Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | COTY 2023

FORMULA 1

Η Porsche είναι μία ανάσα από την F1!

  • Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)

Έχει περάσει ένας μήνας απ’ όταν σας ενημερώναμε πως για πρώτη φορά, το σενάριο εμπλοκής του Volkswagen Group στο μαγικό κόσμο της Formula 1 είναι πια απόλυτα ρεαλιστικό.

Ε, τώρα, θα σας πούμε πως είναι πια εξαιρετικά πιθανό αφού όλα συνηγορούν πως η νέα γενιά υβριδικών μηχανών στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, θα φέρει ενδεχομένως την Audi αλλά κατά πάσα πια πιθανότητα, την Porsche!

Θυμίζουμε πως το σπορ σκόπευε να αλλάξει σελίδα το 2026, πράγμα που όλα δείχνουν πως θα γίνει τελικά το 2025, απλοποιώντας τις περίπλοκες υβριδικές μηχανές που χρησιμοποιούνται σήμερα. Αυτό ήταν άλλωστε και το βασικό αγκάθι για την εμπλοκή νέων παικτών, αυτό ήταν το στοιχείο το οποίο ήθελε η Porsche.

Αναμένεται λοιπόν να εγκαταλειφθεί η χρήση MGU-H και οι V6 Turbo που χρησιμοποιούνται σήμερα να διατηρήσουν το υβριδικό σύστημα, το οποίο όμως θα ισχυροποιηθεί, φτάνοντας τα 350 kW.

Καθώς αυτός ο χρονικός ορίζοντας, της τριετίας, είναι οριακός για έναν νέο κατασκευαστή, η απόφαση αναμένεται να έρθει πολύ σύντομα. Πράγμα που επιβεβαίωσε ο επικεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων στην Porsche, Thomas Laudenbach, μιλώντας σε εκπροσώπους του Τύπου.

Σύμφωνα με Autosport, επιβεβαίωσε πως σύντομα θα έχουμε εξελίξεις: «Δεν είναι μυστικό πως σκεφτόμαστε την εμπλοκή μας στη Formula 1. Δεν είναι μυστικό πως συζητάμε με τη FIA και δεν είναι μυστικό πως, να το θέσω έτσι, εξετάζουμε σοβαρά την εμπλοκή μας. Όμως ακόμα δεν έχει παρθεί τελική απόφαση. Όμως είναι ξεκάθαρο: η απόφαση δεν μπορεί να αργήσει γιατί για να αγωνιστείς το 2025, πρέπει να ξεκινήσεις το project κάποια συγκεκριμένη στιγμή. Σε αυτό το σημείο βρισκόμαστε».

Τα είπε όλα. Θέλουν, συζητάνε, προφανώς διαπραγματεύονται και δεν θα γίνονταν όλα αυτά αν δεν είχαν πραγματική πρόθεση να μπουν στον χορό. Τι περιλαμβάνουν όμως οι διαπραγματεύσεις; Η πρώτη κατάκτηση είναι η παύση των MGU-H. Μετά;

«Θέλουμε να υπάρχουν πολλά στάνταρ, κοινά μέρη στους κινητήρες και περισσότερη ελευθερία σε ότι αφορά στα ηλεκτρικά μέρη. Αν δείτε τις ανακοινώσεις όλων των κατασκευαστών σχετικά με το μερίδιο πωλήσεων αυτοκινήτων που θέλουν να πουλάνε στο μέλλον, είναι σημαντικό η F1 να στραφεί περισσότερο προς την ηλεκτροκίνηση. Σίγουρα δεν μπορεί, να έχει αυτό το αγωνιστικό format και να έχει ηλεκτρικά μονοθέσια, όμως το ηλεκτρικό μέρος του συστήματος πρέπει να έχει προτεραιότητα», σχολίασε ο Laudenbach.

Από τα τέλη του 1983 έως το 1987, η McLaren χρησιμοποιούσε κινητήρες της Porsche με την ονομασία “TAG”

Εν αναμονή λοιπόν των αποφάσεων, με τα σενάρια να θέλουν την Porsche να έχει ήδη ανοιχτό δίαυλο επικοινωνίας με τη Red Bull.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Νέο F1 Vlog για το Spaghetti Western του Texas (video)

Ολοκληρώθηκαν οι δοκιμές των ελαστικών του 2022 (video)

Η διαχείριση ελαστικών έκρινε το GP του Texas

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto