Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Car Of The Year 2022 | Τιμές Καυσίμων

FORMULA 1

Θα εξαγοράσει η Audi τη McLaren;

  • Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)

Η πιο καυτή φήμη που προέκυψε στα paddock του Autodromo Hermanos Rodriguez στο περιθώριο του αγωνιστικού τριημέρου στο Μεξικό, ήθελε την Audi να επιχειρεί να εξαγοράσει τη McLaren, πραγματοποιώντας δυναμική είσοδο στο σπορ. Κατά πόσο όμως είναι εφικτό κάτι τέτοιο;

Ας δούμε πρώτα τα δεδομένα και μετά θα εξετάσουμε τις υποθέσεις. Τόσο η Audi όσο και η «αδελφή» Porsche, βλέπουν την κλεψύδρα να αδειάζει. Αμφότερες θέλουν να μπουν στον μαγικό κόσμο της Formula 1 από το 2026 αλλά για να το κάνουν, πρέπει έως τις 15 Δεκεμβρίου να έχουν πάρει την απόφασή τους: θα μπουν ως εργοστασιακές ομάδες ή ως προμηθευτές υβριδικών μηχανών;

Τα σενάρια των τελευταίων εβδομάδων θέλουν την Porsche να αναζητά συνεργασία με τη Red Bull ενώ την Audi να φλερτάρει με τη McLaren. Όμως σύμφωνα με το γερμανικό AMuS, έχουν επαφές με δύο ακόμα ομάδες: τη Williams και τη Sauber που θα μπορούσαν να αποτελέσουν το πιο εφικτό, σχέδιο Β.

Τα μεγάλα κεφάλια και στα δύο brand, φέρονται να έχουν αποφασίσει να μπουν στο παιχνίδι, δημιουργώντας μία υβριδική μηχανή αξιοποιώντας την τεχνολογία και τους πόρους του VW Group, έχοντας όμως διπλή προβολή. Το ίδιο πλάνο που χρησιμοποιούν και στους αγώνες αντοχής.

Όπως όλα δείχνουν, οι υπόλοιποι παίκτες στην F1 έχουν δεχθεί την απλοποίηση των υβριδικών μηχανών και την παύση των MGU-H άρα η μπάλα είναι στο στρατόπεδο των Audi/Porsche. Το θέμα είναι: ποιοι θα είναι οι συμπαίκτες;

Δεδομένου πως το 2022 αλλάζουν οι τεχνικοί κανονισμοί του σπορ και σε συνδυασμό με τα όρια στους προϋπολογισμούς το grid αναμένεται να έρθει πιο κοντά, η McLaren ξέρει πως έχει μία ρεαλιστική ευκαιρία να πρωταγωνιστήσει ξανά. Με αυξημένες χορηγίες κατά 30%, καλύτερα αποτελέσματα και αγωνιστική προοπτική, η ιστορική ομάδα δύσκολα θα δώσει τα κλειδιά του μαγαζιού.

Έχουν περάσει μόλις 11 μήνες απ’ όταν η MSP Sports Capital έδωσε 185 εκατομμύρια λίρες για το 15% των μετοχών της εταιρείας. Ποσοστό που οι Αμερικανοί θέλουν να αυξήσουν. Άρα δεν πρόκειται να δούμε πωλητήριο εκεί.

Συνεργασία για παροχή κινητήρων; Αυτό είναι πιο ρεαλιστικό αλλά μόλις φέτος η McLaren επέστρεψε στο στρατόπεδο της Mercedes. Ειδικά αν οι Γερμανοί πουλήσουν στο προσεχές μέλλον την εργοστασιακή τους ομάδας, ενδεχομένως η McLaren να είναι -όπως παλιά-, ο Νο1 συνεργάτης τους. Τζίφος λοιπόν.

Όσο για τη Red Bull, έχει προχωρήσει σε ένα τεράστιο στρατηγικό πλάνο που τη θέλει να συνεχίζει δίχως τη Honda αλλά αξιοποιώντας τη τεχνογνωσία της. Κι αυτό, ενώ υπάρξουν ψίθυροι που θέλουν τους Ιάπωνες να το σκέφτονται ξανά, έστω κι μία επιστροφή θα ήταν πιο ρεαλιστική για το 2026.

Τι σημαίνουν αυτά; Πως Williams και Sauber, μπορεί να καρπωθούν το τεράστιο δώρο της έλλειψης άλλων επιλογών για τις Audi και Porsche. Κι αν συμβεί κάτι τέτοιο, ο χάρτης της F1, που θα αλλάξει άρδην του χρόνου, θα αλλάξει ξανά το 2026.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Hamilton: «Ο Bottas άνοιξε την πόρτα στον Verstappen»

GP Μεξικού: Νίκη-χρυσάφι για τον Verstappen!

H ανάρτηση της Mercedes είναι νόμιμη!

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto