Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | COTY 2023

FORMULA 1

F1 GP Σαουδικής Αραβίας: Ο Leclerc ταχύτερος στο FP1.

  • Κωνσταντίνος Ελευθεριάδης (ke@newsauto.gr)

O Charles Leclerc βρέθηκε στην κορυφή του FP1 στην Jeddah με τον Verstappen κοντά του στην 2η θέση. Άσχημο ξεκίνημα για την Haas με τον Magnussen να μην δοκιμάζει λόγω προβλήματος στο κιβώτιο.

Το FP1 ξεκίνησε με ατμοσφαιρική θερμοκρασία 22 βαθμών ενώ η θερμοκρασία οδοστρώματος άγγιζε τους 28 βαθμούς Κελσίου. Αρκετή ήταν η σκόνη στην πίστα κατά τα πρώτα λεπτά της διαδικασίας. Πρώτες στην πίστα βγήκαν οι Alpine και οι Aston Martin. Σύντομα ακολούθησαν και οι υπόλοιπες ομάδες, με την πλειοψηφία των οδηγών να χρησιμοποιεί την Hard γόμα. Λίγοι οδηγοί επέλεξαν την medium γόμα για το πρώτο τους stint, ενώ μόνο ο Hamilton ξεκίνησε με την soft.

Πρώτος συμπλήρωσε χρόνο ο Ocon την στιγμή που ο Magnussen επέστρεφε στα pits με προβλήματα στα υδραυλικά της Haas. Σύντομα οι δύο Red Bull θα καταλάμβαναν την κορυφή της κατάταξης με τις Alpha Tauri και McLaren πίσω τους.

Ο Verstappen θα κατέβαζε συνεχώς τον ταχύτερο χρόνο με την σκληρή γόμα της Pirelli, φτάνοντας μέχρι και το 1:30.888. Στο 17ο λεπτό της διαδικασίας, όμως, βγήκε η κόκκινη σημαία. Αιτία, η πτώση της πινακίδας που σηματοδοτεί τα 50 μέτρα πριν την στροφή 1. Ο διερχόμενος Norris την ακούμπησε με τον δεξί εμπρός τροχό του διαλύοντας την επάνω στην αγωνιστική γραμμή. Θα περνούσαν δέκα λεπτά μέχρι να ξαναβγούν τα μονοθέσια στην πίστα.

Οι δύο Ferrari θα έβγαιναν για πρώτη φορά στην πίστα με 33 λεπτά να απομένουν. Και οι δύο θα φορούσαν την hard γόμα, ενώ οι δύο οδηγοί της Mercedes θα επέμεναν στην soft. Σύντομα και άλλες ομάδες θα επέλεγαν την μαλακή γόμα της Pirelli. Ωστόσο, ο Hamilton με την συμπλήρωση του ημιώρου θα ενημέρωνε την ομάδα του ότι υπήρχε έντονο porpoising. Το φαινόμενο θα ήταν πιο εμφανές και στις δύο Ferrari.

Οι ομάδες με την PU της Honda είχαν και τις υψηλότερες τελικές στο σημείο μέτρησης με πρώτο τον Perez. Ο Μεξικανός χρησιμοποιούσε μία πίσω πτέρυγα διαφορετική από του Verstappen, με λιγότερη αεροδυναμική αντίσταση. Με 25 λεπτά να απομένουν η σειρά ήταν Vertstappen-Tsunoda-Gasly-Perez-Hamilton. 

Ο Leclerc έπειτα από ορισμένους αναγνωριστικούς γύρους θα έγραφε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο με την hard γόμα. Όπως συμβαίνει πάντα με τα σιρκουί πόλης η άσφαλτος προσέφερε αρκετά χαμηλή πρόσφυση στην αρχή της διαδικασίας. Επιπλέον, η σκόνη αλλά και ο βόρειος άνεμος 4 Μποφόρ που έπνεε δυσκόλεψαν τους οδηγούς, με αρκετούς να ¨εξερευνούν¨τις εξόδους διαφυγής.

Κατά το τελευταίο τέταρτο της διαδικασίας οι οδηγοί θα έβγαιναν με την soft κυρίως γόμα. Ο Verstappen δεν επιχείρησε προσπάθεια με χαμηλό φορτίο καυσίμου και έτσι δεν κατέβασε περαιτέρω τον χρόνο του. Έτσι, ο Leclerc θα ξεπερνούσε τον χρόνο του Ολλανδού, μόλις για ένα δέκατο. Στον τελευταίο του γύρο ο Μονεγάσκος επιχείρησε να κατεβάσει κι άλλο τον χρόνο αλλά αντιμετώπισε αρκετή υπερστροφή στον 2ο τομέα. Την στιγμή του είχε και ο Hamilton προς το τέλος ακουμπώντας ελαφρώς τον τοίχο στην στροφή 1.

Έτσι, η διαδικασία ολοκληρώθηκε με την εξής πρώτη δεκάδα: Leclerc, Verstappen, Bottas, Sainz, Gasly, Tsunoda, Perez, Ocon, Hamilton και Alonso. Το FP2 θα διεξαχθεί στις 19:00 ώρα Ελλάδος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
F1: Τι περιμένουμε στο GP της Σαουδικής Αραβίας;
Vettel: Χάνει και την Σαουδική Αραβία!
Rewind: Grand Prix Σαουδικής Αραβίας 2021

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto