε σε πωλήσεις το Yaris και τώρα παρουσιάζεται σημαντικά ανανεωμένο στη δεύτερη γενιά του.

Η πρώτη γενιά του Aqua ήταν διαθέσιμη στη Βόρεια Αμερική ως Prius City και είχε το υβριδικό σύστημα του Yaris. Στη νέα του γενιά, το μοντέλο βασίζεται στην παραλλαγή “Β” της νέας πλατφόρμας TNGA της Toyota, που σημαίνει ότι το μοντέλο είναι τεχνικά σε μεγάλο βαθμό το ίδιο με το νέο Yaris Hybrid. Το σημαντικό σύνολο συνεπώς, είναι αυτό που ξέρουμε από το Yaris με τον τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα των 1,5 λίτρων που αποδίδει 91 ίππους και έχει ως «συμπαραστάτη» του, τον ηλεκτροκινητήρα των 80 ίππων.

Αυτό που είναι τελείως νέο όμως και αφορά στην εφαρμοσμένη τεχνολογία που παρουσιάζει το Toyota Aqua, είναι οι κυψέλες των μπαταριών που χρησιμοποιούν αέριο υδρογόνο ως ενεργό υλικό και έχουν διπολικά ηλεκτρόδια. Η καινοτομία αυτή, όχι μόνο προσφέρει τη δυνατότητα ενσωμάτωσης μεγαλύτερου αριθμού κυψελών στη μπαταρία αλλά προσφέρει και ακόμα μεγαλύτερη ενεργή επιφάνεια, με χαμηλότερες αντιστάσεις. Σύμφωνα με την Toyota, η μπαταρία είναι διπλάσια σε χωρητικότητα από αυτήν που είχε το προκάτοχο μοντέλο, κάτι που εξασφαλίζει πολύ μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία αλλά και ακόμα καλύτερη απόκριση στο γκάζι. Για την πιο οικονομική έκδοση του Aqua, η Toyota υπόσχεται συνδυασμένη κατανάλωση (κατά WLTP) κάτω από 2,8 λίτρα. Υπάρχουν στη γκάμα του μοντέλου και οι τετρακίνητες εκδόσεις, για τις οποίες η μέση κατανάλωση που ανακοινώνεται από την Toyota είναι 3,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Ένα ακόμα ενδιαφέρον στοιχείο εξοπλισμού που εμφανίζει το νέο Aqua, έχει να κάνει με τα μπροστινά καθίσματα που μπορούν να περιστραφούν, δίνοντας εύκολη πρόσβαση στους επιβάτες με κάποια κινητικά προβλήματα. Οι πίσω επιβάτες και ο όγκος των αποσκευών πρέπει να επωφεληθούν από το αυξημένο μεταξόνιο, το οποίο έχει αυξηθεί κατά 50 χιλιοστά σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Η Toyota έδωσε στο νέο «κερδίσει» 50 χιλιοστά σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του μοντέλου. Στο ταμπλό, η οθόνη αφής 10,5 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας δίνει το στίγμα της σύγχρονης προσέγγισης αλλά και του αναβαθμισμένου πακέτου εξοπλισμού που περιλαμβάνει όλα όσα θεωρούνται σήμερα απαραίτητα σε σχέση με την ενεργητική ασφάλεια ενός αυτοκινήτου.

Όπως και ο προκάτοχός του, το νέο Toyota Aqua θα παράγεται στο εργοστάσιο Iwate στην ανατολική Ιαπωνία. Η πρεμιέρα του μοντέλου στους αντιπροσώπους θα πραγματοποιηθεί το Σαββατοκύριακο 24 και 25 Ιουλίου, με την Toyota να έχει εμπορικό στόχο τις πωλήσεις 9.800 αυτοκινήτων το μήνα, με τιμές που ξεκινούν από περίπου 15.000 ευρώ για τη βασική προσθιοκίνητη έκδοση του μοντέλου. Για τις τετρακίνητες εκδόσεις, ανάλογα και με το επίπεδο του εξοπλισμού, πρέπει να υπολογίζεται ένα ποσό της τάξης των 1.500 ευρώ επιπλέον. Στην Ιαπωνική αγορά, το μοντέλο θα διατεθεί και ως μέρος «συνδρομητικής υπηρεσίας» που θα δίνει τη δυνατότητα σε όποιον επιλέγει τέτοια λύση για τις μετακινήσεις του, να έχει στη διάθεσή του όποια έκδοση του μοντέλου θέλει, με ένα μηνιαίο αντίτιμο λίγο πάνω από τα 150 ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Toyota: Αποσύρει τις διαφημίσεις για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο
Νέο Toyota Prius με εμφάνιση αλά κουπέ
Ξεκίνησε η παραγωγή του Toyota Yaris Cross. Πότε θα είναι Ελλάδα;

 

 

 

 

 

 

 

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto