Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Mobility 2021

ΝΕΑ

Αναβαθμίσεις για το Audi e-tron

  • Αναστάσης Γαλάνης (ag@newsauto.gr)
e-tron Sportback

Η Audi διευκολύνει περαιτέρω τη ζωή των κατόχων του μοντέλου, εξοπλίζοντάς το με έξυπνα συστήματα φόρτισης και υποβοήθησης.

Μετά την… καλοκαιρινή αναβάθμιση του Audi e-tron, η εταιρεία από το Ίνγκολσταντ τοποθετεί και πάλι στο προσκήνιο το μοντέλο, με φόντο τη διευκόλυνση των κατόχων, όσον αφορά τη διαδικασία φόρτισης.

Συγκεκριμένα, όσοι κατέχουν είτε το e-tron 55, είτε την έκδοση Sportback μπορούν να παραγγείλουν και έναν δεύτερο ενσωματωμένο (on-board) φορτιστή ο οποίος φέρει διπλάσια ισχύ, από 11 kW σε 22 kW. Η συγκεκριμένη συσκευή θα διατίθεται και στα e-tron 50 και e-tron S από τα μέσα του 2021.

Σημειώνεται πως και το στάνταρ τύπου 3 (mode 3) καλώδιο, το οποίο χρησιμοποιείται για τη φόρτιση όλων των e-tron σε δημόσιους σταθμούς, έχει ήδη βελτιστοποιηθεί ώστε να έχει ισχύ ίση με 22 kW.

Νέο σύστημα φόρτισης από την Audi

Παράλληλα, η γερμανική εταιρεία διαθέτει και μια νέα συσκευή φόρτισης για το οικιακό πάρκινγκ των οδηγών, η οποία είναι σχεδιασμένη για να δέχεται ισχύ έως και 22 kW, επιτρέποντας την πλήρη φόρτιση του e-tron 55 εντός 5 ορών. Η εταιρεία παραινεί τους κατόχους του μοντέλου να χρησιμοποιούν τη συσκευή φόρτισης σε μια τριφασική έξοδο 400V.

Το νέο σύστημα φόρτισης ενσωματώνει μια οθόνη αφής των 5 ιντσών και εξαρτήματα για την επιτοίχια τοποθέτησή του.  Παράλληλα, συνδέεται με Wi-fi γεγονός που καθιστά εφικτή την εξ’ αποστάσεως φόρτιση του αυτοκινήτου, μέσω της εφαρμογής myAudi.

Επιπροσθέτως, σε συνεργασία με την εταιρεία SMA Solar Technology, η Audi έχει «εξοπλίσει» το σύστημα φόρτισης με νέες έξυπνες λειτουργίες. Επί παραδείγματι, το Audi e-tron μπορεί να λάβει υπόψιν τις ανάγκες των υπόλοιπων καταναλωτών του οικιακού δικτύου. Με αυτό τον τρόπο το μοντέλο φορτίζει με την ελάχιστη απαιτούμενη ενέργεια, κάτι που αποτρέπει την υπερ-φόρτωση του οικιακού ηλεκτρικού συστήματος.

Νέο τιμόνι με ενσωματωμένο Audi Adaptive Cruise Assist

Πέρα από τη βελτιστοποίηση της φόρτισης, η Audi επικεντρώθηκε και στη διευκόλυνση της διαδικασίας οδήγησης. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της αναβάθμισης του τιμονιού, το οποίο είναι πλήρως συμβατό με την τεχνολογία Adaptive Cruise Assist, η οποία προσαρμόζει αυτόματα την ταχύτητα του οχήματος, βάσει της διαδρομής και της κίνησης.

Το μόνο που έχει να κάνει ο οδηγός είναι να αγγίζει μια φορά ανά λεπτό το τιμόνι, ώστε να αποφεύγεται η απενεργοποίηση του συστήματος. Σημειώνεται πως το φρενάρισμα του αυτοκινήτου βρίσκεται στην αποκλειστική ευθύνη του οδηγού.

Νέες ζάντες 22 ιντσών

Τόσο το Audi e-tron S όσο και το e-tron S Sportback διατίθενται με ζάντες των 20 ιντσών, ενώ προαιρετικά προσφέρονται και 21άρες. Πλέον, η Audi Sport GmbH λανσάρει και 22άρες από τιτάνιο (γκρι χρώμα), των 5 ακτίνων.

Όλες οι ανωτέρω αναβαθμίσεις είναι ήδη διαθέσιμες, με τις παραδόσεις των βελτιστοοποιημένων Audi e-tron να γίνονται προς το τέλος του 2020.

Διαβάστε επίσης:

Δημοπρατείται σπάνιο κουπέ Auto Union

Νέο Audi TTS Competition plus με 320 ίππους

Οδηγούμε το Audi RS Q8

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto