
Ντεμπούτο για τη Radar, τη νέα μάρκα της Geely, με ένα εντυπωσιακό pick up που προορίζεται κυρίως για lifestyle αποδράσεις στη φύση.
Όπως όλα δείχνουν, αυτό θα είναι το concept πίσω από όλα τα μοντέλα της νέας μάρκας από τη Geely, η οποία μοιάζει να μην σταματάει με την παρουσίαση νέων εταιρειών.
Μετά την περίοδο που ο κόσμος ταλαιπωρήθηκε από τους περιορισμούς της πανδημίας, έχει παρατηρηθεί μια αύξηση σημαντική στη δημοτικότητα των δραστηριοτήτων στην ύπαιθρο, όπως η κατασκήνωση και η πεζοπορία. Αυτό έχει οδηγήσει πολλές εταιρείες να εξελίξουν νέα προϊόντα για να καλύψουν τις ανάγκες του κοινού που θέλει να ακολουθήσει ένα νέο δρόμο αναψυχής και «απόδρασης» από την καθημερινότητα. Επιπρόσθετα, οι πωλήσεις των pickup αναμένεται να αυξηθούν στην Κίνα μετά την επικείμενη άρση των υφιστάμενων περιορισμών χρήσης τους στις αστικές περιοχές.
Κάπως έτσι λοιπόν, «δικαιολογείται» η Geely που παρουσίασε μια νέα μάρκα η οποία θα προωθεί αυτό ακριβώς το είδος των αυτοκινήτων. Υπεύθυνος σχεδίασης για το πρώτο μοντέλο της Radar, του RD6 που έχουμε στις φωτογραφίες, είναι ο Peter Horbury, ο οποίος επιβλέπει τη σχεδίαση για όλες τις μάρκες Geely, συμπεριλαμβανομένων των Lynk & Co αλλά και της Lotus. Το ηλεκτρικό pickup διαθέτει προβολείς LED ενσωματωμένους στην κλειστή μάσκα, εισαγωγές στον μπροστινό προφυλακτήρα, τονισμένα τόξα πάνω από τους τροχούς στα φτερά, διπλοκάμπινη διάταξη αμαξώματος και ένα μεγάλο χώρο φόρτωσης στο πίσω μέρος. Εκεί εντοπίζονται και πρίζες για διάφορες χρήσεις.
Στην καμπίνα του RD6 από την οποία δεν έχουμε ακόμα εικόνα, ο πίνακας οργάνων είναι αμιγώς ψηφιακός, ενώ υπάρχουν και όλα τα στοιχεία που περιμένει κανείς από ένα σύγχρονο ηλεκτρικό μοντέλο. Το RD6 είναι «χτισμένο» στην πλατφόρμα SEA (Sustainable Experience Architecture), η οποία θα υποστηρίξει μια μεγάλη γκάμα αυτοκινήτων από διαφορετικές μάρκες, συμπεριλαμβανομένων των Volvo, Smart, Lynk & Co και Lotus. Η Radar δεν ανακοίνωσε τις προδιαγραφές αλλά περιορίστηκε στο να αναφέρει πως το RD6 θα είναι διαθέσιμο με μονό ή διπλό ηλεκτρικό κινητήρα.
Στην Κίνα, οι πρώτες αναφορές από τα αυτοκινητιστικά sites, κάνουν λόγο για αυτονομία 600 χιλιομέτρων με μια φόρτιση, με την απόδοση ισχύος να κυμαίνεται –προφανώς ανάλογα με την έκδοση- από τους 200 έως τους 400 ίππους. Η Radar στη συνέχεια θα προσφέρει μια πλήρη γκάμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένων pickup, SUV αλλά και ATV, μαζί με «άλλα προϊόντα lifestyle». Σε αυτά, προφανώς και θα περιλαμβάνονται τα προϊόντα που θα «υπογράφουν» από κοινού η Radar με την NatureHike, τα οποία είναι αξεσουάρ για όσους θέλουν να κάνουν camping (ψυγεία, σκηνές, κλ.π.) και εμφανίζονται στις πρώτες φωτογραφίες του μοντέλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η επόμενη μέρα της Lynk & Co σε πρωτότυπο
Πού το πάει η Geely; Ποια εταιρεία εξαγοράζει;
Συγκριτική δοκιμή: Lotus Evija vs Lotus 72
Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto