Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

ΝΕΑ

Αντεπίθεση με νέο Tundra από την Toyota

  • newsautoteam

Η Toyota για το 2022 έχει αποφασίσει να «κυνηγήσει» την πρωτιά στην κατηγορία των pick up της Αμερικής, ετοιμάζοντας ένα twin turbo Tundra με βελτιώσεις σε όλο το φάσμα των χαρακτηριστικών του.

Σε μια κατηγορία όπου η Toyota δεν είναι στην τριάδα των πωλήσεων στις ΗΠΑ, η αντεπίθεση αναμένεται από το 2022 να είναι σφοδρή με το πλήρως ανανεωμένο Tundra.

Στις ΗΠΑ, η σχετική κατηγορία «διαφεντεύεται» εδώ και 40 χρόνια από τα μοντέλα της F-Series της Ford, ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκεται το Chevrolet Silverado 1500 και στην τρίτη το Dodge RAM. Το μοντέλο της Toyota στις ΗΠΑ, πέρσι «κονταροχτυπήθηκε» με το Nissan Titan, σημειώνοντας 109.203 πωλήσεις- αριθμός πολύ σημαντικός μια και το Tundra είναι στην αγορά αρκετά χρόνια.

Η Toyota όπως φαίνεται τώρα «ψάχνεται» για να αυξήσει το μερίδιό της και παρουσίασε το επανασχεδιασμένο Tundra που θα λανσάρει το 2022. Είναι ένα αυτοκίνητο που εμφανίζει τεράστια βελτίωση σε σχέση με το παρελθόν και δείχνει με εύγλωττο τρόπο ότι η Toyota δεν πρόκειται να συμβιβαστεί με τη δεύτερη θέση στο μέλλον της συγκεκριμένης κατηγορίας.

Ενώ η εμφάνιση ποικίλλει ανάλογα με την έκδοση, όλα τα Tundra έχουν μια πολύ επιθετική σχεδιαστική άποψη στο μπροστινό τους μέρος, με μια επιβλητική σε διαστάσεις μάσκα, που πλαισιώνεται από κάθετες εισαγωγές αέρα και προβολείς σε σχήμα «Τ». Προχωρώντας πιο πίσω, η διπλοκάμπινη διαμόρφωση τονίζεται από τα μυώδη φτερά, ενώ η δυναμική εικόνα του συνόλου ωφελείται και από την «εξαφάνιση» των A Pillars που είναι βαμμένα μαύρα.

Πίσω, υπάρχει μια καινούργια διαμόρφωση στην καρότσα με επένδυση αλουμινίου, χάρη στο οποίο περιορίζεται το φερόμενο βάρος ενώ την ίδια στιγμή προσφέρει καλύτερη προστασία από χτυπήματα και διάβρωση. Στην καρότσα υπάρχουν επίσης φώτα για τη διευκόλυνση της φόρτωσης αλλά και πρίζα 12V, πάνω στην οποία μπορεί να συνδεθούν φορτιστές ηλεκτρικών εργαλείων. Τα πίσω φώτα είναι 3D, ενώ και η πόρτα στο χώρο φόρτωσης είναι καινούργια, με ανάγλυφο σήμα.

Το Tundra θα προσφέρεται σε αμάξωμα Double Cab και CrewMax. Ο μοντέρνος σχεδιασμός του Tundra συνεχίζεται στην καμπίνα καθώς υπάρχει ένα πιλοτήριο υψηλής τεχνολογίας με υλικά κορυφαίας ποιότητας και σημαντικά βελτιωμένο σχεδιασμό, που έχει ωφελήσει και την εργονομία. Ο οδηγός κάθεται πίσω από ένα ολοκαίνουργιο τιμόνι και βρίσκει μπροστά του αναλογικά όργανα που προβάλλονται σε ψηφιακό πίνακα 12,3 ιντσών.

Ολοκαίνουργιο είναι και το σύστημα ψυχαγωγίας Audio Multimedia της Toyota, το οποίο κάνει ντεμπούτο στο Tundra και θα το δούμε αργότερα και σε άλλα μοντέλα του Ιάπωνα κατασκευαστή. Για τους επιβάτες θα υπάρχει επίσης συμβατότητα με το Android Auto και το Apple CarPlay, καθώς επίσης και ένας «εικονικός έξυπνος βοηθός» με την υποστήριξη της Google.

Ενώ η προηγούμενη γενιά Tundra προσφερόταν αποκλειστικά με V8 κινητήρα 5,7 λίτρων που απέδιδε 386 ίππους το επανασχεδιασμένο φορτηγό θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις που θα χρησιμοποιούν τον ίδιο twin turbo V6 κινητήρα των 3,5 λίτρων. Η βασική έκδοση θα είναι αυτή με τους 394 ίππους, με την οποία το μοντέλο θα έρχεται σε πλεονεκτική θέση έναντι των υπόλοιπων προτάσεων, πλην αυτής από τη Ford, της οποίας ο Ecoboost των 3,5 λίτρων αποδίδει 6 ίππους παραπάνω.

Η δυνατότερη έκδοση του μοντέλου, με τον ίδιο κινητήρα που θα υποστηρίζει ένα υβριδικό σύνολο, θα έχει απόδοση 443 ίππων. Το υβριδικό αυτό σύνολο ονομάζεται i-Force Max. Οι δύο κινητήρες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο δέκα σχέσεων, ενώ αξίζει να σημειώσουμε πως ο ηλεκτρικός κινητήρας του υβριδικού συνόλου βρίσκεται ανάμεσα στον κινητήρα εσωτερικής καύσης και το κιβώτιο ταχυτήτων.

Η τοποθέτησή του αυτή, εξυπηρετεί διάφορους σκοπούς καθώς μπορεί να προσφέρει ηλεκτρική υποβοήθηση, ανάκτηση ηλεκτρικής ενέργειας και οδήγηση μόνο με τη χρήση της ισχύος της μπαταρίας. Η μπαταρία είναι υδριδίου- νικελίου και βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα. Στην υβριδική εκδοχή του μοντέλου με τους 443 ίππους, θα βασιστεί και η έκδοση TRD Pro, που θα αποτελεί την πλέον «ακραία» πρόταση από την Toyota– για να ανταγωνιστεί τις εκδόσεις Raptor των αντίστοιχων Ford pick-up.

Το σήμα «TRD Pro» δίνει το παρόν σε μεγάλο μέγεθος, στην πόρτα του χώρου φόρτωσης. Το μοντέλο διαθέτει επίσης μια πλάκα αλουμινίου με σήμα TRD, κόκκινα εξαρτήματα ανάρτησης, εξάτμιση TRD και ζάντες 18 ιντσών που φέρουν ελαστικά παντός εδάφους Falken Wildpeak. Στο εσωτερικό, οι οδηγοί θα βρουν έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και μοναδικά καθίσματα με κεντημένο το λογότυπο «TRD Pro» καθώς και μοτίβο καμουφλάζ.

Άλλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν πεντάλ αλουμινίου, τιμόνι με σήμα TRD και εμφανή γράμματα «Toyota» στο ταμπλό. Η δυναμική έκδοση, δεν περιορίζεται μόνο στις εμφανισιακές αλλαγές καθώς το TRD Pro έρχεται εξοπλισμένο με αμορτισέρ της FOX 2,5 ιντσών καθώς επίσης και με κάποιες επεμβάσεις σε άλλα σημεία της ανάρτησης για να τονίζεται η σπορ διάθεση στο δρόμο. Το Tundra TRD Pro διαθέτει επίσης μια νέα μπροστινή αντιστρεπτική ράβδο, ενώ το πακέτο TRD Off-Road περιλαμβάνει και ένα σύστημα επιλογής προγράμματος λειτουργίας του κινητήτα αλλά και της τετρακίνησης, για προσαρμογή σε κάθε έδαφος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Έρχεται το ακόμα πιο σκληροπυρηνικό Toyota GR Yaris
Οι dark εκδόσεις των Toyota Tacoma, Tundra και Sequoia
Ένα Ford Ranger Raptor ενάντια στην ομοφοβία

 

 

 

 

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto