Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

FORMULA 1

VW στην F1 με αρωγό τη Mercedes;

  • Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)
gp-styria-21-rbpool-a1000x600

Το σενάριο εμπλοκής του Volkswagen Group στον μαγικό κόσμο της Formula 1 ακούγεται εδώ και δεκαετίες, ωστόσο ποτέ δεν υπήρξε κάτι χειροπιαστό πίσω από τη φήμη. Πράγμα που φαίνεται να αλλάζει.

Εκπρόσωποι του ομίλου είναι παρόντες σε όλες τις σημαντικές συναντήσεις που έχουν γίνει για το μέλλον της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού τα τελευταία δύο χρόνια. Άλλωστε η F1 ήθελε την άποψη νέων κατασκευαστών όσο κατέστρωνε τα πλάνα της για το μέλλον του σπορ.

Κι ενώ το 2022 έχουμε τις θεμελιώδεις αλλαγές σε ότι έχει να κάνει με τα σασί, η επόμενη μεγάλη αλλαγή αφορά στους κινητήρες και εκτιμάται πως θα έρθει το 2026. Τότε αναμένεται και να απλοποιηθεί ο σχεδιασμός των σημερινών περίπλοκων υβριδικών μηχανών, που χρησιμοποιούνται από το 2014.

Μία διάταξη, με MGU-H και MGU-K (αποθηκεύουν θερμική ενέργεια από τον κινητήρα και κινητική ενέργεια κατά την πέδηση αντίστοιχα), που λίγη σχέση έχει με τους κινητήρες που χρησιμοποιούνται στα επιβατικά οχήματα και που αναμένεται να αλλάξει.

Μάλιστα, μιλώντας στο motorsport, ο επικεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes, Toto Wolff, δήλωσε πως η γερμανική εταιρεία θα ήταν υπέρ της κατάργησης των MGU-H αν αυτό βοηθούσε να φέρει στην αρένα της F1 νέους παίκτες όπως η VW.

wolff-au17-media-a1000x600

«Αν προκύψει εναρμονισμός σε άλλα θέματα, τότε η MGU-H θα καταργηθεί. Είναι ένας συμβιβασμός, μιλάω μόνο εκπροσωπώντας της Mercedes κι όχι τους υπόλοιπους, που είμαστε διατεθειμένοι να κάνουμε ώστε να διευκολύνουμε την είσοδο του VW Group στο σπορ. Υπάρχουν όμως πολλά ακόμα σημεία όπου πρέπει να υπάρξουν συμβιβασμοί από όλες τις πλευρές. Κι αν δεν επιτευχθεί αυτό, τότε θα καταλήξουμε πάλι σε κανονισμούς που θα επιβληθούν από τη FIA και τη FOM», είπε ο Αυστριακός.

Προφανώς δεν τον έπιασε ξαφνικά καλοσύνη και κάθε πλευρά έχει τη δική της ατζέντα. Πάντως η πλευρά του κοινού, που θέλει όσο τίποτα ανταγωνισμό και ισχυρούς παίκτες, το να δούμε ένα brand όπως η Audi ή η Porsche στην F1 (αμφότερες είχαν εκπροσώπους στην τελευταία συνάντηση, τον περασμένο Ιούλιο) θα ήταν εξαιρετική εξέλιξη.

Προς το παρόν στο grid έχουμε υβριδικές μηχανές από τη Mercedes που προμηθεύει πέραν της εργοστασιακής της ομάδας και τις McLaren/Williams, της Ferrari που δίνει ώθηση στα μονοθέσια της Scuderia, της Alfa Romeo και της Haas, της Renault που τρέχει ως Alpine και της Honda που συνεργάζεται με τις Red Bull Racing και Scuderia AlphaTauri. Ωστόσο, οι Ιάπωνες αποχωρούν στο τέλος της σεζόν και τις υβριδικές μηχανές θα τις κατασκευάζει πλέον η Red Bull Powertrains.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Νέο F1 Vlog: Το GP όπου ο ουρανός… έπεσε στα κεφάλια μας (video)

Schumacher: Το ντοκιμαντέρ που συγκλονίζει (video)

Halo: Το «φωτοστέφανο» που έσωσε τον Hamilton (videos)

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto