Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Αμιγώς ηλεκτρική η Stellantis από το 2030

Ελλάδα 5:55
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αμιγώς ηλεκτρική η Stellantis από το 2030

Mobility

Αμιγώς ηλεκτρική η Stellantis από το 2030

Mobility

Κατά την παρουσίαση του στρατηγικού σχεδίου «Dare Forward 2030» για την επόμενη δεκαετία, η Stellantis δεσμεύτηκε πως όλες οι μάρκες της θα έχουν μόνο ηλεκτρικά μοντέλα στην Ευρώπη έως το 2030.

Advertisement
Advertisement

Ο Όμιλος Stellantis ετοιμάζει την επόμενη μέρα του, στην οποία περιλαμβάνονται 75 διαφορετικά ηλεκτρικά μοντέλα για όλο τον κόσμο.

Έχοντας ως στόχο το μηδενισμό των εκπομπών CO2 από όλες του τις δραστηριότητες μέχρι το 2038, ο Όμιλος Stellantis έχει καταστρώσει ένα σχέδιο για την επόμενη μέρα, μέρος του οποίου είναι και η επίτευξη ενός στόχου πωλήσεων. Αυτός προβλέπει την ετήσια διάθεση παγκοσμίως, πάνω από 5 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Advertisement
Advertisement

Αυτό θα το πετύχει προσφέροντας περισσότερα από 75 ηλεκτρικά στην αγορά, μέχρι το 2030, από ένα σύνολο 100 νέων μοντέλων που θα πρέπει να περιμένουμε έως τότε. Η αυτοκινητοβιομηχανία θέλει τα ηλεκτρικά να αντιπροσωπεύουν το σύνολο των πωλήσεών της στην Ευρώπη και το 50% των πωλήσεων στις ΗΠΑ από όλες τις μάρκες του Ομίλου Stellantis.

Στο πλαίσιο αυτής της παρουσίασης των μελλοντικών σχεδίων του Ομίλου, έγινε και η αποκάλυψη για το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Jeep που θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τις αρχές του 2023 για να το δούμε, καθώς και εκείνη του νέου pick up RAM 1500 BEV (το οποίο θα λανσαριστεί το 2024).

Advertisement

Ο Carlos Tavares, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Stellantis, δήλωσε: «Το ταξίδι μας τροφοδοτείται από την εστίαση στην καινοτομία και την αριστεία της μηχανικής που θα βάλει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε όλα μας τα οχήματα– από τα πιο οικονομικά μέχρι τα υψηλών επιδόσεων και τα πολυτελή». Είπε επίσης ότι οι εταιρείες του Ομίλου στοχεύουν να είναι νούμερο ένα στην «ικανοποίηση των πελατών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας σε κάθε αγορά».

Ανάμεσα στα άλλα ενδιαφέροντα που είπε ο Tavares, ήταν και το ότι το ένα τρίτο των παγκόσμιων πωλήσεων έως το 2030 θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά, χάρη σε μια νέα ψηφιακή προσέγγιση της αγοράς, που παρέχει πρόσβαση σε ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο προϊόντων και υπηρεσιών της Stellantis.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Stellantis: Σημαντική κερδοφορία κόντρα στην κρίση
Η Stellantis πουλά τμήμα του ιστορικού Lingotto
Νέος 6κύλινδρος από τη Stellantis

 

Advertisement