Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση newsMOTO | newsautoCHOICE

FORMULA 1

F1: H πρεμιέρα του Μπαχρέιν από πλευράς ελαστικών

  • Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)
bahrain21-start-pirelli-a1000x600

Το Grand Prix του Μπαχρέιν εξελίχθηκε σε μια πολύ έντονη μάχη στρατηγικής ελαστικών, στην οποία επικράτησε ο Lewis Hamilton.

Το κατάφερε υπερασπιζόμενος το προβάδισμά του, έναντι του poleman, Max Verstappen, παρότι είχε πιο χρησιμοποιημένα ελαστικά στο τέλος. Ο οδηγός της Mercedes πήρε την πρωτοπορία μπαίνοντας πιο νωρίς στα pit. Αμφότεροι υιοθέτησαν στρατηγική δυο αλλαγών, αλλά διαφορετική ο καθένας.

Ο έτερος οδηγός της Mercedes, Valtteri Bottas τερμάτισε 3ος, μετά από ένα επιπλέον pit stop στο τέλος. Εκεί έβαλε ένα σετ P Zero κίτρινης μέσης γόμας για να πάρει τον ένα εξτρά βαθμό για τον ταχύτερο γύρο αγώνα. Ο Sergio Perez επίσης έκανε τρεις αλλαγές στο ντεμπούτο του με τη Red Bull. Τελικά τερμάτισε 5ος παρότι εκκίνησε τελευταίος από τα pit.

Μόνο ένας ακόμη οδηγός έκανε τρεις στάσεις, ο Pierre Gasly με την AlphaTauri γιατί είχε επαφή νωρίς στον αγώνα και υποχρεώθηκε σε πρώιμο, πρώτο πιτ στοπ. Συνολικά καταγράφηκαν 5 διαφορετικές στρατηγικές στην τελική εξάδα. Οι θερμοκρασίες ήταν πιο χαμηλές τη μέρα του αγώνα σε σχέση με τις προηγούμενες μέρες δοκιμών. Είχαμε δυνατό άνεμο, με 21 βαθμούς Κελσίου στην ατμόσφαιρα και 25 βαθμούς στο οδόστρωμα.

ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΘΗΚΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΕΛΑΣΤΙΚΟ
ΣΚΛΗΡΗ C2: Έπαιξε καθοριστικό ρόλο, στην επιτυχία στο Μπαχρέιν καθώς οι Hamilton, Verstappen τη χρησιμοποίησαν στο τελευταίο, κρίσιμο μέρος. Η Mercedes και η Alpha Tauri ήταν οι μόνες ομάδες που είχαν φυλάξει δυο σετ σκληρής γόμας για τον αγώνα. Ο Hamilton συμπλήρωσε μ’ αυτή τη γόμα 28 γύρους στο τέλος, η οποία διατήρησε άριστη απόδοση ως το φινάλε.

MΕΣΗ C3: Αξιοποιήθηκε από την πλειοψηφία των οδηγών στην εκκίνηση, συμπεριλαμβανομένων των τριών πρώτων. Ο Verstappen χρησιμοποίησε αυτή τη γόμα και στο μεσαίο μέρος, ενώ στη Mercedes προτίμησαν τη σκληρή. Η γόμα αυτή είχε λίγο πιο μικρή διαφορά από τη σκληρή, σε σχέση με τα δεδομένα που είχαν καταγραφεί από την Pirelli στις ελεύθερες δοκιμές.

ΜΑΛΑΚΗ C4: Την είδαμε μόνο στο πρώτο μέρος του αγώνα, εννιά οδηγοί εκκίνησαν μ’ αυτή. Η φθορά της περιορίστηκε από την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας στην αρχή και τις πιο χαμηλές θερμοκρασίες που βοήθησαν να μειωθεί η υπερθέρμανση.

O Mario Isola, επικεφαλής F1 και αγώνων αυτοκινήτου της Pirelli, είπε σχετικά με τη πρεμιέρα του 2021: «Η στρατηγική ελαστικών ήταν το καθοριστικό σημείο αυτού του συναρπαστικού αγώνα. Ο Hamilton με τη Mercedes και τις δυο φορές σταμάτησε νωρίτερα από το Verstappen με τη Red Bull. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να υποχρεωθεί σε μεγαλύτερο τελευταίο stint, το οποίο διαχειρίστηκε περίφημα. Οι τρεις γόμες συμπεριφέρθηκαν δυνατά κατά τη διάρκεια του αγώνα. Ο Verstappen επίσης είχε ένα δυνατό δεύτερο stint με τη μέση γόμα. Είδαμε αρκετές διαφορετικές στρατηγικές, πέντε από τους οδηγούς που τερμάτισαν χρησιμοποίησαν και τις τρεις γόμες. Επίσης στην πρώτη πεντάδα υπήρξαν δυο οδηγοί που έκαναν τρεις αλλαγές.  Οι στρατηγικές επηρεάστηκαν σε μεγάλο βαθμό από τα σετ ελαστικών που είχε ο κάθε οδηγός διαθέσιμα για τον αγώνα. Μια παρόμοια ιστορία είδαμε και στην Formula 2, με το νέο πρόγραμμα αγώνων, να δίνει έμφαση στη στρατηγική ελαστικών. Ήταν ένα σπουδαίο Σαββατοκύριακο αγώνων, στο Μπαχρέιν, σε όλες τις κατηγορίες».

bahrain21-race-pirelli-a1000x600

Διαβάστε επίσης:
Formula 1 2021: Το απόλυτο Season Preview (videos)

Επίσημο: Το Ράλι Ακρόπολις επιστρέφει από φέτος – Δήλωση Μητσοτάκη (video)

Ο νικητής του Ράλι Ντακάρ, Kevin Benavides, μιλάει αποκλειστικά στο NewsAuto

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Δημοφιλή στο Protothema.gr