Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Αυτό είναι το Viritech Apricale με τους 1.200 ίππους

Ελλάδα 1:15
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αυτό είναι το Viritech Apricale με τους 1.200 ίππους

Mobility

Αυτό είναι το Viritech Apricale με τους 1.200 ίππους

Mobility

Η βρετανική startup Viritech ανακοίνωσε την πρόθεσή της για κατασκευή ενός σπορ αυτοκινήτου με τεχνολογία κυψελών καυσίμου και απόδοση 1.200 ίππων.

Advertisement
Advertisement

Όπως και σε πολλές άλλες περιπτώσεις, έτσι και στο μοντέλο της Viritech, η ηλεκτρική ενέργεια είναι αυτή που θα κάνει πραγματικότητα τις προσδοκίες για υψηλές επιδόσεις.

Ωστόσο, η Βρετανική start up δεν χρησιμοποιεί τις μπαταρίες ως αποθηκευτικό χώρο ενέργειας αλλά κάνει χρήση των κυψελών καυσίμου. Σύμφωνα με τη Viritech, η εφαρμογή της απαιτεί λιγότερο χώρο και επίσης είναι σημαντικά ελαφρύτερη από τις «συμβατικές» αντίστοιχες με τις μπαταρίες. Η Viritech εξελίσσει μια αντίστοιχη αρχιτεκτονική όπως εκείνη των μοντέλων που χρησιμοποιούν κυψέλες καυσίμου.

Advertisement
Advertisement

Το Apricale ανακοινώθηκε ως το μοντέλο που θα «δείξει» τη νέα αυτό τεχνολογική προσέγγιση, από το οποίο θα κατασκευαστούν μόνο 25 αντίγραφα, με την εταιρεία να προβλέπει πωλήσεις 8 έως 12 αυτοκινήτων κάθε χρόνο. Πέραν των ψηφιακών απεικονίσεων για το αυτοκίνητο, δεν υπάρχει κάτι άλλο (αν σας θυμίζει κάτι αυτό…) και η Viritech θέλει να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για μελλοντική δημιουργία ολόκληρης γκάμας μοντέλων με κυψέλες καυσίμου.

Με το Apricale, η Viritech θέλει να αμφισβητήσει τα ταχύτερα σπορ αυτοκίνητα με μπαταρία στον κόσμο. Μοντέλα όπως το Lotus Evjira ή το νέο Tesla Roadster, σύμφωνα με τη Viritech, θα «τα βρουν σκούρα» μια και η Βρετανική start up «υπόσχεται» απόδοση 1.200 ίππων. Οι Βρετανοί παρουσιάζουν μια πρόσφατα εξελιγμένη δεξαμενή υδρογόνου κατασκευασμένη από γραφένιο και ενσωματωμένη στο πλαίσιο του Apricale.

Advertisement

Αυτό εξοικονομεί εκτός από χώρο και βάρος που στα σπορ αυτοκίνητα είναι ιδιαίτερα σημαντικό. Η δεξαμενή αποθήκευσης υδρογόνου μπορεί να ανεφοδιαστεί μέσα σε μόνο 7 λεπτά της ώρας, με 5 κιλά υδρογόνου σε πίεση 700 bar. Η αυτονομία με ένα γέμισμα θα είναι σχεδόν 480 χιλιόμετρα με «κρατημένη» οδήγηση, ενώ ακόμα και με «τέρμα γκάζι» η Viritech υπόσχεται το λιγότερο 320 χιλιόμετρα αυτονομίας.

Advertisement

Η Βρετανική εταιρεία δηλώνει έτοιμη για ξεκινήσει την παραγωγή από το 2023 και να προωθεί μικρά νούμερα αυτοκινήτων προς πώληση για τα πρώτα στάδια. Το Apricale εξελίσσεται στο Τεχνολογικό Πάρκο MIRA στο Nuneaton του Ηνωμένου Βασιλείου, ενώ η εταιρεία έχει επίσης ένα SUV και έναν τράκτορα σε φάση εξέλιξης παράλληλα, με την ίδια αρχιτεκτονική χρήσης του υδρογόνου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το BAC Mono σε έκδοση με κυψέλες υδρογόνου
Συγκριτική δοκιμή: Lotus Evija vs Lotus 72
Η Tesla ψάχνει δικηγόρους για τις ΗΠΑ!

Advertisement