ΝΕΑ

Από το LA στο Ring η φοβερή Ford Mustang GTD

Ελλάδα 19:34
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Από το LA στο Ring η φοβερή Ford Mustang GTD

Συγκριτικά

Από το LA στο Ring η φοβερή Ford Mustang GTD

Συγκριτικά

Η ισχυρότερη Mustang παραγωγής είναι έτοιμη να αναμετρηθεί με τα κορυφαία ευρωπαϊκά supercars.

Advertisement

Το φοβερό supercar Mustang GTD κάνει το ντεμπούτο του στην έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες, πριν κατευθυνθεί στο Nurburgring, για να καταθέσει διαπιστευτήρια επί ευρωπαϊκού εδάφους.

θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό από τα τέλη του επόμενου έτους και θα κοστίζει περίπου 300.000 δολάρια στις ΗΠΑ, δικαιολογώντας τον τίτλο της ισχυρότερης Mustang παραγωγής.

Η έκδοση GTD λέγεται ότι σχεδιάστηκε από «μια χούφτα» μηχανικούς σε ένα ανώνυμο γκαράζ αποθήκευσης στα κεντρικά γραφεία της Ford στο Μίσιγκαν, με στόχο τη δημιουργία «μιας Mustang για να αντιμετωπίσει τα καλύτερα ευρωπαϊκά σπορ αυτοκίνητα».

Advertisement

Η Ford στοχεύει σε χρόνο κάτω των επτά λεπτών στο Nurburgring, ένα κατόρθωμα που θα έθετε την GTD στο ίδιο επίπεδο με τα ευρωπαϊκά υπεραυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένων των Porsche 911 GT2 RS, Lamborghini Aventador SVJ και Mercedes-AMG GT Black Series.

Αυτή η ξεχωριστή Mustang έχει στοχευμένη ισχύς άνω των 800 ίππων από τον υπερτροφοδοτούμενο V8, ξεπερνώντας ακόμη και τη  Shelby GT500 του 2019, με τους 700 ίππους. Είναι ακόμη πιο ισχυρή από το Ford GT MK IV που αποκαλύφθηκε πέρυσι.

Advertisement

Ο κατά παραγγελία κινητήρας των 5,2 λίτρων είναι μεγαλύτερος από αυτόν που έχει τοποθετηθεί στη βασική Mustang και περιλαμβάνει μια σειρά από τροποποιήσεις που προέρχονται από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, όπως λίπανση ξηρού κάρτερ, διπλές εισαγωγές αέρα και σύστημα εξάτμισης ενεργών βαλβίδων.

Advertisement

Το ίδιο και το πλαίσιο είναι ριζικά διαφορετικό από αυτό της στάνταρ Mustang. Στο μπροστινό μέρος, η διάταξη της ανάρτησης της GTD είναι μια εξελιγμένη εκδοχή της κλασικής σχεδίασης με διπλά ψαλίδια άνισου μήκους, με ένα μονό τριγωνικό ψαλίδι στο επάνω μέρος και δύο μεμονωμένους συνδέσμους στο κάτω μέρος. Οι δύο μπροστινές μονάδες ανάρτησης coilover ενσωματώνουν επίσης την τεχνολογία αποσβεστήρα Adaptive Spool Valve (ASV) της Multimatic, η οποία μπορεί να επιλέξει από μια σειρά ρυθμίσεων αποσβεστήρα εν κινήσει σε χιλιοστά του δευτερολέπτου, υπό έλεγχο λογισμικού.

Στο εσωτερικό, η Mustang GTD είναι πιο κοντά στη συμβατική έκδοση, παρά στο αγωνιστικό αυτοκίνητο, διατηρώντας τις ψηφιακές οθόνες και το τυπικό σύστημα infotainment με λειτουργία ενημέρωσης λογισμικού over-the-air.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
To ηλεκτρικό Ford Capri θα έχει στυλ
Αναβάλλεται η έλευση του Ford Explorer το 2023
Η επιτομή της εξατομίκευσης από τη Ford