Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση newsautoEXECUTIVE | newsautoCHOICE

ΝΕΑ

Porsche αλά Apple για τα καταστήματα

  • newsautoteam

Μοντέλο… αλά Apple Store υιοθετεί η Porsche, η οποία επιθυμεί να συμβαδίσει με τις σύγχρονες εξελίξεις και να ενισχύσει τους δεσμούς της με τους πελάτες της.

Πληθαίνουν οι εταιρείες που απομακρύνονται από το παραδοσιακό μοντέλο λιανικών πωλήσεων, μέσω αντιπροσωπειών, υιοθετώντας το “agency model”. Σύμφωνα με το οποίο η αγορά ενός καινούριου αυτοκινήτου δεν γίνεται δια ζώσης, μέσω μιας εξουσιοδοτημένης αντιπροσωπείας, αλλά online.

Η ψηφιοποίηση των επιχειρήσεων δεν έχει περάσει απαρατήρητη από την Porsche, η οποία έχει ήδη εκσυγχρονίσει τον τρόπο που συνδιαλέγεται με τους πελάτες της.

Ειδικότερα, σε πολλές αγορές της Ασίας και της Ευρώπης το πολυτελές γερμανικό premium brand έχει εγκαταλείψει τα παραδοσιακά καταστήματα αυτοκινήτων όπου τα τετράτροχα έχουν το ρόλο εκθεμάτων και αποτελούν τη μοναδική ατραξιόν του χώρου.

Και έχει στραφεί σε ένα μοντέλο τύπου… Apple Store, όπου η γνωριμία με τα προϊόντα μετατρέπεται σε μια διαδραστική εμπειρία. Με αυτόν τον λόγο ο πελάτης έχει λόγο να επισκεφθεί τα φυσικά καταστήματα, ακόμα και αν στο παρελθόν είχε περιηγηθεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Το νέο καινοτόμο κατάστημα της γερμανικής εταιρείας υπό την ονομασία “Porsche’s boutique Studio”– θα ανοίξει στο Πόρτλαντ των ΗΠΑ στις αρχές του νέου έτους. Σε δηλώσεις του στο Automotive News, ο CEO της Porsche North America, Kjell Gruner, ισχυρίστηκε πως στόχος των νέων μονάδων είναι η σφυρηλάτηση ισχυρών δεσμών με τους πελάτες, χωρίς να υπάρχει η πίεση για πωλήσεις.

Τα boutique Studio της Porsche, φυσικά, δεν είναι κάτι καινούριο. H Tesla δεν έχει παραδοσιακό δίκτυο αντιπροσώπων, την ίδια ώρα που η Mercedes δείχνει αποφασισμένη να προκρίνει το online μοντέλο λιανικής.

Τέλος, όπως αναφέρουν δημοσιεύματα, υπάρχουν κάποιοι αντιπρόσωποι της Porsche που αντιμετωπίζουν με επιφύλαξη τη νέα κεντρική πολιτική της μάρκας. Μερικοί υποστηρίζουν πως το νέο μοντέλο δίνει προτεραιότητα στα νεαρής ηλικίας άτομα, τα οποία δεν συνιστούν το παραδοσιακό target group της εταιρείας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Porsche Taycan Sport Turismo: Επιδόσεις και πρακτικότητα… σε ένα! (+video)
Porsche Panamera: Ειδικές εκδόσεις Platinum
Κέρδη-ρεκόρ 3,3 δισ. ευρώ για την Porsche στο 9μηνο!

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto