Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Αυτό το Fiat Barchetta θα θέλαμε πολύ να το δούμε!

Ελλάδα 5:48
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αυτό το Fiat Barchetta θα θέλαμε πολύ να το δούμε!

Mobility

Αυτό το Fiat Barchetta θα θέλαμε πολύ να το δούμε!

Mobility

Είναι αναμφίβολα ένα από τα πιο «αδικημένα» μοντέλα από τη σύγχρονη ιστορία της Fiat και τώρα, με την ηλεκτρική εκδοχή της Barchetta που οραματίστηκε ο Marco Maltese, επανέρχεται στο προσκήνιο- καθόλου άδικα.

Advertisement
Advertisement

Ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Marco Maltese παρουσίασε την εκδοχή της Barchetta που θα θέλαμε να δούμε στην παραγωγή.

Το Fiat Barchetta παρουσιάστηκε το 1995 στις αγορές, ως εναλλακτική πρόταση μικρού roadster. Το μικρό μοντέλο της Fiat, τη σχεδίαση του οποίου υπογράφει ο Ανδρέας Ζαπατίνας, μοιάζει ακόμα πολύ «φρέσκο» παρά τα χρονάκια του, οπότε και η πρόταση του Maltese για μια ηλεκτρική εκδοχή που θα το έφερνε δικαίως στο σήμερα, είναι απόλυτα ταιριαστή με το ύφος του.

Advertisement
Advertisement

Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο ο ανεξάρτητος αυτός σχεδιαστής, έχει αφήσει σχεδόν ανέπαφη την εμφάνιση του μοντέλου, προσθέτοντας μόνο κάποιες λεπτομέρειες που εκσυγχρονίζουν τη συνολική εικόνα. Αξίζει να σημειώσουμε πως η πρόταση του Maltese, δεν είναι βασισμένη στην τελευταία γενιά του μοντέλου (2003- 2005) αλλά σε εκείνη που πρωτοείδαμε το 1995.

Είναι ενδιαφέρον ότι ο σχεδιαστής επέλεξε να μην υπάρχει καθόλου οροφή πάνω από τα κεφάλια των δύο επιβαινόντων. Στο εσωτερικό διακρίνονται τα νέα καθίσματα με δερμάτινη επένδυση, πιο κομψοί αεραγωγοί φινιρισμένοι σε βουρτσισμένο αλουμίνιο και μια επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα από ανθρακόνημα. Μια μικρή οθόνη αφής infotainment έχει ενσωματωθεί όμορφα που προσφέρει συνδεσιμότητα και σύστημα, ενώ τα μοντέρνα χειριστήρια κλιματισμού είναι επίσης μια ευπρόσδεκτη αναβάθμιση.

Advertisement

Το concept ο σχεδιαστής του το έχει «οραματιστεί» με έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στο πίσω μέρος, που θα αποδίδει 241 ίππους οι οποίοι και θα καταλήγουν στους πίσω τροχούς. Οι μπαταρίες είναι ομοιόμορφα κατανεμημένες μεταξύ των δύο αξόνων για την καλύτερη δυνατή συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο- σύμφωνα με το σχεδιαστή. Δικής του έμπνευσης είναι προφανώς και το όνομα Legal (νόμιμο), καθώς η μετατροπή του σε ηλεκτρικό, θα του επέτρεπε να κυκλοφορεί στους ευρωπαϊκούς δρόμους ακόμη και μετά την απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Fiat Professional Scudo: Θα κατασκευάζεται στο Luton
Το πιο ακραίο Fiat Multipla θα είναι στο Παρίσι (+video)
Η Fiat επενδύει στην ηλεκτροκίνηση

 

Advertisement