
Η Abarth είναι ταυτισμένη με τη Fiat, συνεπώς τις τελευταίες δεκαετίες η επιχειρηματική μοίρα της εξαρτάται από την αντίστοιχη της δεύτερης. Τι θα ισχύσει στην εποχή της ηλεκτροκίνησης;
Τα μοντέλα της Abarth έχουν ιδιαίτερη ιστορία και ιδιαίτερη θέση στην καρδιά των φίλων της αυτοκίνησης. Η εταιρεία που σύστησε ο Carlo (Karl) Abarth (φωτογραφία κάτω) έχει τη φήμη ενός «μικρού» βελτιωτή-κατασκευαστή ο οποίος κέρδιζε στους αγώνες μεγάλους και καταξιωμένους ανταγωνιστές του σε αυτούς.
Η Fiat, θα την αγοράσει το 1971, θα την κλείσει δέκα χρόνια αργότερα και θα την αναβιώσει επιχειρηματικά το 2007, θέλοντας να επαναφέρει την παλιά σπορ αίγλη στα μοντέλα της. Έτσι, το Abarth Grande Punto ήταν το πρώτο της νέας εποχής (στην «απλή» μορφή του και στην Esseesse, την ισχυρότερη), για να ακολουθήσει το Abarth 500, στην ιδιοτυπία των 595 και 695 Competizione

Τι γίνεται, ωστόσο, με την Abarth στη σύγχρονη εποχή, δηλαδή αυτή που ορίζει η ηλεκτροκίνηση; Πώς θα μπορούσε να σταθεί επί της ουσίας στο καινούργιο πλαίσιο που έχει διαμορφωθεί για την Αυτοκίνηση και όχι για να χρησιμοποιεί την ιστορία της ως άλλοθι σπορ εικόνας;
Την απάντηση στο ερώτημα προσπαθούν να δώσουν τα στελέχη του Ομίλου Stellantis τα οποία δεν έχουν κρύψει ότι θέλουν να επαναφέρουν την Abarth στο αυτοκινητικό προσκήνιο με αξιώσεις. Έτσι, έχουν ξεκινήσει τις δοκιμές εξέλιξης του αμιγώς ηλεκτρικού Abarth 500e. τα πρωτότυπα του οποίου μέχρι πρότινος φωτογραφίζονταν με καμουφλαρισμένο το αμάξωμά τους.
Όμως, οι συντελεστές τού «ROAD Car» εξασφάλισαν και δημοσίευσαν στον λογαριασμό τους σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης μία φωτογραφία τού υπό εξέλιξη Abarth 500e χωρίς καμουφλάζ (σημ.: αρχική εικόνα). Σε αυτή, βλέπουμε το χαρακτηριστικό, έντονο κίτρινο χρώμα τού αμαξώματός του, διακρίνουμε το λογότυπο «Abarth» με κεφαλαία γράμματα στη μάσκα και τον σκορπιό, το έμβλημα της εταιρείας, στο καπό.
Προς το παρόν, δεν υπάρχουν επιβεβαιωμένες πληροφορίες για την απόδοσή του, για την ενεργειακή χωρητικότητα των μπαταριών του ή την αυτονομία του. Οι φήμες που υπάρχουν κάνουν λόγο για μια μέγιστη ισχύ η οποία θα είναι μεταξύ 170-204 ίππων.
Τέλος, δεν έχει διευκρινιστεί οριστικά από τους ανθρώπους της Fiat Chrysler Automobiles (η οποία ανήκει στην Stellantis) εάν θα διατηρηθεί η ίδια ονομασία με ό,τι ίσχυε για το Abarth 500 με θερμικό κινητήρα, δηλαδή 595e ή ακόμα και 695e. Όμως, κάποιοι θεωρούν ότι αυτή θα είναι η ονομασία του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ήρθε στην Ελλάδα το ένα και μοναδικό Abarth 695 Tributo 131 Rally
Abarth 595: Back to basics (+τιμές)
Πλησιάζει η στιγμή του Abarth 500e
Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto
Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ