Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Αλλάζουν τα δεδομένα στις εγκρίσεις τύπου των αυτοκινήτων

  • newsautoteam

Κάθε αυτοκίνητο θα χρειαστεί σύντομα να συνοδεύεται από στοιχεία για τις εκπομπές CO2 και την κατανάλωση που εμφανίζει στις ακριβείς προδιαγραφές του, γεγονός που εγείρει μεγάλα προβλήματα και οι κατασκευαστές αυτοκινήτων κινδυνεύουν να χάσουν την προθεσμία για τη δημοσίευση των σχετικών στοιχείων.

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων «αγωνίζονται» να δημοσιεύσουν στοιχεία για την κατανάλωση αλλά και τις εκπομπές CO2 όλων των μοντέλων τους εγκαίρως για να είναι εμπρόθεσμοι. Η 1η Ιανουαρίου 2021, είναι η καταληκτική ημερομηνία όπου οι κατασκευαστές θα πρέπει να έχουν όλα τα στοιχεία δημοσιευμένα για όλα τα μοντέλα τους.

«Αυτό δεν αφορά το ίδιο το τεστ ή τη συμμόρφωση με τη δοκιμή από τον εκάστοτε κατασκευαστή αλλά έχει να κάνει με τις τεράστιες ροές δεδομένων που απαιτούνται για να ενημερωθούν οι πελάτες και οι έμποροι για τα νέα στοιχεία CO2 και κατανάλωσης και ορισμένοι κατασκευαστές αυτοκινήτων αγωνίζονται για να πετύχουν μέσα στον προβλεπόμενο χρόνο», δήλωσε ο Olivier Pejis, επικεφαλής του τμήματος για την πώληση αυτοκινήτων μέσω leasing της Jato Dynamics. «Υπάρχει επίσης το ζήτημα του κλεισίματος των γραφείων για τρεις μήνες κατά τη διάρκεια του περιορισμού λειτουργίας λόγω Covid, γεγονός που μείωσε σημαντικά το διαθέσιμο χρόνο για να εργαστούν οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες πάνω σε αυτό το αντικείμενο».

Με περίπου 15 εκατομμύρια νέα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ευρώπη κάθε χρόνο, το να έχει το καθένα από αυτά το δικό του φύλλο προδιαγραφών, είναι μια διαδικασία που χρειάζεται πάρα πολλούς πόρους σε όλα τα επίπεδα. «Μέχρι στιγμής, η μόνη πηγή για αυτούς τους αριθμούς είναι η έγκριση τύπου στην οποία αναφέρονται γενικά στοιχεία για συγκεκριμένους κινητήρες και εκδόσεις. Η ζήτηση όμως για ακριβέστερες προδιαγραφές που οδηγεί στην καθιέρωση της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων των δοκιμών του κάθε αυτοκινήτου ξεχωριστά, είναι τεράστια και αποτελεί ένα δύσκολο θέμα που πρέπει να λύσουν όλοι οι κατασκευαστές» δήλωσε ο Pejis.

Οι τιμές CO2 των κατασκευασμένων αυτοκινήτων συμβάλλουν επίσης στον μέσο όρο του στόλου του κάθε κατασκευαστή. Ο στόχος είναι περίπου 95 g/km και επηρεάζεται από διάφορους παράγοντες, ενώ αποτελεί και τη βασική αιτία για την επιβολή τεράστιων προστίμων από την Ε.Ε. σε περίπτωση υπέρβασης του ορίου. Οι αναλυτικές προδιαγραφές κάθε νέου αυτοκινήτου που θα πουληθεί από την 1η Ιανουαρίου 2021 θα επηρεάσουν τα μοναδικά στοιχεία εκπομπών CO2 και τυποποιημένης κατανάλωσης, τα οποία θα παραμείνουν ως προδιαγραφή με το αυτοκίνητο σε όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής του και από αυτά τα στοιχεία θα προκύπτουν τα δεδομένα για τη φορολόγηση, έμμεση ή άμεση.

Δείτε ακόμα: 

SUV και crossover επιλέγουν οι ευρωπαίοι καταναλωτές

Πρόστιμα 34 δισ. ευρώ το 2021 στις αυτοκινητοβιομηχανίες

Τι αυτοκίνητα αγόρασαν στην Ευρώπη το Δεκέμβριο;

 

Δημοφιλή στο Protothema.gr