Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Απόβαση της BYD στη Γαλλία και την Ευρώπη

Ελλάδα 18:46
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Απόβαση της BYD στη Γαλλία και την Ευρώπη

ΝΕΑ

Απόβαση της BYD στη Γαλλία και την Ευρώπη

ΝΕΑ

Η BYD ξεκίνησε την υλοποίηση του επιχειρηματικού σχεδίου της στην Ευρώπη και η συμμετοχή της στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού σήμανε την πρώτη επίσημη παρουσίαση των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της.

Advertisement
Advertisement

Τα στελέχη της BYD (τα αρχικά τής έκφρασης «Build Your Dreams», όπως ανακοινώνεται επίσημα) έχουν δηλώσει ότι ο αρχικός εμπορικός στόχος τους είναι να ξεκινήσουν τη διάθεση των επιβατικών αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων τους σε οκτώ ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων και η Γαλλία.

Έτσι, η παρουσία τής κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας στη γαλλική πρωτεύουσα ήταν από τις πιο σημαντικές συμμετοχές στην έκθεση αυτοκινήτου, καθώς δίνεται η ευκαιρία στους επισκέπτες αυτής να δουν από κοντά τα μοντέλα της. Η BYD, έχει στον χώρο τού περιπτέρου της το crossover/SUV Atto 3, το τετράθυρο Han και το SUV Tang, με τα οποία φιλοδοξεί να δημιουργήσει μια καλή εικόνα και να κερδίσει μερίδιο αγοράς στην ευρωπαϊκή αγορά.

Advertisement
Advertisement

Πρόσφατα, ο «Euro NCAP», πραγματοποίησε δοκιμές πρόσκρουσης σε καινούργια μοντέλα μεταξύ των οποίων και το Atto 3 και τα αποτελέσματα ήταν πολύ καλά και ενθαρρυντικά για την κινεζική εταιρεία, καθώς απέσπασε πέντε αστέρια. Όπως έχει ανακοινωθεί, το μοντέλο που θα διατίθεται στην Ευρώπη θα είναι η δικίνητη εκδοχή του η οποία έχει μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου («LFP») -τις οποίες η εταιρεία ονομάζει «Blade Battery»- ονομαστικής χωρητικότητας 60,48 kWh και ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 204 ίππων. Η μέγιστη θεωρητική αυτονομία του φτάνει τα 420 χλμ.

 

Το Han, έχει μήκος που πλησιάζει τα πέντε μέτρα (4.995 χλστμ., για την ακρίβεια) και μεταξόνιο 2.920 χλστμ. Σύμφωνα με την BYD, στην Ευρώπη θα διατίθεται μόνο η αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του μοντέλου στην εκδοχή της με τους δύο ηλεκτροκινητήρες. Οι συσσωρευτές του, επίσης «LFP», έχουν ονομαστική ενεργειακή χωρητικότητα 85,4 kWh και η μέγιστη συνδυαστική απόδοσή τους είναι 517 ίπποι. Η εταιρεία ανακοινώνει ότι για το 0-100 χλμ./ώρα επιταχύνεται σε 3,9 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητά του να περιορίζεται στα 180 χλμ./ώρα. Η μέγιστη θεωρητική αυτονομία του είναι 521 χλμ.

Advertisement

Τέλος, το Tang, το SUV μοντέλο της, βασίζεται στην ίδια τεχνολογική πλατφόρμα με του Han και αυτό σημαίνει ότι έχει τις ίδιες μπαταρίες και την ίδια μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύ με αυτό (85,4 kWh, 517 ίπποι, αντίστοιχα). Όπως ανακοινώνει η BYD, το μήκος του είναι 4.870 χλστμ., το ύψος του 1.725 χλστμ. και το μεταξόνιό του φτάνει τα 2.820 χλστμ. Για την επιτάχυνση από τα 0-100 χλμ./ώρα χρειάζονται 4,6 δευτερόλεπτα και η μέγιστη θεωρητική αυτονομία του φτάνει τα 400 χλμ.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
BYD επαγγελματικά: Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα το ETP3;
Ποιός αγοράζει 100.000 EV από την BYD;
Τι σας θυμίζει το ηλεκτρικό κουπέ της BYD;