Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αυτές είναι οι πιο σπάνιες Porsche προς πώληση

Ελλάδα 3:59
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αυτές είναι οι πιο σπάνιες Porsche προς πώληση

ΝΕΑ

Αυτές είναι οι πιο σπάνιες Porsche προς πώληση

ΝΕΑ

Αυτές είναι οι τρεις πιο ιδιαίτερες Porsche που προσφέρονται προς πώληση την περίοδο αυτή, για όσους μπορούν και θέλουν να έχουν στην κατοχή τους κάποιο ξεχωριστό κομμάτι της ιστορίας της γερμανικής εταιρείας.

Advertisement
Advertisement

Δεν είναι μόνο η 911 στις διάφορες εκδοχές της που έχει μπει στο πάνθεον των θρυλικών μοντέλων αλλά υπάρχουν κι άλλα που αποτελούν πόλο έλξης για τους φίλους της μάρκας.

Στην προκειμένη περίπτωση, οι τρεις Porsche που έχουμε εδώ, δεν έχουν καν βλέψεις να διεκδικήσουν το χρίσμα των ακριβότερων στην ιστορία. Είναι όμως πραγματικές «ευκαιρίες» για όσους θέλουν και μπορούν να βάλουν στο γκαράζ τους κάτι ξεχωριστό από την ιστορία της πολυαγαπημένης μάρκας, ο θρύλος της οποίας έχει χτιστεί με τα χρόνια και από την επιτυχημένη της παρουσία στο στίβο των αγώνων αυτοκινήτου διαφόρων κατηγοριών.

Αν εξαιρέσουμε την αγωνιστική 935 που δικαίως βρίσκεται στην πρώτη θέση με βάση την τιμή της, τα άλλα δύο είναι μοντέλα περιορισμένης παραγωγής, που και αυτά πολύ σπάνια θα τα δούμε να προσφέρονται προς πώληση. Εκτός αυτού δε, είναι και η άριστη κατάσταση των συγκεκριμένων που τα κάνουν να αξίζουν τη δεύτερη (και τρίτη και τέταρτη…) ματιά από ενδιαφερόμενους ή απλά ονειροπόλους…

Advertisement
Advertisement

Μην μένετε στην τιμή αγοράς τους ως ένα «απλό» νούμερο. Η μεγάλη εικόνα που περιλαμβάνει την κατάσταση στην οποία βρίσκονται αλλά και τη σπανιότητά τους, είναι αυτή που καθιστά τις τρεις Porsche που έχουμε εδώ, πραγματική «ευκαιρία».

Porsche 935 του 1983 – 2.290.000 ευρώ

Είναι μια περίπτωση που ακόμα και χωρίς να ξέρει κανείς το ένδοξο παρελθόν, θα μπορούσε να κολακευτεί από το ιδιαίτερο livery και να «στολίσει» με αυτό το χώρο του. Από εκεί και πέρα, η τιμή των 2,3 εκατομμυρίων ευρώ για ένα αυτοκίνητο του έχει περάσει από τα χέρια των Bob Akin, Bobby Rahal, Hans Stuck, John O’Steen και Kees Nierop, είναι έτσι και αλλιώς «ευκαιρία» στους κόλπους των συλλεκτών.

Advertisement

Από την αγωνιστική του ιστορία, ξεχωρίζει η δεύτερη θέση στον τελικό του IMSA Daytona του 1983 και η τρίτη στο 12ωρο αγώνα του Sebring το 1984. Η κατάσταση της 935 είναι πραγματικά άριστη, χάρη στην αποκατάσταση που έκανε η Jerry Woods Enterprises, που έδωσε στο αυτοκίνητο μια δεύτερη νεότητα, αυτή τη φορά όμως για την κατηγορία των ιστορικών αγωνιστικών, όπου πίσω από το τιμόνι της είχε για λίγες εμφανίσεις τον Patrick Long.

Porsche 918 Spyder του 2015 – 1.923.847 ευρώ

Advertisement

Με κάτι λιγότερο από 2 εκατομμύρια ευρώ, μπορεί να αποκτήσει κανείς αυτή την εξαιρετική 918 Spyder που είναι σαν καινούργια- ενώ είναι και η πιο «φρέσκια» από όσες έχουμε στην τριάδα. Η 918 Spyder ήταν το πρώτο υβριδικό supercar της Porsche και η τιμή εκκίνησης για να βασιστεί κανείς και να φτιάξει τη δική του –ως καινούργια- ήταν τα 775 χιλιάδες ευρώ.

Advertisement

Με μόλις 4.064 χιλιόμετρα στο κοντέρ, μιλάμε για ένα πραγματικό διαμάντι, μια και είναι πρακτικά καινούργια. Το αυτοκίνητο είναι στις ΗΠΑ και διατίθεται προς πώληση μέσω της εταιρείας του γνωστού οδηγού αγώνων, Graham Rahal, από την οποία προσφέρεται πλήρες ιστορικό του αυτοκινήτου καθώς και εγγύηση για την άριστη κατάστασή του, όχι μόνο σε επίπεδο εμφάνισης αλλά και για την άρτια λειτουργικότητα. Μην σας κάνει εντύπωση. Το ποσό για την πώληση, είναι πραγματικά «λογικό» με δεδομένα όλα τα παραπάνω, καθώς επίσης και το ότι η συνολική παραγωγή του μοντέλου περιορίστηκε στις 918 μονάδες.

Porsche Carrera GT του 2004 – 1.740.628 ευρώ

Το τρίτο και τελευταίο από τα «κομμάτια» που ξεχωρίζουν στη λίστα των Porsche που έχει προς διάθεση το duPont Registry, είναι μια από τις 1.270 Carrera GT που παρήχθησαν έως το 2006 που ήταν το μοντέλο διαθέσιμο ως καινούργιο. Αυτό και πάλι είναι ένα χαρακτηριστικό που προφανώς επηρεάζει την τιμή του αυτοκινήτου, η οποία και πάλι πρέπει να πούμε πως κρίνεται ως «λογική».

Είναι μετά τη Spyder, η δεύτερη πιο σπάνια και πολύτιμη Porsche. Έχει έναν ατμοσφαιρικό V10 πίσω από τις θέσεις οδηγού και συνοδηγού, ενώ η μετάδοση βασίζεται σε ένα 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, κάτι που εξ ορισμού την καθιστά πραγματικά hard core. Το 2004 που εμφανίστηκε, η εταιρεία την αποτιμούσε στα 400.000 ευρώ και ήταν στην εποχή της, ότι πιο ακριβό μπορούσε να αγοράσει κανείς με τα σήματα της Porsche.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Μάρτιος στο newsauto: 4,3 εκατομμύρια μοναδικοί επισκέπτες
Επίσημο: Αυτοί είναι οι νέοι πίνακες τηλεδιοίκησης των τρένων
Μετά το Πάσχα η νέα Mercedes-Benz E-Class (+video)