Menu
Live η κίνηση | Τιμές Καυσίμων Podcasts | Car Of The Year 2024
        array(1) {
  [609684]=>
  object(WP_Post)#7120 (24) {
    ["ID"]=>
    int(609684)
    ["post_author"]=>
    string(2) "47"
    ["post_date"]=>
    string(19) "2024-01-29 14:07:09"
    ["post_date_gmt"]=>
    string(19) "2024-01-29 12:07:09"
    ["post_content"]=>
    string(0) ""
    ["post_title"]=>
    string(25) "240129140709_Gene Ferrari"
    ["post_excerpt"]=>
    string(0) ""
    ["post_status"]=>
    string(7) "inherit"
    ["comment_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["ping_status"]=>
    string(6) "closed"
    ["post_password"]=>
    string(0) ""
    ["post_name"]=>
    string(25) "240129140709_gene-ferrari"
    ["to_ping"]=>
    string(0) ""
    ["pinged"]=>
    string(0) ""
    ["post_modified"]=>
    string(19) "2024-01-29 14:07:09"
    ["post_modified_gmt"]=>
    string(19) "2024-01-29 12:07:09"
    ["post_content_filtered"]=>
    string(0) ""
    ["post_parent"]=>
    int(609671)
    ["guid"]=>
    string(80) "https://www.newsauto.gr/wp-content/uploads/2024/01/240129140709_Gene-Ferrari.jpg"
    ["menu_order"]=>
    int(0)
    ["post_type"]=>
    string(10) "attachment"
    ["post_mime_type"]=>
    string(10) "image/jpeg"
    ["comment_count"]=>
    string(1) "0"
    ["filter"]=>
    string(3) "raw"
  }
}
    

FORMULA 1

Ferrari: Συγκρατημένη αισιοδοξία για την SF-24 (+video)

  • Κωνσταντίνος Ελευθεριάδης (ke@newsauto.gr)

Μας χωρίζει ένας μήνας ακριβώς από την έναρξη της φετινής σεζόν στην F1. Και οι άνθρωποι της Ferrari είναι συγκρατημένα αισιόδοξοι για το νέο τους μονοθέσιο.

Ο πρεσβευτής της φίρμας, Μαρκ Ζενέ, μίλησε για τα πρώτα δείγματα γραφής της νέας Ferrari στον προσομοιωτή.

Σύμφωνα με τον Ζενέ, λοιπόν, το καινούργιο μονοθέσιο (το οποίο θα ονομαστεί SF-24) είναι πολύ διαφορετικό από το περσινό. Μιλώντας στην Mundo Deportivo ο Ισπανός δήλωσε: «Για την ώρα μπορούμε μόνο να πούμε ότι μας λέει ο προσομοιωτής όπως και το τι αντιλαμβάνονται οι οδηγοί. Ωστόσο η αίσθηση είναι αρκετά διαφορετική σε σχέση με εκείνη της SF-23».

Η περσινή Ferrari ήταν αρκετά ανταγωνιστική σε πίστες με μεγάλες ευθείες και αργές στροφές ή σικέιν. Κυρίως σε ρυθμό κατατακτήριων. Ωστόσο η SF-23 είχε αποδειχθεί εξαιρετικά «λαστιχοφάγα» ενώ έπασχε σε πίστες που είχαν στροφές μέσης και υψηλής ταχύτητας.

«Είναι αλήθεια ότι πέρσι τέτοιον καιρό δεν ήμασταν απολύτως πεπεισμένοι με το επίπεδο του μονοθέσιου μας. Ωστόσο ο προσομοιωτής μας λέει διαφορετικά πράγματα για το φετινό» σημείωσε ο Ζενέ.

Εντούτοις ο Ζενέ δεν παρασύρεται σε μεγάλες υποσχέσεις. «Τελική κριτής θα είναι η πίστα. Πρέπει να δούμε την συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε αυτήν. Πρώτα στις 13 Φεβρουαρίου (σ.σ. ημερομηνία παρουσίασης της νέας Ferrari) και έπειτα στις χειμερινές δοκιμές του Μπαχρέιν» υπογράμμισε ο Ισπανός.

Φυσικά ο πρώην δοκιμαστής της Ferrari δεν θα μπορούσε να μην ερωτηθεί για το εάν η Ferrari θα μπορούσε να παλέψει για το πρωτάθλημα. «Θα είναι δύσκολο γιατί η Red Bull είχε πολύ μεγάλη διαφορά από τους υπόλοιπους πέρσι. Παραμένει το φαβορί. Θα ήταν πολύ αισιόδοξο εάν έλεγα ότι θα μπορούσαμε να παλέψουμε για το πρωτάθλημα. Ωστόσο πιστεύω ότι θα είμαστε σταθερά ανταγωνιστικοί φέτος» δήλωσε ο Ζενέ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ferrari: Πως θα βάλει κάτω την Red Bull
Επίσημο: Για πάντα στο Μαρανέλο ο Λεκλέρ!
Λεκλέρ: Ηγεμονικό το νέο του συμβόλαιο με την Ferrari!

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ